Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako torissa myytyä Canada Goosen takin??

Vierailija
08.04.2021 |

Olisi hyväkuntoinen takki käyttämättömänä koon vuoksi. Kokemusta kuinka hyvin myy kalliimpia vaatteita torista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisillä menee tunteisiin jos jollain on varaa ja halua laittaa rahaa takkiinsa tonni? :D Eikai se hänestä tee yhtään huonompaa ihmistä. Ja oli merkistä mitä mieltä tahansa, kyllä se ainakin myy ja brändää itseään hyvin. Ei ole siis taviksen vika, että takilla on hintaa ja se myy.

Kyllä tekee. Ainut syy ostaa kyseinen takki on merkillä brassailu. Ostaisiko sen takin ostaja sen jos siinä ei olisi sitä logoa vaikka olisi muuten tasan sama takki ja saisi sen "vain" 300 eurolla?

Nolo brassailija on valmis maksamaan 700 siitä, että joku näkee sen Canada Goosen logon takin hihassa.

Miksi oikeasti rikkaat eivät brassaile nolosti vaatteilla? En ole nähnyt esim.Selänteillä yhtäkään kyseisen merkin takkia tai Guccin vyötä?

Vierailija
22/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljitelmä Canada Goosea on myyty vaateliikkeessäkin aitona. Muutaman kerran on takuttu, kun ei ole kestänyt kem. pesua kuten ne yleensä kedtävät. Sitten maahantuoja tutkittuaan on tylysti ilmoittanut, ettei ole aito. Aidon korvaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä aika hintavan pidän 600-1200e takkia

Niin varmaan pidät. Minä pidän sitä aika normihintaisena.

Se ei ole normihintainen vaan törkykallis. Samalla rahalla saa jo hyvän tietokoneen tai hyvät talvirenkaat kevyillä aluvanteilla. Normihintainen takki on 100-150 euroa.

Vierailija
24/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten suomalaisilla menee elämä päälaelleen kun jollain on varaa😅 Plus ei se varmaan heitä kiinnosta mitä mieltä te olette hänen ostoksistaan. Ja aika ilkeää tuomitatakinostaja vain hinnan perusteella :) Taidatte olla niitä entisiä koulukiusaajia.

Vierailija
25/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua se hinta häiritse mutta ällöttää takinostajat sadistisen jalkarautapyynnin (Euroopassa kielletty jo vuosikymmeniä sitten) vuoksi.

Vierailija
26/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua se hinta häiritse mutta ällöttää takinostajat sadistisen jalkarautapyynnin (Euroopassa kielletty jo vuosikymmeniä sitten) vuoksi.

Kiinnostaisi tietää että oletko itse 100% tietoinen mistä ja miten ja millä eettisyyden tasolla omat vaatteesi ja hankintasi ovat? :) Se on vain helppo huudella ja samaan aikaan ostaa itse HM kamaa ja lapaityövoimalla tuotettuja kuteita. Näin toimii suurin osa ihmisistä planeetalla. Halvalla saa niin se myy.

Vierailija
27/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten suomalaisilla menee elämä päälaelleen kun jollain on varaa😅 Plus ei se varmaan heitä kiinnosta mitä mieltä te olette hänen ostoksistaan. Ja aika ilkeää tuomitatakinostaja vain hinnan perusteella :) Taidatte olla niitä entisiä koulukiusaajia.

Kyllä kiinnostaa. Ja kyse ei ole siitä, että jollakin on varaa vaan että wannabe-rikas brassailee merkeillä ihan vain brassailun vuoksi ei siksi, että kyseinen takki olisi"laadukas". Kuten sanoi hän ei sitä ostaisi logottomana versiona.

Koulussa kyllä tosiaan eräälle kermapersepennulle huomautettiin kun hänellä oli 2000 markan takki eli törkykallis takki vaikka tämä Candada Goose on vielä paljon kalliimpi.

Vierailija
28/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen myytyä saa ja ihan hyvällä hinnallakin, mikäli pystyt todistamaan että se on nimenomaan aito. Kyseisen takin piraattikopiot on sen verran hyvin tehtyjä, että harva tavistallaaja osaa katsoa takista onko aito vai ei, kun sitä ei välttämättä osaa ko. takin myyjätkään.

Vierailija
29/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä miten suomalaisilla menee elämä päälaelleen kun jollain on varaa😅

Kellä on varaa? Ei ainakaan sillä, jolla on nyt kiire saada takkinsa myytyä. Eikö se enää mahdu päälle vai miksei sitä voi itse käyttää loppuun asti?

Vierailija
30/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ostaisiko se takin ostaja sen taki jos hinta olisi 50e ja takki olisi täysin sama kuin nyt? Ettei vain pitäisi brassailla hinnalla ja logolla?

Vierailija
31/31 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vähän veikkaan, että näill v..un z-zukupolven kakaroilla ei ole kyseiseen takkiin oikeasti varaa vaikka pitää some ja lehtikuvissa olla takki päällä ja logo esillä.