Onko oikeasti hyviä eineslihapullia olemassa?
Kommentit (63)
Kivikylä toimii lämpimänä ja kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan Kivikylän lihapullissa natriumglutamaattia. On se kumma kun pitää aromivahvennetta laittaa.
Miksi ihmeessä? Mahtava mauste! Et taida siitä pahemmin tietää?
Muuten
Sain huonon erän Kivikylän lihapullia. Toivottavasti maku ei ole muuttunut pysyvästi. Maistuu huonolta possulta.
Kuinka kukaan ketjussa ei ole vielä maininnut Görans lihapullia, ne vasta hyviä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän Palvarin lihapyörykät on hyviä. Muita en osta.
Samoin, niitä voi popsia kylmiltään tai lämmittää paistinpannussa rypsiöljyllä paprikasuikaleiden kera sekä keittää kuoritut perunat lisukkeeksi. Toisella kotimaisella todettuna kötthalt on niissä 88 %. Samalla firmalla on myös hyviä jauhelihapihvejä, joita olen käyttänyt tehdessäni uunissa lämpimiä voileiåiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikista tulee järkyttävän hajuisia kaasuja. Hyi että.
Peräpäästäkö? Eikö syyllinen olekaan hernekeitto?
Vierailija kirjoitti:
Ikean!! Mies just toi säkillisen taas kun pyysin.
Minäkin pidän Ikean lihapullista, olen aina pitänyt. Usein en hae, mitta kun täällä Saksassa on ollut Ikea jo yli 40 vuotta, niin sanotaan että ainakin 200 kertaa on tullut sieltä haettua 😋
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kukaan ketjussa ei ole vielä maininnut Görans lihapullia, ne vasta hyviä onkin.
Eikös nämä ole siellä pakastehyllyssä? Kalliita ainakin ovat kun katsoin hintaa, mutta kai se tarkoittaa sitä että jopa oikeaa lihaakin käytetty...
Vierailija kirjoitti:
Lidlin ruottalaiset lihapullat kilon paketissa on kohtalaisia.
No hyvä että edes ruotsalaiset. Erehdyin kerran ostamaan Lidlistä "Suomalaisia lihapullia" ja oli ensimmäinen ja ainoa lihapullapaketti joka on mennyt roskiin. Mun mies syö ihan kaikkea mutta nämä oli hänellekin liian iso haaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin ruottalaiset lihapullat kilon paketissa on kohtalaisia.
No hyvä että edes ruotsalaiset. Erehdyin kerran ostamaan Lidlistä "Suomalaisia lihapullia" ja oli ensimmäinen ja ainoa lihapullapaketti joka on mennyt roskiin. Mun mies syö ihan kaikkea mutta nämä oli hänellekin liian iso haaste.
Se halpa rasia vai? Noo, eivät ehkä ole parhaita, mutta itse siivutan ruisleivän päälle ja laitan turauksen sinappia. Menee alas.
Lagerblad pannupaistetut mahtipullat (pakaste) on hyviä,:
https://www.kespro.com/tuotteet/lagerblad-pannupaistetut-mahtipullat-54…
Löytyy ainakin meidän lähi K-kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Lagerblad pannupaistetut mahtipullat (pakaste) on hyviä,:
https://www.kespro.com/tuotteet/lagerblad-pannupaistetut-mahtipullat-54…
Löytyy ainakin meidän lähi K-kaupasta.
Aika aidon näköisiä pullia ja vieläpä isoja. Veikkaan että ovat kalliita...
Kivikylän on hyviä, muut on pierupullia.
540 g maksaa 5,19 euroa, eli halvemmallakin saa, mutta ei minusta paha hinta, tuosta kyllä syö monta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
540 g maksaa 5,19 euroa, eli halvemmallakin saa, mutta ei minusta paha hinta, tuosta kyllä syö monta ihmistä.
Tämä oli siis vastaus Lagerbladin pannullapaistettuihin mahtipulliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli siis vastaus Lagerbladin pannullapaistettuihin mahtipulliin
Tämä varmaan on oikea hinta oikeille lihapullille. Teurasjätepullat sitten erikseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä ole siellä pakastehyllyssä? Kalliita ainakin ovat kun katsoin hintaa, mutta kai se tarkoittaa sitä että jopa oikeaa lihaakin käytetty...
Hintaa en katsonut, mutta tosiaan pakastepullia ovat.
Görans lihapullat on 75 % lihapitoisuus ja liha suomalaista.
Mummonlihapullat ovat ihan jees, jos - 60% saa.
Miksi ihmeessä? Mahtava mauste! Et taida siitä pahemmin tietää?