Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teillä tyypillisesti harrastetaan seksiä?

Vierailija
08.04.2021 |

Mulle käy vaikka joka ilta, mutta haluan arkena päästä nukkumaan klo 22. Eli ysiltä pitäis aloitella. Mut miehelle se on liian aikaisin. Viikonloppuisin aamu olis paras, ysin aikaan, mutta taas meillä on eri rytmi..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimo on töissä.

Vierailija
2/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni aamu olisi paras, mutta mies on niin helvetin aamuäreä ettei stondiksesta huolimatta halua koskeakaan minuun. Olen virkeä päivisin, mies toipuu edelleen äreydestään. Minua alkaa väsyttää kahdeksan aikaan, menen nukkumaan vähän ennen kymmentä. Herään yleensä puolen yön jälkeen siihen kun mies kourii. Yleensä herään sitten sitä varten, koska haluan kuitenkin saada seksiä. Jos humalassa on niin kouriminen alkaa aamulla kolmen ja kuuden välillä.

Aivan erilaisista päivärytmeistä on muutenkin arjessa harmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vauva nukkuu ja isommat lapset ovat koulussa, olen siis usein etätöissä. Illalla hyvin usein nukkumaan mennessä, mennään nukkumaan yhtä aikaa. Joskus aamulla, etenkin viikonloppuisin, jos on hyvin nukuttu yö ja molemmat haluavat.Eli siis pitkin päivää, aina kun on mahdollista ja haluttaa. Joskus myös yöllä, kun vaimo herää lypsämään ja minä syöttämään vauvaa, jos jaksetaan

Vierailija
4/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vaimo on töissä.

Näin meilläkin.

Vierailija
5/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin alkuillasta, vapaapäivinä useimmiten aamupäivällä. Onneksi meillä ollaan samaa mieltä siitä ettei liian myöhään enää jaksa.

Vierailija
6/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, päivällä, ruokailujen välissä illalla, yöllä.

Vierailija
7/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illansuussa, klo 17-19 aikaan. Aiemmin ei ehdi ja myöhemmin on vähän liian myöhään. Menen mieluiten köyrimisen jälkeen suihkuun enkä vain alapesulle, enkä halua tehdä sitä keskellä yötä. 

Vierailija
8/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina ja yleensä tiistain - torstain välillä saunassa. Lapset katsoo silloin piirrettyjä, ja sauna on eri rakennuksessa. Kaikki leikkikalut ovat mukana, ja saunan sohva on mitä mainioin paikka kaikenlaiseen seksiin.

Joskus myös aamuisin hipihiljaa lusikka-asennossa, siten, että lapset eivät herää ja tule makkariin. Joskus tämä on vaikeaa kun vaimo huutaa aika lujaa aina tullessaan.

Vierailija
9/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. jasitten vielä parintunnin päästä uusiksi. Iltapäivällä mies yleensä yllätttää kielihoidolla, nam.

Vierailija
10/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 välillä minulla on aamustondis ja silloin se yleensä onnistuu lerpahtamatta. Viimeksi eilen tuli onnistunut 33min suoritus.

Vierailija
11/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a? Ehkä jouluna ja juhannuksena, jos jaksaa?

Vierailija
12/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten rakastellaan aamuisin viikonloppuna ainakin, koska silloin onnistuu vielä ilman erektiolääkettäkin kohtalaisen hyvin joka viikonloppu.Joskus jopa lauantaina ja sunnuntaina aamulla pian herättyämme, jos on sellainen olo

Viikolla toinen kerta ollaan töiden jälkeen ja silloin otan lääkkeen.. Vaimo suostuu seksiin yleensä aina ja saa orgasmin helpostikin esilämmitettynä lähärissä, jossa aina oikeastaan olemme, kun hän ei muuta valitettavasti halua....

Me olemme jo yli 60 v kumpikin.

Vierailija
13/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiopäivän tienoilla n.21.30 kun lapset nukahtaneet. Ja sitten parin viikon päästä kuukautisten alla olevina panetuspäivä, taas skarpisti 21.30 tai ei ollenkaan.

Lapsiperheessä sopivat ajat ovat lasten nukkuessa, mutta pitkään ei jaksa valvoa itsekään -> harvinaista hommaa.

Vierailija
14/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta, joten vaatii jonkinlaisia ninjataitoja, että löytää jonkun sopivan hetken ja komeron jotta pääsee rauhassa nusauttamaan.

Vierailija
15/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin useimmiten paitsi viikonloppuisin aamulla ja illalla. Tänäänkin ehkä 21:30 jälkeen on sovittu suihinotosta, kun minulla on nyt se aika kuukaudesta että seksiä ri muuten pysty harrastamaan.

Vierailija
16/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tostaisin klo. 18:32

Vierailija
17/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tyypillisimmin illalla ennen nukkumaanmenoa, mutta lähes yhtä usein heti aamusta. Vapaapäivinä ihan mihin aikaan vain ja joskus montakin kertaa. Aamuseksi on minusta kaikkein parasta, kun keho on raukeana ja rentona hyvin kosketusherkkä.

Vierailija
18/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaisin useimmiten paitsi viikonloppuisin aamulla ja illalla. Tänäänkin ehkä 21:30 jälkeen on sovittu suihinotosta, kun minulla on nyt se aika kuukaudesta että seksiä ri muuten pysty harrastamaan.

Miksei?

Vierailija
19/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun himottaa

Vierailija
20/25 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lehdenjakaja käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi