Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtikauppiaat, aarrrggghhh....

Vierailija
14.08.2006 |

Miksi heillä ei mene jakeluun, vaikka kymmenettä kertaa sanoo,että " kiitos, en nyt tilaa mitään lehteä." Jankuttavat vaan, että entäs tämä, tai tämä... halvalla saisit...blaa blaa... Miten saisi estettyä lehtikauppiaiden soittelun?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos haluat jotain tilata niin otat itse sitten yhteyttä tilaajapalveluun.

Parhaiten heihin tehoaa oikeasti ystävällisyys.

Ja valitettavasti työtään hekin vain tekevät ja vielä huonolla palkalla. Suurinosa on opiskelijoita jotak yrittävät saada opiskeluunsa lisää rahaa.

Vierailija
2/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuli kauppaamaan vauva-lehteä juuri nyt kun minulla on suurin hedelmättömyyskriisi meneillään.

Suurinpiirtein huusin luuriin. " Meille ei lapsia tule, että kiitos vaan! *klik*"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta otsikon hakusanalla.

Minä en ole tavannut sellaista puhelinmyyjää joka jäisi tuhlaamaan aikaansa enää sen jälkeen kun olen sanonut etten tosiaan osta mitään.

Vierailija
4/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos hei!

Minua ärsyttää kun myyjät soittavat lasten kännyköihin. Täytynee hankkia kielto.

Vierailija
5/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitan puhelimen pöydälle, sängylle, sohvalle ja annan sen myyjän pajattaa iah nyksinään. Eiköhän se kyllästy kun ei saa vastauksia :) En vain henno lyödä luuria korvaan joten en sitten puhu mitään...

Vierailija
6/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennän äänen, joten toinen voi esittää asiansa vastaajaan jos sellaista on.

Vierailija
7/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nyt tilaa mitään, niin jankuttavat ja jankuttavat vaan. Sitäpaitsi nykyään kukaan lehtimyyjä ei ole koskaan myymässä mitään, vaan aina haluavat vaan tiedustella, tuliko näytenumero ja mitä siitä pidin.

Mä olen koittanut sekä hyvällä että pahalla, mutta aina jää paha mieli soiton jälkeen. :( Miksei ne usko heti, jos sanon etten tilaa. Aina pitää kuitenkin jankuttaa ja esittää eri vaihtoehtoja yms.

Kerran yksi myyjä NIIN ystävällisesti kyseli ja jutusteli varmaan vartin verran. Sitten sanoin, että nyt on pakko lopettaa, ja olin jatkamassa lausetta niin löi jo luurin korvaan. Että kiitti juu.

Ja olen tuota työtä tehnyt itsekin, siksi en viitsisi olla tyly, mutta se on melkein ainoa tapa, joka tehoaa :( Paitsi siitä jää itselle paha mieli :(

Vierailija
8/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta täysin, mutta voi se vähentää puheluita. Osa firmoista nimittäin ottaa numerot puhelinluetteloista yms. Ja joka kerta kun osallistut kilpailuun/kyselyyn tms ja annat numerosi, niin siitä saa hyvää numeromateriaalia, jota voi myydä eteenpäin puhelinmarkkinointiin.

Vierailija
9/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kokeilin parin päivän ajan lehtimyyjänä oloa ja kun en tarpeeksi tyrkyttänyt lehtiä vaan tyydyin heti kieltävään vastaukseen niin heti oli pomo niskan takana mäkättämässä, että täytyy yrittää enemmän eikä saa heti luovuttaa. Eli se on pakko vaan jankuttaa ja jankuttaa vaikka itsestäkin tuntuu tympeeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi