Sisko flirttailee MINUN miehen kanssa.
Mitä teen? Mitä te tekisitte? Sisko on kuin eri ihminen silloin kun mieheni on samassa huoneessa. Heittää kaksimielisiä vitsejä, silmäilee, flirttailee, loikoilee sohvalla ja venyttelee/raottelee jalkoväliä jne jne. Sen verran, että ei jää epäselväksi mitä on mielessä. Mä en tiedä mitä tehdä. Oon koittanut järjestää niin, että tapaan siskoa muualla kuin meillä tai niin ettei mies oo kotona. Joskus on kuitenkin pakko olla samassa tilassa ja silloin on aina show päällä. En halua pilata välejä mieheen enkä siskoon, en halua riitaa. Mutta riita on edessä, varsinkin siskon kanssa, jos otan puheeksi. Mies ei ainakaan minun nähden koskaan vastaa flirttiin. Auttakaa, ärsyttävä tilanne!
Kommentit (114)
Joskus nuorempana haaveilin että olis iso- tai pikkusisko kun kaksi vanhempaa veljeä löytyy. Mitä vanhemmaksi oon tullut, sitä onnellisempi olen ettei siskoja löydy. Toki maailmaan mahtuu paljon mahtavia ja ihania siskoja ja siskojen välisiä hyviä suhteita, mutta jotenkin enemmän näyttäisi olevan tuota kateutta ja alemmuus tai ylemmyyskompleksia ja kokoaikaista kiusaamista, kisaamista ja vänkäystä siskojen kanssa. Ja tosi yleistä tuo että siskot koittaa vikitellä toistensa miehiä :S oksettavaa touhua! Ja sitten yhtä oksettavia on ne miehet jotka lähtee tohon mukaan pettämään siskon kanssa. Mutta siskolta erityisen paskamaista touhua. Laittaisin välit poikki tollasessa tapauksessa välittömästi. AP:n tapauksessa kyllä suoraan sanoisin siskolle että lopeta tuo keikistely, ihan siinä tilanteessa niin että nolostuu. Eiköhän sitten lopu ja jos ei lopu niin joka ikinen kerta sama reaktio. Sanoisin myös miehelle asiasta, jollei ole mitenkään reagoinut.
Alemmuuskompleksisen, mustasukkaisen, palstaharhaisen luulot yhdistyneinä pelkoihinsa.
Luulee parka, että kaikki häntä viehättävämmär ovat hänen mätisäkkiään kuolaamassa....!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset nyt sattuvat olemaan ekstorvertimpia ja sosiaalinen kanssakäyminen käy hyvin myös miesten kanssa. Tuleehan siinä naurettua ja vitsailtua heidän kanssaan sitten. Itsellekin sattunut monesti, että joku tuttava/kaveri syyttänyt flirttailusta miehensä kanssa, kun itse koen sen ihan normaalina kahden ihmisen kanssakäymisenä, vaikka pilkettä silmäkulmassa vähän onkin.
N27
Huokaus. Taidat olla samanlainen kuin yksi mieheni ystävän muija. Itsessä ei ole mitään vikaa tietenkään ja ihan normaalisit käyttäytyy, sitten ihmettelee kun naispuoliset kaverit ei hänestä tykkää. Miksihän? Mielestäni tuo on enemmänkin sosiaalista kömpelyyttä ja tilannetajun puutetta. Vaikka oisi mielestäsi ihan viatonta ja ei ole mitään seksuaalista takana, on silti ihan hyvä miettiä muitakin ja sitä, että joku ei ehkä tykkää siitä, jos illanistujaisissa kokoajan toinen nainen on oman miehen "kimpussa" eikä tajua edes pienistä vihjeistä, että nyt vois ottaa vähän sitä takapakkia. Tuo mun miehen ystävä on just sellainen, että tunkee esim. mieheni viereen istumaan vaikka olen ite just istumassa siihen, tiimiytyy hänen parikseen esim. lautapelissä jossa tarvii paria, kyselee voiko hieroa hartioita jne. ja hihittelee ja kiemurtelee kokoajan kaikkien miespuolisten kanssa. Sitten kun hänen oma mies on mukana niin käytös on aivan toisenlaista. Kaikki miespuoliset yllätys yllätyst tykkää tästä naisesta ja jos asiasta mainitsee niin itse on mustasukkainen ja kateellinen jne. :D onneks oma mies kuitenkin on tajunnut että tuo nainen tahtoo vaan olla prinsessa. Ei paljon enää tuu hengattua heidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo siskosi toiminta on varmasti tiedostamatonta. Hän toimii vaistomaisesti kuten hedelmällisessä iässä oleva nainen luonnollisesti toimii. Hän tietää (alitajuisesti), että miehesi on varmasti sopiva levittämään geenejä eteenpäin. Kun miehesi tulee samaan huoneeseen, hän erittää feromoneja, jotka laukaisevat naisessa tällaisen reaktion. Olemme siis edelleen luolamiehiä ja -naisia evoluutiosta huolimatta, emmekä sille mitään voi. Anna miehesi nauttia siskosi huomiosta ja muista, että kyseessä on kilpailutilanne (tämäkin periytyy luolamiesajoilta); kun mies toi riistaa luolaan, naiset palkitsivat hänet seksillä, koska tällainen mies kykeni turvaamaan naisen & jälkikasvun tulevaisuuden. Parhaiten hoidat asian, kun et puutu siskosi käytökseen, vaan flirttailet samalla tavalla ja palkitset miehesi saman tien seksillä.
Ai ei voida sille mitään. Olen mies, ja pystyn olemaan flirttaamatta, saati panematta naista, oli tämä millainen tahansa, ja tarjoutuisi miten. Olen naimisissa, mutta en sitten varmaan ole luolamies. Alfa kyllä tunnen olevani, kun en ole joka hameen perään. Vain yhden.
Sinäkin olisit kyllä varmasti ainakin imarreltu, jos hyvännäköinen vaimon sisko osoittaisi mukavaa huomiota. Myönnä pois...
Vierailija kirjoitti:
Videoi joku kerta se siskosi käytös. Sitten näytät sen sille ja toteat miten vaivaannuttavaa hänen käytös on. Video siksi ettei voi väittää ettei olisi tehnyt mitään ja toiseksi tuon näkeminen voi oikeasti nolostuttaa hänet.
Mutta sano suoraan, muutenhan tuo käytös vaan jatkuu. Eikä olisi tervetullut kotiini jos homma jatkuu.
Mitä sille siskolle sanotaan kun aloitettaan kuvaaminen yht'äkkiä. Sisko kysyy "miksi kuvaat" ja sinä vastaat "minä vaan dokumentoin sinun käytöstä"....
Voiko käyttäytyä samoin kaikkien miesten kanssa, myös kavereilla ollessaan? Ei miellä, että omistat miehesi. Minulla oli samantyyppinen ystävä. Huomionhakuiselta vaikutti, kun sai olla tekemisissä miehen kanssa.
Tosi inhottava tilanne.
Itselläni ei ole siskoja, mutta miehen oma sisko käyttäytyi flirtisti ja mustasukkaisesti omasta veljestään! Tuntui uskomattomalta. Ihan kuin olisin ruvennut seurustelemaan hänen exän ja lasten isän kanssa.
Pyrin tapaamaan heitä erikseen, miestä ei oikeastaan kiinnosta siskonsa seura tai isommat sukukokoontumiset niin menee helposti näin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo siskosi toiminta on varmasti tiedostamatonta. Hän toimii vaistomaisesti kuten hedelmällisessä iässä oleva nainen luonnollisesti toimii. Hän tietää (alitajuisesti), että miehesi on varmasti sopiva levittämään geenejä eteenpäin. Kun miehesi tulee samaan huoneeseen, hän erittää feromoneja, jotka laukaisevat naisessa tällaisen reaktion. Olemme siis edelleen luolamiehiä ja -naisia evoluutiosta huolimatta, emmekä sille mitään voi. Anna miehesi nauttia siskosi huomiosta ja muista, että kyseessä on kilpailutilanne (tämäkin periytyy luolamiesajoilta); kun mies toi riistaa luolaan, naiset palkitsivat hänet seksillä, koska tällainen mies kykeni turvaamaan naisen & jälkikasvun tulevaisuuden. Parhaiten hoidat asian, kun et puutu siskosi käytökseen, vaan flirttailet samalla tavalla ja palkitset miehesi saman tien seksillä.
Aikamoinen määrä alapeukutuksia, vaikka vain faktoja kerroin. Jatketaan faktalinjalla.
Flirttailu kannattaa ottaa vakavasti. Flirttailevalla naisella on juuri "se" mielessään. Takanani on pidempiä ja lyhyempiä suhteita, ja toisinaan naisen siskot, serkut tai frendit ovat olleet melkoisia flirttejä. En ole langennut kiusaukseen koskaan suhteen aikana, mutta suhteiden päätyttyä nämä naiset ovat melkeinpä ollet jonossa oven takana haaveiden toteutus mielessään. Ja tämä on ollut molemmin puolin erittäin hauskaa, koska seksissä on ollut se kielletyn hedelmän maku. Elikkä se siitä naisten välisestä lojaliteetista. Se tässä on ollut ikävää, että lojaliteettia on kuitenkin löytynyt sen verran, että mihinkään julkiseen suhteeseen ei näiden naisten kanssa ole voinut ryhtyä. Vinkiksi vielä, että jos suhteet päättyvät herrasmiesmäiseen tapaan, niin todennäköisyys tällaiseen on suuri.
Suurin osa ei tunnu edes tajuavan, mitä flirtti on :D Flirtti tosiaan on harmitonta eikä sen tarkoitus ole yleensä johtaa mihinkään rakkauskirjeisiin, saati seksiin. Itsensä tyrkyttäminen on ihan jotain muuta. Mä oon flirttaillut teinistä asti tietämättä sitä edes itse ensin. Nyt yleensä tiedän, minkä miehet tulkitsee flirttailuksi, mutta flirttailen silti miespuolisille kavereillekin, vaikka kummankin osapuolen tiedossa on, että flirttiin se jää. Piristää kummasti ainakin omaa päivää/iltaa. Eikä oo muutkaan valittaneet - ei edes ystävät oo tajunneet pelätä suhteidensa/avioliittojensa puolesta :P Joko aloittajan sisko ei flirttaile vaan tyrkyttää itseään tai sitten aloittaja tulkitsee vähän liikaa. Moni kommentoija taitaa pitää jutteluakin sikamaisena flirttailuna, jos juttelun osapuolilla on hymy kasvoilla. On se -kele niin, että mun miehen kanssa ei kaiken maailman lortot juttele iloiseen sävyyn!
Sano siskolle että kyllä se sopii jos saat katsella vierestä.
Minä olen nainut vaimon siskoa vuodesta -98 ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen määrä alapeukutuksia, vaikka vain faktoja kerroin. Jatketaan faktalinjalla.
Flirttailu kannattaa ottaa vakavasti. Flirttailevalla naisella on juuri "se" mielessään. Takanani on pidempiä ja lyhyempiä suhteita, ja toisinaan naisen siskot, serkut tai frendit ovat olleet melkoisia flirttejä. En ole langennut kiusaukseen koskaan suhteen aikana, mutta suhteiden päätyttyä nämä naiset ovat melkeinpä ollet jonossa oven takana haaveiden toteutus mielessään. Ja tämä on ollut molemmin puolin erittäin hauskaa, koska seksissä on ollut se kielletyn hedelmän maku. Elikkä se siitä naisten välisestä lojaliteetista. Se tässä on ollut ikävää, että lojaliteettia on kuitenkin löytynyt sen verran, että mihinkään julkiseen suhteeseen ei näiden naisten kanssa ole voinut ryhtyä. Vinkiksi vielä, että jos suhteet päättyvät herrasmiesmäiseen tapaan, niin todennäköisyys tällaiseen on suuri.
