Onko oikeasti hyviä eineslihapullia olemassa?
Saisko vinkkejä, mikä olisi paras?
Kommentit (63)
Kivikylän on ainoa, mitä voi edes harkita. Muut ovat lähinnä pierunsiemeniä
Vierailija kirjoitti:
Ikean!! Mies just toi säkillisen taas kun pyysin.
Ne on parhaita. Ja niissä on paljon lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on! Minulle maistuu ihan vaikkapa 75 sentin Lidlin pullat.
Pierunhaju on ihan järkyttävä, jos niitä erehtyy syömään. Niissä on kai jotain soijaa oikean lihan sijaan.
En ole nirso, syön lähes mitä vaan, mutta totaalisen persaukisena osti kerran vuosia sitten HK:n eineslihapullia ja oksu 🤮 tuli. Sen jälkeen en ole ostanut, mutta Kivikylänkö on OK? Uskaltaisinko kokeilla 🤔?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean!! Mies just toi säkillisen taas kun pyysin.
Ne on parhaita. Ja niissä on paljon lihaa.
Ja kummallinen metallinen sivumaku sekä liian sileäksi ajettu koostumus. Eivät ole hyviä.
Atrian Artesaani Rustiikkinen lihapulla. Tosi hyvä koostumus ja lihapitoisuus 80%
Kivikylän on ok. Ikean pakastetut parempia. HK ja Atria eivät kelpaa koirallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän Palvarin lihapyörykät on hyviä. Muita en osta.
En minäkään. Uittaa ne pippuripekka kermassa niin on gurmee ateria 😄😋
Vierailija kirjoitti:
Jalostajan tölkkilihapullat huoneenlämpöisinä suoraan tölkistä nautittuina! MOT
Onhan ne herkkuva, mutta ihmeen mössöksi se koostumus siinä purkissa muuttuu lihabullassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierunhaju on ihan järkyttävä, jos niitä erehtyy syömään. Niissä on kai jotain soijaa oikean lihan sijaan.
Voisitko lopettaa valehtelun?
Ruostumaton Teräsrotta kirjoitti:
Kivikylän on ainoa, mitä voi edes harkita. Muut ovat lähinnä pierunsiemeniä
Kannattaako kirjasi lukea? Olen kuullut siitä hyvää.
Ja olet tietysti väärässä lihapullista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule käymään paketin kanssa ja haistele. Saattaa olla kemiallisten aseiden kieltävien sopimusten vastaista, mutta voin todistaa olevani oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule käymään paketin kanssa ja haistele. Saattaa olla kemiallisten aseiden kieltävien sopimusten vastaista, mutta voin todistaa olevani oikeassa.
Olen ostanut Lidlistä niitä 75 centin pullia ehkäpä satoja muutaman vuoden aikana. Ei haise pierulle.
Hauska nähdä että noilla Kivikylän pullilla on oikeasti näin laaja fanipohja, olen kuvitellut että ne on vaan mun miehen outous. Pitää kyllä myöntää että niitä tulee itsekin napsittua ihan vaikka kylmänä leffanaposteltavana.
Vierailija kirjoitti:
Atrian Artesaani Rustiikkinen lihapulla. Tosi hyvä koostumus ja lihapitoisuus 80%
Itekin tykkäsin näistä. Olivat ihan kuin itse tehtyjä. Nam! Aiemmin en ole kaupan valmislihapullista välittänyt yhtään. Monet on jopa ällöttäneet.
Näyttää olevan Kivikylän lihapullissa natriumglutamaattia. On se kumma kun pitää aromivahvennetta laittaa. Luulisi, että mausteilla saisi makua.
Kivikylän lihapullat ovat parhaat. Itse tykkään niistä chilitäytteisistä, lapsille maistuvat sinihomejuustotäytteiset.