Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehenne stay up sukista?

horny
08.04.2021 |

Laitatko usein päälle/yllätätkö ?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää. Aina kun haluan toisen kierroksen (eli melkein aina), pistän stay-upit taas jalkaan, kun olen käynyt siinä välissä alapesulla. Toimii!!!

Vierailija
22/73 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lähdemne tansseihin, pikkarit jäävät kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää :( Kuulemma materiaali tuntuu inhottavalta. Mun mies ei välitä muistakaan hepeneistä, mutta käytän niitä silti välillä, kun itselle tulee seksikäs olo. Ja on se miehellekin ihan ok, kun tietää, että itse tykkään ja tulen himokkaaksi ;) Mut olis kyl ihanaa yllätt mies erilaisilla asuilla, jos innostuis niistä.

Vierailija
24/73 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että nainen laittautuu. Sukkanauhoilla sukat vielä kiihottavammat kuin stay-upit. Tosin täällä ei hepeneistä saa keskutella, kun kaiken pitää olla mahdollisimman karvaista ja luomua. SILKKI, SATIINI, LATEX-

yök ihan teille ylläptio.

Vierailija
25/73 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam .. kirjoitti:

Tykkää kovasti. Lisämausteena vielä korkokengät. Hän kovenee heti ja on aina valmis. Saan siis aina kun haluan itse näin pikku jutuilla. No ainoa miinus on se että kovenee myös muita naisia vilkuillessa / nähdessä hame stayup sukkis korkkareissa.

Todellakin kovenee. Luuleeko naiset oikeasti että mies haluaa sitä omaa naistaan sukkiksien takia? Kaikki naiset jotka tekevät silmää ja pukeutuvat niin kelpaavat. Ja taatusti on naisia jotka näyttävät paljon haluttavammilta kuin se oma nainen niillä sukkiksilla. Ehkä nyt ymmärrät ettet ole sen erityisempi ukolles kuin muutkaan tuolla saralla.

Vierailija
26/73 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ihan hulluna! Jos häneltä kysyttäisiin niinminun tulisi käyttää niitä 24/7/365. Luulisi että kyllästyy, mutta eipä ole viiden vuoden aikana kyllästynyt vaikka on kyllä ahkerasti käytetty.

Vierailija
27/73 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää, käy kimppuun välittömästi....nyt on sukkanauhatsydeemi odottamassa ; )

Vierailija
28/73 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh naiset on noloja. Mies katsoo töissä pokea ja kiihottuu sopivasti et kun tulee kotio on vaimo laittanut ittensä kuntoon ja luulee et mies käy siksi kuumana. Koskahan naiset herää tähän päivään. Kyllä ne muut naiset kiihottaa enenmän kuin se oma nainen.

Vierailija
29/73 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa emäntä tuosta hoksata,että saattaa

tehota myös vieraisiin miehiin. Entäs sitten ?

Vierailija
30/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on enimmäkseen taitolaji. Stay upeihin pitää liittää rohkea esiintyminen. Mikään automaatio se niiden kiihottavuus ei ole.

Sitten jos reisissä ei näy se vuosien ryhmäliikuntatuntien ja kurinalaisen ruokavalion vaikutus, lopputulos voi olla hieman nolo. Stay upien kuuluu olla riittävän napakoita jotta silikonireunus pitää sukan ylhäällä. Jos se on taas liian tiukka, reunus uppoaa kouruksi ja kääntyy kaksin kerroin.

Reitevämpien kannattaa käyttää sukkanauhasukkia. Niissä ympärysmitta voi olla löysempi. Turha yrittää löytää sopivia suomalaisista alusvaatekaupoista. Tutustukaa nettitarjontaan (vaihtoehtoja löytyy valtavasti). Tilatkaa ja nauttikaa.

Vierailija
31/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hulluna. Korkkareita en edes uskalla kokeille, saisi varmaan sydänhalvauksen

Vierailija
32/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on enimmäkseen taitolaji. Stay upeihin pitää liittää rohkea esiintyminen. Mikään automaatio se niiden kiihottavuus ei ole.

