Ulkomaalainen mies pidätetty. Yrittänyt raiskata alaikäisen(Iltalehti)
Kommentit (23)
Ja lapsen raiskaaminen on ihan ok, kunhan sen tekee ulkomaalainen, sehän on sitä kulttuurista ymmärtämistä, just joo.
lähti hänen asunnolleen mukaan...enpä ole ikuna tähän ikään 35v. mennessä tuntemattomien kämpille.
koskaan mennyt tuntemattomien kämpille(seurustellut jo nuoresta lähtien) mutta kämpille meno, lyhyt hame ja/tai humalatila jne jne eivät oikeuta raiskaukseen. Mikään ei oikeuta.
...kuka sen kenialaisen mukaan lähti tai kotiansa päästi!!! Jo silmistä näkee " hullun katseen" ja puheet tosi törkeitä...:O
jos raiskausta käytetään hyväksi lietsoa vihaa ulkomaalaisia kohtaan. Ei sillä kansallisuudella ole väliä, raiskaaja on aina raiskaaja oli tumma tai vaalea sen ei pitäisi olla pääpointti.
juovat sit keskellä yöttä menevät ulkomaalaisen ka naimaan ja sit sanovat että mua oo raiskattu....
ANTEEKSI HUUTAMINEN, MUTTA RAISKAUS ON KAMALA RIKOS JA AIHEUTTAA TUSKIA UHRILLE.
mä en puhunu tästä tapauksesta...puhuin ihan naisista...jotka vetävät kännit ja itse iskevät..
Mutta miksi ihmeessä jotkut naiset lähtevät tuntemattomien tai puolituttujenkaan asunnoille???? En nyt puhu tästä alaikäisestä (en edes tiedä tapausta sen tarkemmin), mutta kyllä nyt joku järki pitäisi olla ja itsesuojelua! Samoin ihmettelen heitä, jotka kulkevat yksin pimeällä jotain syrjäkujia pitkin.
Oulussa alkaa tänään laajan seksuaalirikossarjan käsittely. Oululaista taekwondo-opettajaa syytetään kaikkiaan 799:stä seksuaalirikoksesta.
Toivottavasti passitetaan sarjaraiskaaja sinne mistä tulikin, eli Ouluun! Ja samoin se äijä joka raiskasi ja pahoinpiteli venäläisen marjanpoimijan + pari muutakin!!
Ei voi mitään, nuo ulkomaalaiset tekevät aivan hirveän paljon rikoksia, ja just noita raiskauksia, suhteutettuna PALJON enemmän kuin suomalaiset!!
niin onko silloinkin ulkomaalaisten tekemiä rikoksia enemmän? Kun etenkin somalialaiset joutuvat kovasti rasismin kohteeksi, eivät löydä toitä jne. Joten helposti syrjäytyvät.
En usko, että töitä kevien, suomeen sopeutuneiden ulkomaalaisten kontolla on paljoakaan rikoksia...
Jos Suomessa ei saa vetää mutantteja munistaan hirteen niin karkoittaisivat edes!!!!!
kannattaa siis sanoo tuntemattomalle miehelle että " vaikka minä nyt sitten tulen sun kämpille , se ei oikeuta sinua raiskaamaan minua jne"
Varmasti ymmärtää asian ja ei yritä raiskata.
Aika naivia..
Vierailija:
niin onko silloinkin ulkomaalaisten tekemiä rikoksia enemmän? Kun etenkin somalialaiset joutuvat kovasti rasismin kohteeksi, eivät löydä toitä jne. Joten helposti syrjäytyvät.En usko, että töitä kevien, suomeen sopeutuneiden ulkomaalaisten kontolla on paljoakaan rikoksia...
Juuri oli asiasta lehdessä viime keväänä.
menee kämpille, mutta ei raiskausta voi vyöryttää naisen niskoille, muutenkin uhri varmasti kärsii ilman syyllistämisiäkin.
10
suurin osa raiskauksista tapahtuu tutun tekeminä, 70% niistä tehdään parisuhteessa, mikä sekin on siis rikos!
suomalaisen tuntemattoman miehen mukaan uskaltaa kuitenkin aina lähtee?