Minulle soitettiin "Jyväskylän kaupungista". En vastannut
Siis soi puhelin, enkä vastannut. Googletin ja Puhelin numero oli "jyväskylän kaupunki". Mikä puhelu tää oli?
Kommentit (60)
Katiska vyyhtiin jotenkin sekaantunut? Ehkä? Jyväskylän Kaupunki kyselee sinun osuuttasi tähän vyyhtiin.
Sinut on valittu Miss Jyväskylä kilpailuun?
Työllisyyden kuntakokeilu siellä yrittää tavoitella.
Työkkäristä esimerkiksi. Kyllä puhelin näyttää nykyään noin jos se tietää soittajan, vaikkei sitä olisi omassa puhelimessa tallennettuna.
Jyväskylän metsänhoitoyhdistykseltä ?
Ei taida Jyväskylässä liian teräviä kyniä olla. Äärioikeistolaisia tai sitten opiskelijoita.
Mä en ymmärrä ääliöitä jotka ei vastaa kun puhelin soi !! Asia voi olla tosi tärkeä. Ja jos on häiriöpuhelu niin senkun painaa punaista luuria. Vähemmän menee aikaa kuin kyselyyn täällä..
Kyllä mun mielestä kannataa kysyä pääsääntöisesti vauva palstalta näistä puheluista.
Olisiko omaisesi joutunut kaupunginsairaalan osastolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset ovat sitten omituisia. Olisit vastannut, niin ei tarvitse arvailla täällä.
Vastaatko itse kaikkiin tuntemattomiin numeroihin? Itselläni soi melkein joka päivä puhelin tuntemattomista numeroista. En vastaa.
Kai sitä edes silloin kantsis vastata jos haluaa tietää kuka siellä soittaa. Turha se on sitten vauvapalstalla huudella. Jos "Jyväskylän kaupunki" soittaa niin todellakin vastaan.
Kaikki Jyväskylästä tulevat puhelut on huijauspuheluita! Varma tieto! Timo soittelee ja huijaa.
Minulle aikoinaan soitti Hämeen poliisilaitokselta komissario joka otti osaa suruun ja pahoitteli tapahtunutta. No olinhan vajaa tunti sitten kaatanut juuri tehdyn lohikeiton puoliksi viemäriin kun altaassa jäähdytin kattilaa. Olin otettu osanotosta ja sitten kyllä piti kysyä meniköhän tämä puhelu oikeaan paikkaan... ? No ei ollut mennyt sain siitä pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset ovat sitten omituisia. Olisit vastannut, niin ei tarvitse arvailla täällä.
Vastaatko itse kaikkiin tuntemattomiin numeroihin? Itselläni soi melkein joka päivä puhelin tuntemattomista numeroista. En vastaa.
Kai sitä edes silloin kantsis vastata jos haluaa tietää kuka siellä soittaa. Turha se on sitten vauvapalstalla huudella. Jos "Jyväskylän kaupunki" soittaa niin todellakin vastaan.
Eihän se tiennyt sitä puhelimen soidessa.
Mulle ei soittele kukaan. ei edes Jyväskylän kaupunki. Voi kun soittaisikin. Sen päivä kun näkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tiennyt sitä puhelimen soidessa.
Aijoo eipä tosiaan. No, vastata kantsii kuitenkin aina. Ei voi ikinä tietää vaikka ois joku vakavakin asia. Jos on joku häirikkö ni mitä sitte. Senkun sulkee luurin.
Vierailija kirjoitti:
Työllisyyden kuntakokeilu siellä yrittää tavoitella.
Ei ilmeisesti tule enää työllisyyden kuntakokeilun asiakkaille puhelut "varmasta" numerosta 0295 vaan kaupungin numerosta?
Koronajäljitys puhelu tai väärä numero.
Sinä tai lapsesi olette altistuneet koronalle vaikkapa päiväkodissa ja kaupungilta soitetaan ennen kuin viralliset jäljittäjät ehtivät sen tehdä.