Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~CLOMISTIT vk33~~~

14.08.2006 |

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Ensimmäinen lapsi toiveissa. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06. Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti. Clomit käyttöön 07/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senny-76 [size=2][color=#000000]Itse olen 30v ja mieheni 36v. Meillä on yksi clomialkuinen (raskaus alkoi toisesta clomikierrosta) poika 2/05. Pikkukakkosta kuumeillaan ja kovasti toivotaan. Pojan syntymän jälkeen ei ehkäisyä ole ollut. Varsinaista yritystä 8/05 alkaen. Clomien aloitus kesänloputtua.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]Clomit aloitetaan 08/06. Yksi clomilapsi ennestään. Viime keväänä " yllätysraskaus" päättyi keskenmenoon. Lääkäri kirjoitti takatastuun clomireseptin siltä varalta, etten enää tunne ovulaatiota.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Pikkumyy07 [size=2][color=#000000]Olemme molemmat mieheni kanssa kolmenkympin paremmalla puolella ja toinen vauva olisi toiveissa. Esikoinen on 2,5 vuotias. Clomit aloitetaan mahdollisesti 08/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]k.i.r.s.t.i. [size=2][color=#000000]Ikää 34 ja miehella 33, vauva saanut tulla jo vuosia vaan eipä ole näkynyt. Taustalla pco ja toisen munatorven synnynnäinen puutos, simpat onneksi loistoluokkaa. Clomit aloitettu 07/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07

[size=3][color=EE1289]Giiga-82

[size=3][color=EE1289]Helinä_1983

[size=3][color=EE1289]Ulriina

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on koulujen ja tarhan aloittelut sekoittaneet mun pään...

Mitkä ne kierron päivät oli kun piti mennä ultraan?? Syön clomeja kp 3-7. Mä nimittäin sain ajan vasta kp 14. Onkohan se auttamattomasti liian myöhäistä? Viime kierrossa ovis oli kp 19 ja oletan että tässäkin kieroossa se ilmestyy niillämain (jos on ilmestyäkseen).

Oon miettinyt että pitäiskö kuitenkin soittaa väestöliittoon ja kysyä huolisko ne taas meidät listoilleen kun näiden gynekologien kanssa tuntuu takkuilevan nämä ajat ja muut....

Vierailija
22/45 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon nyyky, lisään sinut listaan kunhan kerkeän.

Mulla maksoi clomit 57e sellainen 20kpl purkki, ei niitä taidan muuta kokoa ollakkaan vai tietääkö joku?

Meillä maksoi simppatestit onneksi paljon vähemmän vaikka yksityisellä käytiin. 80e piti maksaa kun näytteen vei ja siitä sai sit takaisin kelalta jonkun voi kun muistais tarkkaan mut kuitenkin se oli jossain 20-30e paikkeilla. Et oli kyllä tosi halpa jos vertaa muiden paikkojen hintoihin. Tosin pienempi kaupunki missä yksityisellä käytiin.

Mulla ikää on pian 24, mutta silloin kun yritys alkoi niin olin vielä 21v. enkä kyllä tosiaankaan pitänyt itseäni liian nuorena. Kyllä sitä jokainen tietää itse milloin on valmis hankkimaan lapsia iästä riippumatta ja 20 on kyllä sen verran vanhat et pystyy tällaisen päätöksen tehdä ihan itse. Lapsettomuus tosiaankaan tai ongelmat saada lapsia ei ole vanhempien ihmisten ongelma pelkästää vaan yhtälailla nuorilla on samoja ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ultrassa kierron 10. päivä, ja mulla se oli liian aikasta. Ovis mulla oli joko 17. tai 18. päivä, ja seuraavalle kierrolle kun on suunnitteilla inssi clomien kera, niin ultra käskettiin varaamaan myöhemmäksi. Joten ehkä tuo 14. pvä ei oo vielä liian myöhänen, jos ovuloit vähän myöhemmin. Mekin muuten ollaan Väestöliitolla.

Meillä muuten alkoi pojalla eskari ja pienemmällä tarha ja tämä kaikki vielä uudella paikkakunnalla...huhhuh mitä rumbaa :)

Tervetuloa nyyhky!

t. Meri05

Vierailija
24/45 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna hintatiedoista! :)

Kiva vähän tietää silti hinnoistakin, vaikka mitäpä sitä ei tekis saadaksen pienen tuhisian omaaan syliin...

Olen menossa siskon vastasyntynyttä katsomaan viikonloppuna, et saas ny nähä miten minulle käy.. Yleensä olen aika hyvin pärjänny " vauvan katsomis reissuilla" ja odottavien mammojen kans, mut joskus väistämättä tulee paska olo jälkeenpäin; miksi, miksi, miksi ei meillä vieläkään... pelkään sitä katkeruutta, kateutta mikä joskus niin pahasti iskee ja vie voimat jaksaa arkea.

Ensiviikolla siis sinne verikokeisiin ja aikaa varaamaan gynelle, eiköhän tämä tästä rupee selkeneen..

Vierailija
25/45 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siis 14 päivä ultraan :o)!

