Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asiakaspalvelu

Vierailija
08.04.2021 |

Kysymykseni kuuluu... tilasin tammikuussa sohvan ja toimitus aika johon myös varauduin oli 10viikkoa 11viikon jälkeen kun sohvaa ei kuulunut minulle tuli sähköposti viesti että tuote saapuu suomeen viikolla 22. asiasta soitin maskun asiakas palveluun ja kysyin että mikä homma ja olettavatko ihmisen odottavan 6kuukautta sohvaa, josta vastaus oli että kun tuote saapuu voin pyytää korvauksia. Näin pari viikkoa myöhemmin totesin että en halua sohvaa odotella vaan ostan muualta ja soitin asiakas palveluun että haluan peruuttaa tuotteen johon vastaukseksi sain että yhdistävän minut liikkeeseen josta ostin tuotteen. n. 1-2viikkoa minua on yritetty heille yhdistää monia soitto pyyntöjä jätetty mutta asia ei ete mistään suunnasta (soitin myös suoraan liikkeeseen). Päädyin liikkeessä käymään ja siellä sanottiin "mä en voi tehä tälle mitään ku en ole sama myyjä jätän tälle samalle myyjälle sinulle soittopyynnön ja hän soittaa tänään tai viimeistään huomenna"... no eipä ole soittanut ja liikettä en saa kiinni ja koko lafka v*tuttaa aivan törkeästi. mitä minun pitäisi tehdä? onko tosiaan maskun toiminta malli se että toinen ihminen ei voi kauppoja peruuttaa? Mitä jos kyseinen myyjä jäänyt autonalle ja sairaalassa teholla eikö minua silloin voi palvella? tämä kaiken lisäksi ku liikkeessä kävin 5työntekijää istuskelivat sohvalla keskenään juttelemassa mutta puhelimeen ei tosiaankaan vastata?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan peruminen ok tuossa tapauksessa. Kaverini myös joskus sieltä jotain osti ja tosiaan mikään ei toteutunut ja perui koko kaupan. Mene vielä kerran jos mahdollista ja ilmoita, että et poistu ennen kuin kauppa purettu (kuten mainitsit, niin ei se myyjäkohtainen voi olla eli varmasti joku toinenkin voi asian hoitaa).

Muutenhan ne voi vaikka ensi syksynä toimittaa ja olla vaan sitä mieltä, että olet asian hyväksynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi