Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kieltäytyi koronarokotteesta

Vierailija
08.04.2021 |

Olisi saanut työn kautta, mutta ei uskaltanut ottaa mahd. veritulppariskin takia sitä.
Itse kyllä otan kun rokote on saatavilla.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ex-aviomiehesi. Ex-mies on kai nainen tai sukupuoleton :D

Vierailija
22/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi aikoo elää muovisessa eristyskuplassa loppuelämänsä.

Miksi niin pitäisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei kuole koronaan tai toimi tautipesäkkeenä?

Vierailija
24/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aio ottaa. En jaksa lähteä mihinkään rokotettavaksi, kun tarpeeksi monet muut ottaa sen joka tapauksessa.

Vierailija
25/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, missä työterveydessä on rokotteita, joita pistää työntekijöihin?

Ja mistä ovat niitä saaneet, kun rokotepula koskee koko EU:ta.

Työterveyden kautta hyvinkin. Usko tai älä. Tilaavat etukäteen rokotteita, joita voi saada ketkä sen haluavat tiettynä päivänä. En kerro mitä töitä mieheni tekee.

Mun vaimokin on saamassa työterveyden kautta. Aikoo ottaa sen.

Mikä ehkäisy teillä on?

Vierailija
26/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Nouseeko miehesi barrikadeille myös e-pillereiden kieltämiseksi, koska nekin voivat aiheuttaa veritulppia?

En usko että ap:n mies käyttää myöskään e-pillereitä.

Vierailija
27/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin mennä hänen seurakseen sinne kuplaan.

Vierailija
28/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työterveyden kautta hyvinkin. Usko tai älä. Tilaavat etukäteen rokotteita, joita voi saada ketkä sen haluavat tiettynä päivänä. En kerro mitä töitä mieheni tekee.

Mun vaimokin on saamassa työterveyden kautta. Aikoo ottaa sen.

Mikä ehkäisy teillä on?

Hä?

Vierailija
29/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Nouseeko miehesi barrikadeille myös e-pillereiden kieltämiseksi, koska nekin voivat aiheuttaa veritulppia?

Mikä kommentti tämä nyt oli? Ei kai aloittajan mies mistään barrikadeille ole noussut tai rokotteiden kieltämistä vaatinut? Arvelen kyllä, ettei e-pillereitäkään ottaisi, jos niitä tarjottaisiin.

Vierailija
30/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan sairaaloiden henkilökuntaa rokotetaan.

Suurin osa lääkäreistä ja muusta terveydenhuollon henkilökunnasta on vielä rokottamatta, kun THL pisti sille stopin alkuvuodesta. Vain koronapotilaiden kanssa työskentelevien rokotuksia pidetään tärkeinä. Nyt mietitään ensisijaisesti M A A H A N M uuttajien rokottamista, kun he ovat se väestöryhmä, jotka eivät rajoituksista välitä. Ei siis välitetä siitä, että terveydenhuollon resurssit loppuu, kun lääkärit ja hoitohenkilökunta sairastuvat koronaan, tai että he tartuttavat oireettomana riskiryhmäläisiä potilaista.

Vierailija
31/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että ap:n mies käyttää myöskään e-pillereitä.

Pointti ehkä se miksi ap kokee tarpeelliseksi puhua miehensä päätöksistä jos miestäkään ei kiinnosta muiden päätökset.

Jokainen vetää mitä haluaa, eikö?

Vierailija
32/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäkin kieltäydyin astra-zenecasta, kun minulle sitä tarjottiin. Sitten nakeltiin niskoja ja sanottiin uhkaillen että joudut sitten uudelleen jonon hännille, meillä kun ei itse valita rokotteita. Kerroin heille, että asia sopii minulle oikein hyvin ja minä itse kyllä valitsen milloin rokotetaan ja mitä otan vastaan, tämä ei ole mikään neuvostoliitto. Kannatan koronarokotetta ja aion ottaa sellaisen, mutta en suostu ottamaan astra-zenecaa. Meillä suvussa kuollaan nimenomaan aivoveritulppiin,, joten en ota ylimääräistä riskiä. Jos onnistuvat selvittämään varmuudella mikä siinä rokotteessa saa aikaan veritulppariskin ja miten voi potilaasta tutkia onko hänellä riskiä rokotteen suhteen + tutkitaan se, niin voin harkita.

Aivoveritulpan riskitekijöitä ovat ikä, diabetes, tupakointi, korkea verenpaine, suurentunut veren kolesterolipitoisuus, liiallinen alkon käyttö. 

Elintavoillaan voi aika paljon vaikuttaa aivohalvausriskiinsä. Em. tekijät vaikuttavat valtimotaudin syntyyn ja sen kautta suurentuneeseen aivoveritulppariskiin. Joten sukusi edustajana kiinnittäisin erityistä huomiota elintapoihin, erityisesti pitkäaikainen kohonnut verenpaine tekee hiljaista tuhoa elimistössä.

Vierailija
33/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ottaa sen.

Miehen vai rokotteen?

Vierailija
34/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mies yli 65 vuotias ja tarjotaanko rokotusta NYT?

Jos ei ole, tällä hetkellä laitetaan Pzieriä. Siitä ei ole ymmärtääkseni tullut veritulppia.

Ei ole yli 65 ja ei kerrottu mitä rokotetta ja oletti sen olevan A.Z-rokotetta.

Ehkä oli virhe kirjoittaa tästä tänne.

Virheesi oli ettet vaivautunut kertomaan mistä haluat keskustella. Jos tämä taas oli ilmoitusluontoinen aloitus niin sitten kestä se että muut keskustelee.

Vierailija
35/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin mennä hänen seurakseen sinne kuplaan.

Saako siihen kuplaan mennö heti?

T. 31-vuotias, ei riskiryhmää joka tekee töitä julkisissa tiloissa.

Vierailija
36/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minäkin kieltäydyin astra-zenecasta, kun minulle sitä tarjottiin. Sitten nakeltiin niskoja ja sanottiin uhkaillen että joudut sitten uudelleen jonon hännille, meillä kun ei itse valita rokotteita. Kerroin heille, että asia sopii minulle oikein hyvin ja minä itse kyllä valitsen milloin rokotetaan ja mitä otan vastaan, tämä ei ole mikään neuvostoliitto. Kannatan koronarokotetta ja aion ottaa sellaisen, mutta en suostu ottamaan astra-zenecaa. Meillä suvussa kuollaan nimenomaan aivoveritulppiin,, joten en ota ylimääräistä riskiä. Jos onnistuvat selvittämään varmuudella mikä siinä rokotteessa saa aikaan veritulppariskin ja miten voi potilaasta tutkia onko hänellä riskiä rokotteen suhteen + tutkitaan se, niin voin harkita.

Aivoveritulpan riskitekijöitä ovat ikä, diabetes, tupakointi, korkea verenpaine, suurentunut veren kolesterolipitoisuus, liiallinen alkon käyttö. 

Elintavoillaan voi aika paljon vaikuttaa aivohalvausriskiinsä. Em. tekijät vaikuttavat valtimotaudin syntyyn ja sen kautta suurentuneeseen aivoveritulppariskiin. Joten sukusi edustajana kiinnittäisin erityistä huomiota elintapoihin, erityisesti pitkäaikainen kohonnut verenpaine tekee hiljaista tuhoa elimistössä.

Ja meidän suvussa aivoveritulpan kokeneista ei ole ollut noista mitään. Ikä toki joidenkin kohdalla, mutta ei kaikkien. Jos jättäisit valistuksen niille, jotka sitä osaavat tehdä - ilman luulotteluja.

Vierailija
37/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole vakavia perussairauksia niin koronaan kuolleisuusprosentti on jotain 0.001 eli äärimmäisen pieni, samaa luokkaa kuin saada eurojackpotista yhdellä rivillä täysosuma. Laumaimmuniteetti syntyy kuin noin 70% kansasta on rokotettu ja se varmasti toteutuu, ei ole mitään merkitystä niillä jotka eivät ole rokotusta ottaneet, ainoa mihin varmaan vaikuttaa on matkustaminen mutta jos ei sitä harrasta niin sittenpä se on senkin takia turha. Itse en aio rokotusta ottaa ja elän taatusti ihan normaalisti (en matkustele), en todellakaan uhraudu kenenkään puolesta ja ala koekaniiniksi tuleeko rokotteista mahdollisesti jotain pitkäaikaisvaikutuksia.

Nämä hurskaat rokotusten ottajat jotka ovat omasta mielestään lähinna pyhimyksiä ovat oikeasti ihan vain itsekkäällä pohjalla rokotuksen ottamassa, suurimmalla osalla syy rokotukseen on matkustelun eli luonnon massiivisen saastuttamisen jatkaminen.

Vierailija
38/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole vakavia perussairauksia niin koronaan kuolleisuusprosentti on jotain 0.001 eli äärimmäisen pieni, samaa luokkaa kuin saada eurojackpotista yhdellä rivillä täysosuma. Laumaimmuniteetti syntyy kuin noin 70% kansasta on rokotettu ja se varmasti toteutuu, ei ole mitään merkitystä niillä jotka eivät ole rokotusta ottaneet, ainoa mihin varmaan vaikuttaa on matkustaminen mutta jos ei sitä harrasta niin sittenpä se on senkin takia turha. Itse en aio rokotusta ottaa ja elän taatusti ihan normaalisti (en matkustele), en todellakaan uhraudu kenenkään puolesta ja ala koekaniiniksi tuleeko rokotteista mahdollisesti jotain pitkäaikaisvaikutuksia.

Nämä hurskaat rokotusten ottajat jotka ovat omasta mielestään lähinna pyhimyksiä ovat oikeasti ihan vain itsekkäällä pohjalla rokotuksen ottamassa, suurimmalla osalla syy rokotukseen on matkustelun eli luonnon massiivisen saastuttamisen jatkaminen.

Kuinka monen oletat ottavan toisen piikin, epäilenpä että alle kolmannes, jotta se siitä laumaimmuniteetista. 

Vierailija
39/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen oletat ottavan toisen piikin, epäilenpä että alle kolmannes, jotta se siitä laumaimmuniteetista. 

Suurin osa ottaa varmasti, hinku on niin kova reissaamaan.

Vierailija
40/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mies yli 65 vuotias ja tarjotaanko rokotusta NYT?

Jos ei ole, tällä hetkellä laitetaan Pzieriä. Siitä ei ole ymmärtääkseni tullut veritulppia.

Ei ole yli 65 ja ei kerrottu mitä rokotetta ja oletti sen olevan A.Z-rokotetta.

Ehkä oli virhe kirjoittaa tästä tänne.

Ymmärrän miehesi päätöksen  .  Äkkiä kyhätty rokote on arvoitus . Jos rokotteesta tulee jotain rokotettu on kärsijänä eikä se muita kiinnosta , saako apua jne. Harmittaa kun noiden rokotteiden kanssa tuli noita epävarmuus tekijöitä ja suositukset muuttuu lennossa , sen takia en luota .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi