Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oviksen jälkeinen vuoto

14.08.2006 |

Hei,

Olemme aloittaneet ensimmäisen lapsen yrityksen muutama kuukausi sitten, mutta vielä ei ole tärpännyt. Niinpä ostin ovistikkuja tähän kiertoon ja ne näyttivätkin oviksen viime maanantaille. Nyt viikko oviksesta minulla on alkanut punertavaa tuhruvuotoa. Onko kenelläkään kokemusta mistä tämä voi johtua? Yleensä minulla on vastaavanlaista vuotoa viikko ennen menkkoja, mutta siihen pitäisi mennä vielä pari viikkoa. Ylipäätään, voiko tulla raskaaksi jos on tämänlaista välivuotoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit et viikko oviksesta tulee tuhrua, sehän vois olla kiinnittymistä.

Mut siis jos tuhrua tulee yleensäkin viikko ennen menkkoja niin eikö vuotosi tulee " oikeaan" aikaan jos oviksesta on viikko ja menkkoihin on viikko ja oviksesta menkkoihin on yleensä 2vkoa? Jos oviksesi oli viikko sitten, eikai sulla voi olla menkkoihin pariviikkoa, yhteensä 3 oviksesta. Sori jos olen ärsyttävä, ei oo tarkoitus, laskeskelin vaan...

Vierailija
2/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi olin vähän epämääräinen! Tikuttelin tosiaan viikko sitten maanantaina, jolloin testi näytti kahta yhtä paksua viivaa. Olin tästä hieman hämmentynyt, koska menkkani olivat päättyneet vasta viikkoa aikaisemmin. Seuraavat menkat on 30 päivän kierron perusteella tulossa vasta reilun parin viikon kuluttua, joten tämä tuhruttelu on ennenaikaista. Kiertoni ei kylläkään ole aivan säännöllinen, joten ehkä tuo on sitten jo menkkoihin liittyvää " normaalia" vuotoa:(

Olenkin vähän huolissani tästä välivuodosta ja siitä, onko sen takana mahdollisesti joku hormooni ym. häiriö, joka voi estää raskaaksi tulemisen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinnittymisvuotohan on just tuohon aikaan.....ruskeaa tai vaaleanpunaista, suht vähäistä...itelläni oli vaaleanpunaista...ja raskaanahan sitä oltiin! Joten toivotaan parasta, että näin on!!!

Vierailija
4/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi tietty jos on tärpännyt :)

Eli jos sinulla näytti ovistesti selvää plussaa viikko sitten, niin menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä. Paitsi jos sinulla on pco, jolloin ovistestillä ei tee mitään. Tuo tuhru voi olla kiinnittymisvuotoa (toivomme niin!) mutta se voi myös olla esim. kystan puhkeamisesta tai vaikkapa endosta aiheutuvaa vuotoa. Jos et ole raskaana, voisit käydä gynellä niin hän selvittää kyllä vuodon syyn.

Tule kertomaan miten kävi :)

Vierailija
5/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla sit ollu kiinnittymiskipuja tai kellään teistä ja jos on ni millaisia? itsellä viikko nyt oviksesta ja alavatsaa turvottaa ja kipristelee ikävästi 8=(

Vierailija
6/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty sitä alkaa niin helposti kuvittelemaan itselleen kaikenlaisia oireita raskauden toivossa, mutta kylla nama vaikuttavat vahan samanlaisilta kuin menkkaoireetkin.

Toivon niin kovasti, etta nyt tarppaisi, kun mies on lahdossa taas kuukausien tyomatkalle, eika sen jalkeen tavata kuin kahden viikon valein; vaikeaa ajoittaa ovis just noiden lyhyiden visiittien ajaksi;)

Vierailija
7/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on PCO?