N 50 v, millainen kaulan iho teillä on?
Itse olen 49 v ja kasvojen ihon on sileä ja napakka. Toki on ryppyjä silmänalusissa. Olen hoitanut ihoani hyvin ja tehnyt säännöllisesti kasvojumppaa. Ihoni on pysynyt tosi heleänä. Mutta kaulan iho on kammotus. Itselleni on tullut PYSTYryppyjä kaulaan! Mitä näille voi enää tehdä? Olla kiinnittämättä kaulaan huomiota?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Noihin hamstereihin suosittelen kasvojumppaa. Vaikka ei kai niitä enää pois saa, jos ovat tulleet?
Miten kannattaisi jumpata?
Selitän että käytän huivia koska niska on arka vedolle.
Oikeasti en halua esitellä enää kaulaani. Se on vekeillä.
19 - lirahtelun saa kuriin jumpalla. Itsellä ei huumori riittäisi tuossa kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ryppyjä kaulassa, mutta luomia ihan helvetisti. Lisäksi alkavaa hamsteriposkisuutta. Huumorilla otan. 😊
N51Oletko huomannut, että hamsteriposket vähenevät/katoavat hymyillessä? Hymyilkäämme siis!
Tyhmä kysymys mutta millaiset on hamsteriposket?
Empä ole moisista ennen kuullut, anteeksi alkoi naurattaa hauska nimitys.😁
Minulla on vähän niin kuin kaksi löysää pussia päällekkäin, ja päällimmäisen päällä lepää vielä leukapussi. Keskellä kaulaa menee syvä vaakasuuntainen ryppy, joka on ollut siinä teini-iästä asti (nuorempana näytti groteskilta arvelta), joka jakaa kaulapussin kahtia. Olen nykyään aika rankasti ylipainoinen.
Googlaa kasvojumppa 👍. Kaulaan ei kai voi vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
19 - lirahtelun saa kuriin jumpalla. Itsellä ei huumori riittäisi tuossa kohtaa.
Ei tule aina, kun aivastaa, vaan joskus, ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Gyne meinasi, että voi liittyä hormonitasoihin ja lähestyvään ovulaatioon.
Rypytön, mutta leuan kohdalla on pienet hamsterinpussin alut ja leuan alunen hieman löysä. Olen melko varma että läskeilyni nelikymppisenä ja laihdutus vaikutti asiaan, mutta toisaalta, olisi ne tulleet muutenkin. Muuten olen aika rypytön täti, johtunee siitä että hiivin varjoissa olmina ja olen aina ollut kalkkilaivan kapteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ryppyjä kaulassa, mutta luomia ihan helvetisti. Lisäksi alkavaa hamsteriposkisuutta. Huumorilla otan. 😊
N51Oletko huomannut, että hamsteriposket vähenevät/katoavat hymyillessä? Hymyilkäämme siis!
Empä ole moisista ennen kuullut, anteeksi alkoi naurattaa hauska nimitys.😁
No kun hamsterilla EI ole ruokaa täynnä ne posket niin ne roikkuvat hieman suun sivuilla. Ja ihan samanlaiset tulee meille joillekin. Kuvittele viivat nasolabiaaleista alaspäin, sinne ne tipahtavat.
Onneksi ei ole nasolabiaaleja! Pitää repiä siitä iloa :D
Vierailija kirjoitti:
Olihan Ally McBeal sarjassakin se tyyppi joika oli kuumana naisten "helttaan".
Täälä olis kans yksi sellainen
Se sarjan "vanha nainen" oli aivan mielettömän upean näköinen. Ei siinä mitään helttoja huomaa jos muuten näyttää ihan jumalattarelta.. hiukset pitkät, tuuheat ja kiharat a la teinityyli ja upeat kasvot, huulet ja kroppa.
Että joo, minä heteronainenkin voisin silitellä sitä helttaa ainakin hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Kamalaa kun on tällainen kyyninen juro ihminen, pakko hymyillä kuin jokeri koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä ole moisista ennen kuullut, anteeksi alkoi naurattaa hauska nimitys.😁No kun hamsterilla EI ole ruokaa täynnä ne posket niin ne roikkuvat hieman suun sivuilla. Ja ihan samanlaiset tulee meille joillekin. Kuvittele viivat nasolabiaaleista alaspäin, sinne ne tipahtavat.
Onneksi ei ole nasolabiaaleja! Pitää repiä siitä iloa :D
Minulla on nasolabiaalitkin. Ja kaulaan on alkanut pukata varsiluomia 😱
Mulla katos "hamsteriposket" parissa kk kun aloin harrastamaan päivittäin poskihoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Jossakin elokuvassa, taisi olla Kreikkalainen naimakauppa, vanhemmat kreikattaret vetivät valokuvauksen aikana toistensa niskan ihoa, jotta kaulan rypyt silenisivät kuvaa varten. :D
Tämä oli hyvä!
Olen nähnyt YouTubessa vinkin, että kaulanahka kiristetään teipillä niskaan. Sitten vaan täytyy pitää huolen, että hiukset on liimattu lakalla niin, ettei jesari pilkistä kun päätä kääntää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Ally McBeal sarjassakin se tyyppi joika oli kuumana naisten "helttaan".
Täälä olis kans yksi sellainen
Se sarjan "vanha nainen" oli aivan mielettömän upean näköinen. Ei siinä mitään helttoja huomaa jos muuten näyttää ihan jumalattarelta.. hiukset pitkät, tuuheat ja kiharat a la teinityyli ja upeat kasvot, huulet ja kroppa.
Että joo, minä heteronainenkin voisin silitellä sitä helttaa ainakin hetken.
Googlatkaa Dyan Cannon, 84 v. Veikkaan, että hieman on kirurgiaa tehty, mutta upea yhtäkaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla katos "hamsteriposket" parissa kk kun aloin harrastamaan päivittäin poskihoitoa.
Minkälaista poskihoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin elokuvassa, taisi olla Kreikkalainen naimakauppa, vanhemmat kreikattaret vetivät valokuvauksen aikana toistensa niskan ihoa, jotta kaulan rypyt silenisivät kuvaa varten. :D
Tämä oli hyvä!
Olen nähnyt YouTubessa vinkin, että kaulanahka kiristetään teipillä niskaan. Sitten vaan täytyy pitää huolen, että hiukset on liimattu lakalla niin, ettei jesari pilkistä kun päätä kääntää...
Laittaa läpinäkyvällä pakkausteipillä? :’D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista poskihoitoa?
Siis rehellistä suuseksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista poskihoitoa?
Näyttelee näköjään yhä
No niin sieltä tulikin jo heti eka!