Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan psykoanalyyttisen näkemykseni miehistä ketkä kokoajan tuovat naisten heikkouksia esille ja pönkittävät itseään

Vierailija
01.07.2026 |

Kaikkihan lähtee pelosta aina liikenteeseen. Pelko on sellainen asia että viha kulkee siinä käsi kädessä sen kanssa aina. Eli siis mies joka kokoajan sortaa naisia ja tavallaan yrittää asettaa itseään heidän yläpuolelle kaikessa oli se sitten älykkyys tai ihan mikä vaan renkaiden vaihto, on yleensä mies joka pelkää naista, se ei ole saanut koskaan naista tai se on huono ollut ihan lapsesta saakka naisten kanssa. Se ei edes johdu siitä että naiset on kiusannu sitä tai mitään, vaan se on sen miehen oma epävarmuus mikä huokuu sisältä päin hänestä itsestään. Sit se paskamaisuus myös näkyy niin että nyt kaikki on naisten vika myös yhteiskunnassa eli tavallaan se vastuu siirretään myös sinne eli ensin tavallaan ajetaan alas epävarmuuksissa ja sitten heivataan vielä se vastuukin siitä toiminnasta sinne suuntaan. Tässähän ei ole kyse oikeasti mistään politiikasta, koska on myös naisia olemassa jotka kannattavat perinteisiä ns "arvoja", eli se toiminta voisi olla myös sitä että keskitytään enemmän sinne niihin asioihin mitkä ovat itselle positiivisia ja rakennetaan niitä, mutta se huomio kiinnittyy enemmän sinne toiseen suuntaan mikä taas ei auta mihinkään, se vaan levittää sitä vihan ilmapiiriä. Sama systeemi melkein kaikessa että siinä tulee se hölmöläisen "me vastaan ne" asenne, vaikka oikeasti se ei ole sinne päinkään, se on minä vaan minä, me vastaan me. Se pelkää !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan vahva mies ei välitä siitä mitä naiset on, sille ei oo tarvetta ja ne nostetaan samalle tasolle omilla vahvuuksillaan.

Vierailija
2/4 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan minä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kappalejaot mitään?