En saa Nordeasta tiliotteita
Yritin hakea tiliotteita Nordean verkkopankista, mutta en saa. Kun haen tiliotteita tietyltä kuukaudelta, saan vain tekstin "Ei näytettäviä e-tulosteita". Ja tämä toistuu joka kerta, ihan sama miltä ajalta yritän hakea, ei vaikuta sekään etten yritä hakea kuluvan kuukauden tiliotetta. Miten ihmeessä saan tiliotteen verkkopankista? Ja nimenomaan tiliotteen, ei tilitapahtumia.
Kommentit (11)
Miten vanhoja haet? Ei niitä ikuisesti saa. Toki maksusta hakevat sulle niitä.
Jonotan koko ajan chattiin, ajattelin odotellessa kysyä täältä. Olen yrittänyt katsoa, että kaikki asetukset olisivat oikein, mutten meinaa niitäkään löytää.
Haen ihan viime vuodelta ja tämän vuoden alulta tiliotteita, mutta en saa miltään kuukaudelta niitä näkyviin, ainoastaan tuon tekstin, vaikka tilitapahtumia kaikilta ajoilta kyllä on.
Ap
Toimeentuloasiakkaat eivät pysty nordeasta saamaan tiliotteita toimeentulohakemukseen. Tämä olisi uutisoitava lehdissä!
Vaihtakaa nordea pois kokonaan.
Säästöpankki tilalle!
Ne on siellä kun painat omaa nimeäsi, sieltä asiakirjat muistaakseni. Kyllä mulle ainakin tulee, ja ne ei aina ole siinä järjestyksessä kun on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentuloasiakkaat eivät pysty nordeasta saamaan tiliotteita toimeentulohakemukseen. Tämä olisi uutisoitava lehdissä!
Vaihtakaa nordea pois kokonaan.
Säästöpankki tilalle!
Älä puhu paskaa.
Nordea nyt on kaikin puolin pas.ka pankki.
Katsot ap niitä jostain väärästä paikasta siellä sivulla.
Verkkopankki on huono. Joskus sanottiin et 6 vuotta säilyy tiliotteet siellä. Nyt hyvä jos 2 vuotta voi selata taakse. Taivas ja pilvi on rajaton, miks ne tiedot ei voi näkyä siellä iäti?
Katso oman nimesi alta Asiakirjat ja sitten Arkisto. Minulla ne ainakin löytyvät sieltä.
Nordea on kyllä yksi perkele ja samantien kun Suomessa tulen käymään lähtee pankki vaihtoon. Huomaa, että on jotain pakistanilaisia ja intialaisia it-neroja käytetty heidän toimintansa rakentamisessa.
Siellä on chatti, kysy sieltä. Ehkä et ole ruksinut oikeaa kohtaa ja niitä ei tallenneta sinulle tjtn?