Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies haluaa yhä eron jälkeen käyttää vanhempieni mökkiä?

Vierailija
09.04.2021 |

Häh? Itselle ei tulisi mieleenkään edes kysyä tuollaista, mutta ex onkin aika ollut aika rajaton tapaus.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Ei.

Vierailija
2/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai te nyt suostutte jos ex haluaa sinne uuden hoitonsa kanssa vähän saunomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ex sanoi erossa lapsillemme, että aiokoo tulla vanhempieni mökille.

Ei tod.

Vierailija
4/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, jotka omistavat mökin, päättävät kuka saa vierailla ko. mökillä.

Vierailija
5/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista!

6/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempasi toivottavat tervetulleeksi, niin minkäs teet.

Vierailija
7/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se exä symppis vai ikävä tyyppi?

Vierailija
8/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat viihtyy exän seurassa, niin tokihan he saavat hänet kutsua mökilleen.

Vierailija
9/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh niin kuvitteli minunkin mieheni. Kielsin (omistan nykyään sen mökin), niin sai kauhean raivokohtauksen. Lapsille oli puhunut, ei mulle.

Noh siinäpä menee. Avainta sillä ei ole joten en tuhlaa ajatukseen sekuntiakaan enempää. Jos murtautuu sisään, poliisi hoitaa.

Vierailija
10/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun vanhempien ja ex:än välinen asia. Jos he haluavat pysyä ystävinä/tuttavina, niin heillä on siihen täysi oikeus.

Jos taas ex kysyy sinun kautta etkä mökkiä omista, niin voit sanoa, että kysyy sen omistajalta suoraan.

Vierailija
11/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini ex sanoi myös että kyllä hän tulee sitten kesällä taas mökille saunomaan ja kalastamaan. No ei tullut.

Vierailija
12/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hoitamassa anopille klapit ja anopin siinä sivussa. Miksi pitäisi luopua tuosta vaikka tyttären kanssa ei enää ole yhdessä? Ei oikeastaan kuulu sinulle koko asia.

Vierailija
13/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut samanlaisesta. Lisäksi kuvitteli, että saa säilyttää avaimen asuntoon, josta hänet ostettiin ulos ja vierailla siellä "lasten takia". Raivostui silmittömästi, kun avain otettiin pois. 

Tuossa tapauksessa syynä oli enemmänkin tyhmyys kuin röyhkeys. Ei jotenkin käsittänyt mitä eroaminen ihan oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
14/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmies luuli, että avioerossa oikeasti saa puolet omaisuudesta eli myös puolet siskon yksin omistamasta kesämökistä. Oli tehnyt ihan aikataulunkin sille, miten mökkiä käytetään ja suuttui, kun selvisi, että jakoon tulee vain omaisuuden arvo ja että ensisijaisesti kumpikin saa pitää oman omaisuutensa.

Vierailija
15/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat, jotka omistavat mökin, päättävät kuka saa vierailla ko. mökillä.

No enpä ole kuullut vanhemmista, jotka tuollaiseen ovat suostuneet. 

Vierailija
16/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään jos appivanhemmille sopii ja maksaa vuokraa. En minä ollut riidoissa appivanhempien kanssa eron jälkeen.

Vierailija
17/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskonmies luuli, että avioerossa oikeasti saa puolet omaisuudesta eli myös puolet siskon yksin omistamasta kesämökistä. Oli tehnyt ihan aikataulunkin sille, miten mökkiä käytetään ja suuttui, kun selvisi, että jakoon tulee vain omaisuuden arvo ja että ensisijaisesti kumpikin saa pitää oman omaisuutensa.

Heh. Olen kyllä palstallakin nähnyt useasti sen kuvitelman, että avioerossa saa puolet. Näitä juttuja ei ilmeisesti opeteta peruskoulussa tai sitten peruskoulu on jäänyt kesken.

Samaten kuvitellaan, että leski perii puolet. 

Vierailija
18/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko hän ollut sinun vanhempiesi kanssa yhteydessä?

Vierailija
19/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies asuu mun vanhempien omistamassa asunnossa ja käyttää heidän kakkosautoa. Hänestä on epäreilua, että mulla on "paremmat vanhemmat", vaikka en itse kuppaa vanhempiani, vaan elätän itse itseni.

Omat ex-miestäni säälivät vanhempani ärsyttävät myös. Vaikka ex-mieheni oli väkivaltainen ja petti minua, tämä ei kuulemma vaikuta heidän suhteeseen exääni, koska he haluavat olla puolueettomia.

Joidenkin röyhkeydellä ei ole rajaa. Viihtykööt keskenään.

Vierailija
20/35 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin katkeraa. Mitä se sinua liikuttaa jos exä käyttäisikin vanhempiesi mökkiä? Exä selvästikin on osannut erota sivistyneesti, toisin kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi