Mies vaan naurahti, kun kerroin alkavani laihduttaa. Painoindeksi joku 37(?)
Kommentit (24)
Oletko se, jonka pitää syödä aina samaa ruokaa miehen kanssa. Etkä voi laihduttaa, kun mies kehuu sun ruokia joka päivä.
No, kun sä olet aloittanut sen laihdutuksen sen sata kertaa ja aina kosahtaa kiville.
Tylsä tyyppi... Jos sanoit että alat laihduttaa niin se voi pitää paikkansa. Sehän ei sano että laihuttaisit.
Monesko kerta kun alat laihduttaa?
Mun mies ei nauranut. Painoindeksi 36 -> 24.
Onhan se joka kuukausi alusta alkava laihdutusprojekti aika hauska juttu.
Vierailija kirjoitti:
No, kun sä olet aloittanut sen laihdutuksen sen sata kertaa ja aina kosahtaa kiville.
No jospa tää kerta olisi se viimeinen? Ap
Olisihan se ihanaa, jos kumppani aina jaksaisi kannustaa. Täytyy tunnustaa, että oma reaktio oli melkein yhtä vaisu, kun alkoholisti ex-puoliso n:nen kerran ilmoitti lopettavansa juomisen.
Kun näitä juttuja lukee, niin tulee miettineeksi, että mitenkähän pieni % suomalaisista eläisi enää parisuhteessa, jos kaikki vahingolliset suhteet vain lakkautettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se joka kuukausi alusta alkava laihdutusprojekti aika hauska juttu.
Mulla oli työkaveri, joka aloitti laihdutuskuurin joka maanantai. Jaksoi joskus jopa tiistaihin asti!
V1ttuilu on välittämistä, kuulemma.
Ehkä hän naurahti ilosta. Tai ehkä pelosta, koska tykkää sairaalloisen ylipainoisista. Tai ehkä luuli sinun vitsailevan. Tai ehkä yllättyi niin paljon, ettei osannut muuten reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä tyyppi... Jos sanoit että alat laihduttaa niin se voi pitää paikkansa. Sehän ei sano että laihuttaisit.
Eka kerran viime vuosituhannella. Mutta silloin olin kyllä normi painossa.
Nyt BMI 35,olen aloittanut varmaan.. 23 kertaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmettelet miehen naureskelua? Sun pitää lopettaa höpinät ja oikeasti laihduttaa.
Miten sä viitsit lähes joka päivä jankata näitä samoja laihdutusjuttuja?! Pääset kohta Palstahullujen listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmettelet miehen naureskelua? Sun pitää lopettaa höpinät ja oikeasti laihduttaa.
Kerro miten. Kestää 70 viikkoa saada 35kg pois, 500grammqn viiikko tahdilla.
Millä ilveellä kestän kalorivajetta 70 viikkoa? 5 viikkoa tekee jo hulluksi ja tekee mieli syödä mieskin :D
Tuo painoindeksin mainitseminen otsikossa paljasti että asut Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sun miehen olis mielestäsi tehdä ja sanoa?
Ihan vilpittömäst kysyn miehenä, jonka vaimo on ainakin yhtä monta kertaa ilmoittanut aloittavansa laihdutuksen ja. terveet elämäntavat. Viimeksi toissa päivänä pääsiäiaen mässäilyähkyn jälkeen.
Ei mua hänen ylioainonsa haittaa enkä siitä huomauttele. Mutta ei vaan jaksa innostua ja huomata, että pelkkää sanahelinää.
Onko tuo ilmoituksesi (kuten myös vaimoni ilmoitukset) vain joku kiero kiertoilmaus, jolla haetaan vain huomiota?
Anna ukon nauraa.
Laihduta itsesi takia. Tee hyviä asioita itsellesi. Et sinä mitään miehen tukea tarvitse!