Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N 50 v, millainen kaulan iho teillä on?

Vierailija
08.04.2021 |

Itse olen 49 v ja kasvojen ihon on sileä ja napakka. Toki on ryppyjä silmänalusissa. Olen hoitanut ihoani hyvin ja tehnyt säännöllisesti kasvojumppaa. Ihoni on pysynyt tosi heleänä. Mutta kaulan iho on kammotus. Itselleni on tullut PYSTYryppyjä kaulaan! Mitä näille voi enää tehdä? Olla kiinnittämättä kaulaan huomiota?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyryppyhelttaa täälläkin. Eikä muutaman vuoden takainen painonpudotus ainakaan parantanut tilannetta.

Vierailija
2/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsemppiä nro 2. Näillä sitä mennään. T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne ja ikää 39. Olen alkanut vältellä ihmisten seuraa. Ahdistaa tosi paljon, eikä näitä kunnolla saisi mistään kiristettyäkään. Neck tuck auttaisi vaan ihan tuohon yläosaan, mutta kun koko kaula ja dekolteekin tämmöinen. Ei kai ole mitään tehtävissä.

Vierailija
4/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsemppiä nro 2. Näillä sitä mennään. T:ap

Kiitos, samoin sulle.

kakkonen

Vierailija
5/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Ally McBeal sarjassakin se tyyppi joika oli kuumana naisten "helttaan".

Täälä olis kans yksi sellainen

Vierailija
6/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai kalkkuna. Muutos tapahtu parissa vuodessa, 50 jälkeen alkoi kaula ja naama roikkua.

Mitä sitte, geeniperimä ja ikä. Normi asia, jonka kuuluukin tapahtua.

Vierailija
7/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulaus auttaa, ja langat.

"Eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-kommentteja odotellessa.

Vierailija
8/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi. Pitää hyväksyä että ihminen muuttuu vanhetessaan. Ei siinä ole mitään vikaa, luonnollinen asia.

Vierailija
9/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Ally McBeal sarjassakin se tyyppi joika oli kuumana naisten "helttaan".

Täälä olis kans yksi sellainen

Jes kiva kun joku muukin muistelee samaa :D huomasin itsekin tässä vähän aika sitten että heltta on mut ei voi mitään ja sit tuli mieleen Ally McBeal..

Vierailija
10/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikroneulaus auttaa, ja langat.

"Eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-kommentteja odotellessa.

Miksi ihmeessä pistelisin naamaani, saati venyttäisin sitä jollain langoilla? Miten se tekisi minut onnellisemmaksi? Sääliksi käy ihmisiä joille rypytön iho on onnen lähde.

Vierailija
11/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy vaan itsesi sellaisena kun olet, ketä ne kaularypyt häiritsee, ei varmaan ketään.

Ikä muuttaa ulkonäköä sille emme mitään voi.

Toisaalta ei ne rypyt nyt niin kamalia ole, en tiedä olenko pöljä mies mutta mun mielestä naisella ikä tuo vaan jotain viehättävää/hellyttävää mukanaan, kauneus ei katoa koskaan.

Vierailija
12/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Ultralift Hifua kerran vuoteen sekä normaaleja kosmetologin hoitoa ultralla. Teetän aina dekolteeta myöten. Tuo Hifu korjasi myös dekolteen pystyviivat. Jos tuo ei tehoa niin sitten pistoshoidot mutta pistoksia ja ultrakasvohoitojahan ei saa käyttää yhtä aikaa eli ultra pitää käydä ennen ensimmäisiä pistoksia ja sitten sitä ei voi enää käyttääkään jos alkaa ottaa säännöllisesti pistoksia. 

Vierailija
13/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ryppyjä kaulassa, mutta luomia ihan helvetisti. Lisäksi alkavaa hamsteriposkisuutta. Huumorilla otan. 😊

N51

Vierailija
14/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin elokuvassa, taisi olla Kreikkalainen naimakauppa, vanhemmat kreikattaret vetivät valokuvauksen aikana toistensa niskan ihoa, jotta kaulan rypyt silenisivät kuvaa varten. :D

Vierailija
15/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

En ala mitään täyteaineita ottamaan, mutta joku keveämpi hoito kiinnostaisi. Onko kellään kokemusta radiofrekvenssihoidoista? Minkä hintaista tuo hifu on? Saako omalla mikroneulaimella mitään tulosta aikaiseksi?

Vierailija
16/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ryppyjä kaulassa, mutta luomia ihan helvetisti. Lisäksi alkavaa hamsteriposkisuutta. Huumorilla otan. 😊

N51

Oletko huomannut, että hamsteriposket vähenevät/katoavat hymyillessä? Hymyilkäämme siis!

Vierailija
17/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ja huivin käyttäminen. 

Vierailija
18/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula ja decolte rypyttömät. Ei helttaa, aavistus hamsterinposkia

n61v

Vierailija
19/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

Pakkohan se on tosiaan vaan ottaa huumorilla 😊

t. yksi, jolla vähän lirahti housuun, kun aivasti kovasti

Vierailija
20/44 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin hamstereihin suosittelen kasvojumppaa. Vaikka ei kai niitä enää pois saa, jos ovat tulleet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän