Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies haluaa yhä eron jälkeen käyttää vanhempieni mökkiä?

Vierailija
09.04.2021 |

Häh? Itselle ei tulisi mieleenkään edes kysyä tuollaista, mutta ex onkin aika ollut aika rajaton tapaus.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän on vielä väleissä vanhempiesi kanssa? Antaa heidän hoitaa välinsä ja asiansa keskenään. Älä ainakaan syyllistä vanhempiasi, jos asia heille sopii.

Vierailija
22/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat, jotka omistavat mökin, päättävät kuka saa vierailla ko. mökillä.

No enpä ole kuullut vanhemmista, jotka tuollaiseen ovat suostuneet. 

No kyllä minä kävin lasten kanssa appivanhempien luona kylässä heidän mökillään. Ei tuossa mitään ihmeellistä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies asuu mun vanhempien omistamassa asunnossa ja käyttää heidän kakkosautoa. Hänestä on epäreilua, että mulla on "paremmat vanhemmat", vaikka en itse kuppaa vanhempiani, vaan elätän itse itseni.

Omat ex-miestäni säälivät vanhempani ärsyttävät myös. Vaikka ex-mieheni oli väkivaltainen ja petti minua, tämä ei kuulemma vaikuta heidän suhteeseen exääni, koska he haluavat olla puolueettomia.

Joidenkin röyhkeydellä ei ole rajaa. Viihtykööt keskenään.

Mun ex (jo reilun 10 vuoden takaa) on käytännössä nykyisin varsinkin isälleni kuin oma poika. Tulivat alusta lähtien isän kanssa tosi hyvin juttuun, käyvät kalassa, metsälllä ja golfaamassa jne ja kyllä tuo vanhempien huvilaa ja isän erämökkiäkin silloin tällöin käyttää myös yksinään.

Uuden vaimon löydettyään ei ole kyllä enää sentään missään perhejuhlissa juuri näkynyt, ilmeisesti nyksälleen puolison ex-appivanhempien kanssa hengailu on vähän liian omituinen kuvio :)

Alkuun häiritsi kun äijään törmäsi eron jälkeen jopa joulupöydässä, mutta mikäpä minä olen sanomaan miten vanhempani ystävänsä valitsevat. Ja on tuosta se etu että asuu paljon lähempänä vanhempiani kuin minä ja auttelee heitä aina tarvittaessa kaikenlaisessa. Ymmärrän kyllä sinunkin pointtisi silti - mikäli exäni olisi ollut väkivaltainen pettäjä tai muuten kohdellut minua huonosti niin olisin kyllä itsekin loukkaantunut vanhemmilleni.

Vierailija
24/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo pummi. 

Vierailija
25/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on vanhempiesi asia kenelle haluavat mökkinsä käyttöön antaa.

Vierailija
26/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Itä-Suomalaiselta mieheltä!

Vierailija
27/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin keskustelusta opimme, että ihmiset, avioerot ja appivanhemmat ovat erilaisia eikä niitä voi suoraan verrata.

Vierailija
28/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas niin katkeraa. Mitä se sinua liikuttaa jos exä käyttäisikin vanhempiesi mökkiä? Exä selvästikin on osannut erota sivistyneesti, toisin kuin sinä.

Mikä tuossa on sivistynyttä?

Vierailija
29/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt sitten jotenkin cool kun estät sen? 

Mitä haittaa siitä on jos se vanhemmillesi ok? 

Onko niin, että jos joku ei oo just sun ihminen, se ei ansaitse mitään. Kyl ämmelit on vaan kamalaii haaskalintui. 

Vierailija
30/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tyhmä tämä sinun ex.

Vierailija
31/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Eihän tuo nyt ihmisestä rajatonta tee. Oma exäni käy vanhempieni luona syömässä harva se viikko, ja lainaa venettäkin vielä! Eikös se ole hyvä asia että ihmissuhteet ja yhteydet säilyy?

Vierailija
32/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma? Eihän tuo nyt ihmisestä rajatonta tee. Oma exäni käy vanhempieni luona syömässä harva se viikko, ja lainaa venettäkin vielä! Eikös se ole hyvä asia että ihmissuhteet ja yhteydet säilyy?

Oliko sinunkin exäsi väkivaltainen pettäjä ja jos oli, niin tietävätkö vanhempasi siitä?

Vierailija
33/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas niin katkeraa. Mitä se sinua liikuttaa jos exä käyttäisikin vanhempiesi mökkiä? Exä selvästikin on osannut erota sivistyneesti, toisin kuin sinä.

Onko pettäminen sivistynyttä? Ja siitä pitäisi palkita antamalla mökki käyttöön?

Sekaisin olet.

Vierailija
34/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinunkin exäsi väkivaltainen pettäjä ja jos oli, niin tietävätkö vanhempasi siitä?

Tietenkin tietävät, kerran olimme jopa lasten kanssa vanhempieni luona paossa, kun miehelläni keitti pahasti yli.

Vierailija
35/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun tytär ja miehensä joskus eroisivat,mitä en kyllä usko,niin pitäisin välini hyvinä vävyyni.Hän on mahtava lasten isä,työteliäs,rehellinen.

Ei heidän keskinäinen eronsa rikkoisi meidän välejä.

Mutta kuten sanottu,eivät ole eroamassa ollenkaan.Tarkoitin,jos joskus näinkin kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä