N 50 v, millainen kaulan iho teillä on?
Itse olen 49 v ja kasvojen ihon on sileä ja napakka. Toki on ryppyjä silmänalusissa. Olen hoitanut ihoani hyvin ja tehnyt säännöllisesti kasvojumppaa. Ihoni on pysynyt tosi heleänä. Mutta kaulan iho on kammotus. Itselleni on tullut PYSTYryppyjä kaulaan! Mitä näille voi enää tehdä? Olla kiinnittämättä kaulaan huomiota?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ryppyjä kaulassa, mutta luomia ihan helvetisti. Lisäksi alkavaa hamsteriposkisuutta. Huumorilla otan. 😊
N51Oletko huomannut, että hamsteriposket vähenevät/katoavat hymyillessä? Hymyilkäämme siis!
Olen huomannut. Kamalaa kun on tällainen kyyninen juro ihminen, pakko hymyillä kuin jokeri koko ajan.
😁
Pakko oli mennä peilistä katsomaan kaulaa, kun en aiemmin ollut kiinnittänyt siihen huomiota.
Ei ole kaksoisleukoja, helttoja tai pahempia ryppyjä, mutta kaksi sellaista vaakaviivaa/uraa näkyy selkeästi ihossa. Mistäköhän nekin ovat tulleet..?
Valitettavasti lievät hamsterinpussit ovat leukaperissä, mutta niin kuin joku jo edellä mainitsi niin ne katoavat hymyillessä! :)
Terkuin 53v
Joo sitä on liikkeellä : kaulan heltta heiluu täälläkin 😜 siihen päälle vielä löysin saunassa itseltäni jotain ihan uutta: tissit on ilmestynyt
SelkäänKIN😬hamsteripussit on jo ja
Batwingsitkin löytyy😜
Mieheni jaksaa ihmetellä kuinka sitä omaa kehoaan jaksaa kritisoida vuuuuooodesta toiseen🤨 ?
Sitä kun on sellainen kun on 😜😜👍