Mikäs ihmissuhde besserwisser sinä kuvittelet olevasi? :D Miksi kenenkään pitäisi näitä sinun "kokemuksia" pitää mitenkään erityisinä? Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihmissuhde besserwisser sinä kuvittelet olevasi? :D Miksi kenenkään pitäisi näitä sinun "kokemuksia" pitää mitenkään erityisinä? Lol.
Sepä se. Ei näitä minun kokemuksia pidäkään pitää erityisinä. Olen vain tehnyt havaintoja siitä, mihin tällainen AP:n mainitsema flirttailu voi johtaa - jos ei suhteen/liiton aikana, niin ehkä sen jälkeen. Minun mielestä tällainen on ihan hauskaa, kunhan ei rikota parisuhteen sääntöjä tai pahoiteta kenenkään mieltä.
Harmi, jos pahoitin mielesi. Pyydän vilpittömästi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mustasukkainen tai epäilet viehätysvoimaasi?
Eikö täällä saa keskustella mistään asiallisesti ilman että joukko hyeenoja joilla ei ole aivokopassa muuta kun kusta, tulee tänne suuta soittamaan ja peukuttamaan alas .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu ja tottahan tuo on. Minulle ei sentään ole ollut naisjonoja oven takana, kateeksi käy.
Mutta oleellisen sanoit tuossa lopussa. Näistä ei kerrota kenellekään! Pitää tosiaan olla herrasmies, johon nainen voi luottaa vaikka olisikin itsekin mielestään vain kertatapaamisella. Kun saa tätä luottamusta, niin naiset kyllä juttelevat asiasta keskenään. Jopa suosittelevat miehiä toisilleen! Yllättävää mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei tunnu edes tajuavan, mitä flirtti on :D Flirtti tosiaan on harmitonta eikä sen tarkoitus ole yleensä johtaa mihinkään rakkauskirjeisiin, saati seksiin. Itsensä tyrkyttäminen on ihan jotain muuta. Mä oon flirttaillut teinistä asti tietämättä sitä edes itse ensin. Nyt yleensä tiedän, minkä miehet tulkitsee flirttailuksi, mutta flirttailen silti miespuolisille kavereillekin, vaikka kummankin osapuolen tiedossa on, että flirttiin se jää. Piristää kummasti ainakin omaa päivää/iltaa. Eikä oo muutkaan valittaneet - ei edes ystävät oo tajunneet pelätä suhteidensa/avioliittojensa puolesta :P Joko aloittajan sisko ei flirttaile vaan tyrkyttää itseään tai sitten aloittaja tulkitsee vähän liikaa. Moni kommentoija taitaa pitää jutteluakin sikamaisena flirttailuna, jos juttelun osapuolilla on hymy kasvoilla. On se -kele niin, että mun miehen kanssa ei kaiken maailman lortot juttele iloiseen sävyyn!
Joo, siitä tässä varmasti on kysymys. Sinä olet ainoa, joka tietää mitä flirttailu on. Me muut olemme niin tyhmiä, ettemme tajua. Kiitos kun ratkaisit ongelman!
Minulla taas nyksän aikuinen tytär usein paikalla ollessaan katselee pitkään. Toisinaan istuu jalat koukussa legginseissä tai jopa hameessa ja kun katseeni sattuu kalastamaan hänet niin hieraisee takareisiään. Kerran vein jotain hänelle kulkiessani ja hän keitti kahvit. Oli hameessa ilman rintsikoita ja nännit kuulsi läpi. Jotain hänellä on mielessä siitä olen varma. Sopivassa tilanteessa hän on koskenut kädellä tai silleen kulkenut läheltä että peppu kosketti. Kädellä otin vastaan ja hieman siirsin jolloin hän katsoi ja oli paikallaan. Ihan nätti nainen ja kiinteä peppu, panisin varmasti jos tilanne olisi erilainen.
No mitä? Tarjoa miehellesi ja siskollesi kiva yllätys ja alatte kolmen kimppaan!