Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli-Viikari palannee ylijohtajaksi vuoden loputtua. Onneksi pakastevirka odottaa eikä joudu työttömäksi!

Vierailija
08.04.2021 |

Hienoa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän näin lukee?

Vierailija
2/7 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän näin lukee?

Uutisissa. Jos erotetaan, erotetaan vain pääjohtajan työstä, voi palata ylijohtajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virka odottamassa, ei siitä niin helpolla eroon pääse. Mutta on kyllä tyhmä nainen, eikö nyt oikeasti jo tajua ettei ole mitään mahdollisuuksia jatkaa pääjohtajana? Eduskunnan on pakko järjestää potkut tuosta pestistä, paine on niin kova. 

Vierailija
4/7 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virka odottamassa, ei siitä niin helpolla eroon pääse. Mutta on kyllä tyhmä nainen, eikö nyt oikeasti jo tajua ettei ole mitään mahdollisuuksia jatkaa pääjohtajana? Eduskunnan on pakko järjestää potkut tuosta pestistä, paine on niin kova. 

Miten se häntä hyödyttäisi erota ennenkuin erotetaan?

Vierailija
5/7 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei Tytti eroa itse, johtunee johtajasopimuksesta.

Sinne luultavasti kirjattu monenko kk palkan saa, jos irtisanotaan. Vähintään 6 kk lienee. Mutta jos itse irtisanoutuu, ei saa mitään.

Vierailija
6/7 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse eroaa, menettää esim. Puolen vuoden palkan, 'kultaisen kädenpuristuksen'. Se tekee Yli-viisarin palkalla yli 60.000 ekee.

Vierailija
7/7 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän hakenut jo töitä muualtakin.

Selvästi ollut kyllästynyt hommaansa jo pitkään.

Liian yksitotista hommaa tuollaiselle ihmiselle, koko tarkastushomma ei ole maistunut hälle pätkääkään.

Siksihän onkin muutellut viraston käytäntöjä ja varsinainen tarkastustyö on vähentynyt.