Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N 50 v, millainen kaulan iho teillä on?

Vierailija
08.04.2021 |

Itse olen 49 v ja kasvojen ihon on sileä ja napakka. Toki on ryppyjä silmänalusissa. Olen hoitanut ihoani hyvin ja tehnyt säännöllisesti kasvojumppaa. Ihoni on pysynyt tosi heleänä. Mutta kaulan iho on kammotus. Itselleni on tullut PYSTYryppyjä kaulaan! Mitä näille voi enää tehdä? Olla kiinnittämättä kaulaan huomiota?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikroneulaus auttaa, ja langat.

"Eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-kommentteja odotellessa.

Miksi ihmeessä pistelisin naamaani, saati venyttäisin sitä jollain langoilla? Miten se tekisi minut onnellisemmaksi? Sääliksi käy ihmisiä joille rypytön iho on onnen lähde.

No niin sieltä tulikin jo heti eka!

Vierailija
22/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin hamstereihin suosittelen kasvojumppaa. Vaikka ei kai niitä enää pois saa, jos ovat tulleet?

Miten kannattaisi jumpata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitän että käytän huivia koska niska on arka vedolle.

Oikeasti en halua esitellä enää kaulaani. Se on vekeillä.

Vierailija
24/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 - lirahtelun saa kuriin jumpalla. Itsellä ei huumori riittäisi tuossa kohtaa.

Vierailija
25/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ryppyjä kaulassa, mutta luomia ihan helvetisti. Lisäksi alkavaa hamsteriposkisuutta. Huumorilla otan. 😊

N51

Oletko huomannut, että hamsteriposket vähenevät/katoavat hymyillessä? Hymyilkäämme siis!

Tyhmä kysymys mutta millaiset on hamsteriposket?

Empä ole moisista ennen kuullut, anteeksi alkoi naurattaa hauska nimitys.😁

Vierailija
26/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän niin kuin kaksi löysää pussia päällekkäin, ja päällimmäisen päällä lepää vielä leukapussi. Keskellä kaulaa menee syvä vaakasuuntainen ryppy, joka on ollut siinä teini-iästä asti (nuorempana näytti groteskilta arvelta), joka jakaa kaulapussin kahtia. Olen nykyään aika rankasti ylipainoinen.

Vierailija
27/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa kasvojumppa 👍. Kaulaan ei kai voi vaikuttaa?

Vierailija
28/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 - lirahtelun saa kuriin jumpalla. Itsellä ei huumori riittäisi tuossa kohtaa.

Ei tule aina, kun aivastaa, vaan joskus, ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Gyne meinasi, että voi liittyä hormonitasoihin ja lähestyvään ovulaatioon.

Vierailija
29/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypytön, mutta leuan kohdalla on pienet hamsterinpussin alut ja leuan alunen hieman löysä. Olen melko varma että läskeilyni nelikymppisenä ja laihdutus vaikutti asiaan, mutta toisaalta, olisi ne tulleet muutenkin. Muuten olen aika rypytön täti, johtunee siitä että hiivin varjoissa olmina ja olen aina ollut kalkkilaivan kapteeni.

Vierailija
30/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ryppyjä kaulassa, mutta luomia ihan helvetisti. Lisäksi alkavaa hamsteriposkisuutta. Huumorilla otan. 😊

N51

Oletko huomannut, että hamsteriposket vähenevät/katoavat hymyillessä? Hymyilkäämme siis!

No kun hamsterilla EI ole ruokaa täynnä ne posket niin ne roikkuvat hieman suun sivuilla. Ja ihan samanlaiset tulee meille joillekin. Kuvittele viivat nasolabiaaleista alaspäin, sinne ne tipahtavat.

Onneksi ei ole nasolabiaaleja! Pitää repiä siitä iloa :D

Vierailija
31/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Ally McBeal sarjassakin se tyyppi joika oli kuumana naisten "helttaan".

Täälä olis kans yksi sellainen

Se sarjan "vanha nainen" oli aivan mielettömän upean näköinen. Ei siinä mitään helttoja huomaa jos muuten näyttää ihan jumalattarelta.. hiukset pitkät, tuuheat ja kiharat a la teinityyli ja upeat kasvot, huulet ja kroppa.

Että joo, minä heteronainenkin voisin silitellä sitä helttaa ainakin hetken.

Vierailija
32/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Olen huomannut. Kamalaa kun on tällainen kyyninen juro ihminen, pakko hymyillä kuin jokeri koko ajan.

Vierailija
33/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

No kun hamsterilla EI ole ruokaa täynnä ne posket niin ne roikkuvat hieman suun sivuilla. Ja ihan samanlaiset tulee meille joillekin. Kuvittele viivat nasolabiaaleista alaspäin, sinne ne tipahtavat.

Onneksi ei ole nasolabiaaleja! Pitää repiä siitä iloa :D

Minulla on nasolabiaalitkin. Ja kaulaan on alkanut pukata varsiluomia 😱

Vierailija
34/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katos "hamsteriposket" parissa kk kun aloin harrastamaan päivittäin poskihoitoa.

Vierailija
35/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin elokuvassa, taisi olla Kreikkalainen naimakauppa, vanhemmat kreikattaret vetivät valokuvauksen aikana toistensa niskan ihoa, jotta kaulan rypyt silenisivät kuvaa varten. :D

Tämä oli hyvä!

Olen nähnyt YouTubessa vinkin, että kaulanahka kiristetään teipillä niskaan. Sitten vaan täytyy pitää huolen, että hiukset on liimattu lakalla niin, ettei jesari pilkistä kun päätä kääntää...

Vierailija
36/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Ally McBeal sarjassakin se tyyppi joika oli kuumana naisten "helttaan".

Täälä olis kans yksi sellainen

Se sarjan "vanha nainen" oli aivan mielettömän upean näköinen. Ei siinä mitään helttoja huomaa jos muuten näyttää ihan jumalattarelta.. hiukset pitkät, tuuheat ja kiharat a la teinityyli ja upeat kasvot, huulet ja kroppa.

Että joo, minä heteronainenkin voisin silitellä sitä helttaa ainakin hetken.

Googlatkaa Dyan Cannon, 84 v. Veikkaan, että hieman on kirurgiaa tehty, mutta upea yhtäkaikki.

Vierailija
37/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla katos "hamsteriposket" parissa kk kun aloin harrastamaan päivittäin poskihoitoa.

Minkälaista poskihoitoa?

Vierailija
38/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin elokuvassa, taisi olla Kreikkalainen naimakauppa, vanhemmat kreikattaret vetivät valokuvauksen aikana toistensa niskan ihoa, jotta kaulan rypyt silenisivät kuvaa varten. :D

Tämä oli hyvä!

Olen nähnyt YouTubessa vinkin, että kaulanahka kiristetään teipillä niskaan. Sitten vaan täytyy pitää huolen, että hiukset on liimattu lakalla niin, ettei jesari pilkistä kun päätä kääntää...

Laittaa läpinäkyvällä pakkausteipillä? :’D

Vierailija
39/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista poskihoitoa?

Siis rehellistä suuseksiä

Vierailija
40/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista poskihoitoa?

Näyttelee näköjään yhä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän