Tykkääkö miehenne stay up sukista?
Kommentit (73)
Todellakin tykkää. Silloin tällöin ilahdutan miestäni pukeutumalla niihin.
Miks vtussa vaimoni ei koskaan ...pakko sanoa...yllätä noilla eikä vaikka muutaman kerran kuukaudessa muistutan...miettikää mitrn vähän ajattelee minua..kuitenki hällä niitä on.
19v naimisissa kirjoitti:
Miks vtussa vaimoni ei koskaan ...pakko sanoa...yllätä noilla eikä vaikka muutaman kerran kuukaudessa muistutan...miettikää mitrn vähän ajattelee minua..kuitenki hällä niitä on.
Meillä sama juttu. Hän tietää, että itse olen ihan kiimassa jos hän niihin pukeutuu. Mutta aina on liian kylmä, liian kuuma, liian jotain..
Vierailija kirjoitti:
Vaimo käskee silloin tällöin pukeutumaan stayppareihin... kun hän haluaa käyttää strappiaan minuun.
Onnea sulle. Olispa omakin vaimo tuollainen.
Tykkään todella paljon! Stayupit ovat parasta naisen päällä. Punaisina tai mustina.
Voi kun vaimo pukeutuisikin joskus noihin. Ei suostu vaikka kuinka pyydän, eikä suostu puhumaan aiheesta yhtään. Olisi kiva tietää, että miksi se ei hänelle käy?
Meillä pukeutuu.. 15 vuoden aikana tasan 3 kertaa😂
Meillä pukeutui. Oli stay uppia ja oli asuja ja oli seksikästä alusasua. Sitten tapahtui jotain jota en tänäpäivänäkään ymmärrä. Alkoi häpeillä itseään edessäni ja asujen käyttö loppui kuin seinään ja seksikin on sellaista itsensä piilottelua. Ei ymmärrä.
Kyllä tykkää. Stay upit ja korkkarit saa herran kalun sojottamaan kohti kattoa. Se on aina yhtä uljas näky. Itsekin tykkään pukeutua seksikkäästi, joten mielellään puen stay upit jalkaan.
Mies sanoi tykkäävänsä stay upeista, että ovat seksikkäät. No, ilmeisesti ei minun päälläni kerta ei ole reagoinut mitenkään kun niitä olen käyttänyt. Ignooraa vaan :( sinne lopulta jäivät kaapin uumeniin tuo turha ostokseni.
Mielelläni pitäisin kauniita alusvaatteita. On se vähän nöyryyttävää kun toinen ensin kertoo kuinka pitää tiettyä vaatekappaletta seksikkäänä, ja sitten kun pukeudut sellaiseen niin ei mitään reaktiota. Kai se tosiaan tarkoitti kaikkia muita naisia paitsi omaa vaimoa.
N31
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi tykkäävänsä stay upeista, että ovat seksikkäät. No, ilmeisesti ei minun päälläni kerta ei ole reagoinut mitenkään kun niitä olen käyttänyt. Ignooraa vaan :( sinne lopulta jäivät kaapin uumeniin tuo turha ostokseni.
Mielelläni pitäisin kauniita alusvaatteita. On se vähän nöyryyttävää kun toinen ensin kertoo kuinka pitää tiettyä vaatekappaletta seksikkäänä, ja sitten kun pukeudut sellaiseen niin ei mitään reaktiota. Kai se tosiaan tarkoitti kaikkia muita naisia paitsi omaa vaimoa.
N31
Auts, tuo varmaan kirpaisee. Kysy mieheltäsi suoraan, että miksi ne ei sinun ylläsi aiheuta mitään reaktiota miehessä?
Varmasti kuitenkin suurin osa miehistä tuollaisia pukeutumisia arvostaa omalta puolisoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää, mutta saa sitä herkkua noin kerran kuukaudessa. En halua että en kelpaa muuten kuin näyttämällä maksulliselta naiselta.
Aika masentava mielikuva sinulla. Ei stay upit mielikuvissa ainakaan minun päässä korreloidu maksullisiin naisiin.
Kannattaa tuulettaa omia ajatuksia tämän suhteen.
No tykkäähän se. Kuten kaikista muistakin seksikkäistä asusteista.
Maksulliset dominat joilla käyn pukeutuvat aina stay uppeihin, korsettiin ja korkkareihin.
Kyllä tykkää , pukeutuu niihin itsekkin. Talvella hame ja sukkahousut
Vierailija kirjoitti:
Tykkää, mutta saa sitä herkkua noin kerran kuukaudessa. En halua että en kelpaa muuten kuin näyttämällä maksulliselta naiselta.
Ei se nyt kenestäkään maksullisen näköistä tee, jos haluaa näyttää sexyltä miehensä silmissä. Mutta tuo on kyllä järkevää, ettei liian usein, jotta säilyy sävärit.
Tykkää varsinkin mustista sukkahousuista. Mies haistelee niitä jos ne ovat olleet mulla päivän jalassa.
Minä tykkään, olen sen kaikin tavoin vaimolleni viestinytkin - vähän siis joku 'fetissinpoikanen' noihin ja kiihottaa ihan kunnolla nähdä + koskettaa naisen stay-upein verhoiltuja sääriä.
Jostain aivan kummallisesta syystä, joten en vaan voi käsittää (ja juu olen kysellytkin ilman mitään painostamista) rouva ei vaan niitä vuokseni päälle suostu pukemaan. Alkuvuosien ylläreistä ei enää ole tietoakaan ja jos ihan vartavasten niitä pyydän nätisti, niin aina joku kumman selitys tai syy siihen ettei nyt mitään sellasia juttuja... WTF???
Sitten töihinsä, työillallisille yms reissuille niitä tällätään päälle ja matkalaukkuun.... Kun ovat kuulemma kivempi pitää kun sukkiksiä hänen mielestään... I have my doubts
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään, olen sen kaikin tavoin vaimolleni viestinytkin - vähän siis joku 'fetissinpoikanen' noihin ja kiihottaa ihan kunnolla nähdä + koskettaa naisen stay-upein verhoiltuja sääriä.
Jostain aivan kummallisesta syystä, joten en vaan voi käsittää (ja juu olen kysellytkin ilman mitään painostamista) rouva ei vaan niitä vuokseni päälle suostu pukemaan. Alkuvuosien ylläreistä ei enää ole tietoakaan ja jos ihan vartavasten niitä pyydän nätisti, niin aina joku kumman selitys tai syy siihen ettei nyt mitään sellasia juttuja... WTF???
Sitten töihinsä, työillallisille yms reissuille niitä tällätään päälle ja matkalaukkuun.... Kun ovat kuulemma kivempi pitää kun sukkiksiä hänen mielestään... I have my doubts
Viimeiseen kappaleeseen totean, että pistäpäs Raimo korkki kiinni ja yritä hakea tuohon luulotteluun jonkinlaista apua.
Virkarouva
Joku vanha patu haikailee sukkanauhoja kun muistelee kuuskytluvun Jalluja. Muuten seksihepenet ovat vain naisen itsetunnon pönkitystä varten.