Sitten jos reisissä ei näy se vuosien ryhmäliikuntatuntien ja kurinalaisen ruokavalion vaikutus, lopputulos voi olla hieman nolo. Stay upien kuuluu olla riittävän napakoita jotta silikonireunus pitää sukan ylhäällä. Jos se on taas liian tiukka, reunus uppoaa kouruksi ja kääntyy kaksin kerroin.

Reitevämpien kannattaa käyttää sukkanauhasukkia. Niissä ympärysmitta voi olla löysempi. Turha yrittää löytää sopivia suomalaisista alusvaatekaupoista. Tutustukaa nettitarjontaan (vaihtoehtoja löytyy valtavasti). Tilatkaa ja nauttikaa.

Tässä se perus pointti tuli. Meilläkin mies haluaisi nähdä minut stay upeissa. Tykkää katsella netistä naisten kuvia joissa sellaiset ym seksiasuja. Minä en 3 lapsen ja arjen pyörityksen keskellä todellakaan näytä yhtä timmiltä ja kauniilta. Se näky mikä olisi jos itseni sellaisiin laittaisin olisi nolo eikä todellakaan kiihottava kuten ne seksikkäät naiset netissä. Mies ei tunnu ymmärtävän eroa kuvan ja todellisuuden välillä ja miksi en halua itseäni nolata hänen edessään.

Vierailija
33/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole noloa. Oma rakas näyttää todella seksikkäältä miehen silmissä. Vaikka ei ole ehkä mikään missi niin sukkanuhasukat antaa aina lisä kipinää.

Vierailija
34/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole noloa. Oma rakas näyttää todella seksikkäältä miehen silmissä. Vaikka ei ole ehkä mikään missi niin sukkanuhasukat antaa aina lisä kipinää.

Siis ei pidä paikkaansa. Sanotaanko vaikka että mies katselee susanna laineen näköisten naisten seksikkäitä kuvia netissä ja itse näytän hanna kinnuselta. Ne sukkanauhat näyttää kaikkea muuta kuin seksikkäältä minun päälläni ja mies ei mukamas ymmärrä eroa. Eli kyllä koen tilanteen kannaltani noloksi.

Vierailija
35/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei pidä paikkaansa. Sanotaanko vaikka että mies katselee susanna laineen näköisten naisten seksikkäitä kuvia netissä ja itse näytän hanna kinnuselta. Ne sukkanauhat näyttää kaikkea muuta kuin seksikkäältä minun päälläni ja mies ei mukamas ymmärrä eroa. Eli kyllä koen tilanteen kannaltani noloksi.

Nyt vähättelet itseäsi. Mikä vika Hanna Kinnusessa on? Kyse ei ole vartalostasi vaan itsevarmuudestasi. Sitä paitsi netissä löytyy valtava määrä esimerkkejä seksikkäistä plusmalleista alusvaatteissaan. Vaikkapa Curvy Katen ig-sivuilla https://www.instagram.com/dearscantilly/ jos jonkin esimerkin mainitsen.

Vierailija
36/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo käskee silloin tällöin pukeutumaan stayppareihin... kun hän haluaa käyttää strappiaan minuun.

Kunnolla liukkaria ja pylly litisee kuin kiimainen pillu!

Vierailija
37/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kantaminen on kauneinta. Ja heittäytyminen. Siinä kai suuri osa hepeneistä ja stay-upeista on kyse. Luottakaa itseenne. Olette upeita. Mies voi säikähtää eroa eikä osaa käyttäytyä kauneuden edessä. Älkää hävetkö. Itse opin tähän vasta viimeisinä vuosina.

Vierailija
38/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Ovat aivan ihanat jalassa.

Vierailija
39/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittä hameen kanssa sukkahousut, stay upit ta avosukkahousut . Avosukkahousut on kätevät , ne ei ainakaan valu nilkkoihin. Värilläkään ei ole väliä , kyllä kyytiä riittää ...

Vierailija
40/73 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hän pukeutuu aina viikonloppuisin niihin, ja tykkää tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä