Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittävät, että rintsikat painavat? Heillä on siis vääränkokoiset. Ei rintsikoita huomaa päällä

Vierailija
08.04.2021 |

Toisessa ketjussa jotkut sanoivat, etteivät kestä käyttää rintsikoita, koska ne painavat. Olen myös lukenut, että jotkut ottavat rintsikat pois heti, kun tulevat kotiin! Ihan outoa.

Oikeankokoisia ei huomaa päällä ollenkaan.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
2/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ihan jo sekin, jos on kotona toppimalliset urheilurintsikat päällä, joten tuskin on väärä kuppikoko kyseessä. Ilman on vaan jotenkin rennompi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs sitä mielipiteitä tarvitaan kun aloittaja kertoi jo totuuden

Mun mielestä mämmi on hyvää ja jokainen joka on eri mieltä on väärässä. Jos vatsa tulee kipeäksi tai ulkonäkö tekee pahaa, väärin tunnettu.

Mämmi on parasta ja piste.

Vierailija
4/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla paina, mutta omat rintani eivät ole valtavan suuret.

Vierailija
5/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana sitä pitää päällä mitä vain, mistä tulee kaunis siluetti. Nyt 45-vuotiaana puristaa kaikki paitsi urheilutopit, ja illalla nekin.

Vierailija
6/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin joskus että rintsikat ovat oikeankokoiset silloin kun ne menevät juuri ja juuri kiinni. Totta helvetissä ne silloin puristavat. 

Vierailija
7/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-vuotiaana sitä pitää päällä mitä vain, mistä tulee kaunis siluetti. Nyt 45-vuotiaana puristaa kaikki paitsi urheilutopit, ja illalla nekin.

Näin on. Rintsikat on pehmeintä mahdollista mallia ja nekin raastan heti pois kun tulen kotiin. Ennen ei häirinnyt. T. 50v

Vierailija
8/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee hartiakipuja vain, jos käytän liivejä.

Liivittä saan olla vapaa ja kivuton.

Rinnat sen verran isot, että ottavat hartioihin jos niitä pitää johonkin liiveihin sulloa kannateltaviksi.

Free the nipple!

Vierailija
9/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin joskus että rintsikat ovat oikeankokoiset silloin kun ne menevät juuri ja juuri kiinni. Totta helvetissä ne silloin puristavat. 

Juuri näin. Olen kaksi kertaa erehtynyt ostamaan alusvaatekaupan myyjän minulle suosittelemat liivit, enkä ikinä enää erehdy tekemään samaa virhettä. Molemmat kiristävät niin, ettei henki paljon pihise. Miksi nämä "ammattilaiset" kauppaavat aina näitä kuristajaliivejä?

Vierailija
10/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt rintaliivejä sen jälkeen kun tulin täysi-ikäiseksi eikä näinollen kukaan voinut enää pakottaa minua sellaisia pitämään. Rinnat A/B kokoa, joten se on ehkä auttanut, mutta eipähän niiden koko tai roikkuminen tms. haittaa itseä eikä miestä, eikä minua ahdista ja kutita kokopäiväisesti.

Vierailija
11/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teit aloituksen, kun jo otsikossa kerrot totuuden?

Ja miten meidän pitäisi kommentoida otsikon aiheeseen?

Vierailija
12/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat painaa vaikka liivit olisi täysin oikean kokoiset.

Vierailija
13/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vielä, miten saa oikeankokoiset rintsikat? Alan liikkeen myyjän avulla valitut ainakin puristavat tosi epämiellyttävästi.

Vierailija
14/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on B/C-kuppi ja ympärys 85. Pärjään ja tykkään olla ilman rintsikoita, mutta käytän niitä yleensä, kun liikun ihmisten ilmoilla ja varsinkin jossain juhlissa tms. yleisötapahtumissa. Olen vuosikausia (tai -kymmeniä ;-) sitten löytänyt itse sen sopivan liivimerkin ja tyypin. Eivät paina eivätkä purista ennen kuin ovat ikäloput liivit. Ostin niitä varmaan reilun pari tusinaa kauppojen aleista, kun sesonkivärit vaihtuivat ja oli mulle sopivia värejä tarjolla.

Samaa mallia myydään edelleen, joten voin halutessani napata marketista mukaan sovittamatta. Mitään muuta merkkiä/mallia ei kuuna päivänä noin ostaisi.

Kerran 3-kymppisenä kävin liiviliikkeessä ja pyysin myyjältä apua valintaan. Oli uusi ja sanoi suoraan, ettei osaa auttaa... No, tiesin jo tuolloin, millaiset liivit ovat päälläni huomaamattomat (oman oloni kannalta siis) ja löysin valikoimista sopivat ja kauan etsimässäni värissä. Toiste en sinne mennyt.

Isorintaiselle varmasti huomattavasti haastavampi rasti, mutta minunkokoiseni (jolla on keskenään samankokoiset ja -muotoiset) rinnat ei tarvitse epämukavia liivejä pitää, jos vaivautuu kokeilemaan ja testaamaan kunnolla.

Vierailija
15/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepa ap ihmettelemään sitten kun olet vuosikausia kannatellut hartioillas olkainten varassa kokoa 85H.

Vierailija
16/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaa näissä kommenteissa se, että ihmiset ostavat liiviliikkeen suosittelemia liivejä, vaikka ne tuntuvat epämiellyttäviltä??

Eikö aikuinen ihminen voi sanoa, että nää ei tunnu hyvältä, kokeilen jotain muuta. 

Vierailija
17/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Liivini ovat sitten kaikki väärän kokoisia. En toisaalta taida oikean kokoisia osata ostaakaan, joten tyydyn jatkossakin käyttämään näitä väärän kokoisia ja riisun ne pois kun tulen töistä kotiin. Samoin kuin vaihdan farkut verkkareihin jne. Ehkä mulla on puolet kaikista vaatteista väärän kokoisia, tai ehkä tykkään vain olla kotioloissa mahdollisimman rennosti pukeutunut? 🤔

Vierailija
18/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännössä rinnaton (AA ketunnokkamalli), ja käytän vain urheilutoppeja ja liivejä ettei nännit näy paidasta läpi. Tuovat ryhtiä myös urheillessa. Ei tulisi silti mieleenkään pitää himassa päällä.

N35

Vierailija
19/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännössä rinnaton (AA ketunnokkamalli), ja käytän vain urheilutoppeja ja liivejä ettei nännit näy paidasta läpi. Tuovat ryhtiä myös urheillessa. Ei tulisi silti mieleenkään pitää himassa päällä.

N35

Vierailija
20/61 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa näissä kommenteissa se, että ihmiset ostavat liiviliikkeen suosittelemia liivejä, vaikka ne tuntuvat epämiellyttäviltä??

Eikö aikuinen ihminen voi sanoa, että nää ei tunnu hyvältä, kokeilen jotain muuta. 

Kaikkihan ne pahalta tuntuu jos on oikeanlaiset. Jos liivit ei ole rinnan alle jättäneet punaista vannetta kun otat ne pois niin ne on olleet liian löysät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan