Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle soitettiin "Jyväskylän kaupungista". En vastannut

Vierailija
08.04.2021 |

Siis soi puhelin, enkä vastannut. Googletin ja Puhelin numero oli "jyväskylän kaupunki". Mikä puhelu tää oli?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tai lapsesi olette altistuneet koronalle vaikkapa päiväkodissa ja kaupungilta soitetaan ennen kuin viralliset jäljittäjät ehtivät sen tehdä.

Vierailija
22/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa ois ollut vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katiska vyyhtiin jotenkin sekaantunut? Ehkä? Jyväskylän Kaupunki kyselee sinun osuuttasi tähän vyyhtiin.

Vierailija
24/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on valittu Miss Jyväskylä kilpailuun?

Vierailija
25/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllisyyden kuntakokeilu siellä yrittää tavoitella.

Vierailija
26/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäristä esimerkiksi. Kyllä puhelin näyttää nykyään noin jos se tietää soittajan, vaikkei sitä olisi omassa puhelimessa tallennettuna.

Vierailija
27/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanmittauslaitokselta ehkä?

Vierailija
28/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän metsänhoitoyhdistykseltä ? 

Vierailija
29/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Jyväskylässä liian teräviä kyniä olla. Äärioikeistolaisia tai sitten opiskelijoita.

Vierailija
30/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ääliöitä jotka ei vastaa kun puhelin soi !! Asia voi olla tosi tärkeä. Ja jos on häiriöpuhelu niin senkun painaa punaista luuria. Vähemmän menee aikaa kuin kyselyyn täällä..

Vierailija
31/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä kannataa kysyä pääsääntöisesti vauva palstalta näistä puheluista. 

Vierailija
32/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko omaisesi joutunut kaupunginsairaalan osastolle?

Vierailija
33/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset ovat sitten omituisia. Olisit vastannut, niin ei tarvitse arvailla täällä. 

Vastaatko itse kaikkiin tuntemattomiin numeroihin? Itselläni soi melkein joka päivä puhelin tuntemattomista numeroista. En vastaa. 

Kai sitä edes silloin kantsis vastata jos haluaa tietää kuka siellä soittaa. Turha se on sitten vauvapalstalla huudella. Jos "Jyväskylän kaupunki" soittaa niin todellakin vastaan.

Vierailija
34/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Jyväskylästä tulevat puhelut on huijauspuheluita! Varma tieto! Timo soittelee ja huijaa.

Vierailija
35/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aikoinaan soitti Hämeen poliisilaitokselta komissario joka otti osaa suruun ja pahoitteli tapahtunutta. No olinhan vajaa tunti sitten kaatanut juuri tehdyn lohikeiton puoliksi viemäriin kun altaassa jäähdytin kattilaa. Olin otettu osanotosta ja sitten kyllä piti kysyä meniköhän tämä puhelu oikeaan paikkaan... ?  No ei ollut mennyt sain siitä pahoittelut.

Vierailija
36/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset ovat sitten omituisia. Olisit vastannut, niin ei tarvitse arvailla täällä. 

Vastaatko itse kaikkiin tuntemattomiin numeroihin? Itselläni soi melkein joka päivä puhelin tuntemattomista numeroista. En vastaa. 

Kai sitä edes silloin kantsis vastata jos haluaa tietää kuka siellä soittaa. Turha se on sitten vauvapalstalla huudella. Jos "Jyväskylän kaupunki" soittaa niin todellakin vastaan.

Eihän se tiennyt sitä puhelimen soidessa.

Vierailija
37/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei soittele kukaan. ei edes Jyväskylän kaupunki. Voi kun soittaisikin. Sen päivä kun näkis. 

Vierailija
38/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tiennyt sitä puhelimen soidessa.

Aijoo eipä tosiaan. No, vastata kantsii kuitenkin aina. Ei voi ikinä tietää vaikka ois joku vakavakin asia. Jos on joku häirikkö ni mitä sitte. Senkun sulkee luurin.

Vierailija
39/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllisyyden kuntakokeilu siellä yrittää tavoitella.

Ei ilmeisesti tule enää työllisyyden kuntakokeilun asiakkaille puhelut "varmasta" numerosta 0295 vaan kaupungin numerosta?

Vierailija
40/60 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronajäljitys puhelu tai väärä numero.