Tänään meni toisen clomikierroksen viimeinen clomi ja nyt taas odotellaan tikuttelun aloittamista...

Mistäköhän sais sellaisen positiivisen tsemppimielen taas tähän kiertoon? Mistä lie johtuu mutta tuntuu nämä päivät olevan yhtä tervan juontia, vaikkei oikeasti ole MITÄÄN syytä valittaa! Ei kai kaikkea voi clomien ja metojen syyksikään vierittää??

Noh, enempiä ruikuttamatta.

Hyviä Vointeja Kaikille :o)!

Vierailija
26/45 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ois sitten hyvät ultranäkymät!

Tuosta alavireisyydestä piti sanoa, että mulla tää eka clomikierto aiheutti selvästi masentuneisuutta, joka helpotti kun ovis lähestyi. Olen huomannut että muutenkin kun estrogeenitasot on olleet matalat (synnytyksen jälkeen ) olen ollut enemmän tai vähemmän alavireinen. Vois noiden clomien kanssa liittyä clomien antiestrogeeni vaikutukseen? Toivottavasti piristyt, kun kierto etenee :)

t. Meri05

Vierailija
27/45 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just huomasin et mullahan on jo melkein piinapäivät käsillä. Tai tiesin kyl et maanantaina todennäköisesti pitäisi alkaa menkat(toivottavasti ei), mutt nyt vasta huomasin et nythän on jo kp22 menossa ja parin päivän sisällä pitäisi alkaa niitä menkkaoireita taas ilmaantua.

Oletan et kierrosta tulee se sama 26 mut toisaalta kun söin clomit aikasemmin niin ehkä vaikuttaa kierron pituuteen. Jos tulis 26 niin sit luteaali on 11pv ja se varmaan vois just riittää.

No kirjoittelempa sit lisää kun on jotain kerrottavaa.

Vierailija
28/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannalla onkin jännät paikat! Mulla tasoittui kierto clomien kanssa tuohon 26:een, lääkkeet popsin 3.-7. pv. Mäkin laskin kp:t väärin tai en ollut laskenut ja kun laskin, niin onkin kierto pari päivää pitemmällä. Odotan siis myös tätiä maanantaina ja mulla menkkaoireet jyllää jo täysillä. Koitahan Hanna kuitenkin malttaa testaamisen kanssa..

Olikos muita piinistelijöitä? Meillä seuraava etappi on simppatestin tulos torstaina ja sitten seuraavan viikon tiistaina polikäynti. Syksyn mittaan toivottavasti mukavaa kerrottavaa..

Viikonloppuja ja aloitetaanhan ensi viikko plussauutisilla!

Vierailija
29/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja muutkin Pregnyliä käyttäneet: Onko teillä Pregnyl vaikuttanut kierron pituuteen? Tarkoitan lähinnä, että onko luteaalivaihe pidentynyt, jos ovis tulee aikaisemmin kuin ilman pistosta? Mietin, että koska niitä menkkoja pitäisi oikein odotella...

Nyt on menossa kp27 ja Lugejen kanssa menkat on yleensä alkaneet juuri tänään, mutta normaalistihan mulla on oviskin myöhemmin. Maanantaina varmaan testailen (jos sinne asti päästään). Pregnylin pistin kuitenkin vasta 2 viikkoa sitten lauantaina ja saattaahan se olla, että ovis oli vasta silloin maanantaina.

Oireita on aina välillä ja iltaa kohti lisääntyen, mutta epäilen niiden johtuvan Lugeista ja jännityksestä ;-)

Vierailija
30/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Pregnyl ei vaikuttanut kierron pituuteen. Söin clomit kp3-7 ja ovisplussa tuli kp13-14, jolloin pistätytin Pregnylin. Menkat alkoivat nakutetusti 14 päivää piikin jälkeen. Ilman piikkiäkin menkat tulee oletetusta oviksesta 14 päivän kuluttua. Tuota monesti mietin, että missä vaiheessa ovis tulee, kun piikin on pistänyt. Kipuja mulla oli yleensä samana iltana, mutta eihän se välttämättä tarkoita että munasolu sillon irtoaa. Kannattaa varmaan odottaa testaamista sinne maanantaille, koska Pregnylillä kuulema saa väärän plussan ruutuun, jos liian aikaisin testailee.

Pidän peukkuja ja odotan maanantaita, että päästään toiv. plussauutisia lukemaan!

Vierailija
31/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkäs kokoinen hyvä folliikkeli eli siis otollisin hedelmöittymään ja kuinkas paksu/ohut limakalvon pitäisi olla?

Aattelin että osaan sitten siellä ultrassa kysellä oikeita kysymyksiä.

Viime kerralla vastaus " mä luottaisin tähän oikean puolen munasarjaan" jätti vähän tyhjänpäälle... :o)

Joo täytyy toivoa että alavireisyys/väsymys alkais hellittämään, tämä alkaa ottaa jo itteäänkin päähän!

Mutta onneksi on perjantai!!!! :o)

Vierailija
32/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätky, Hanna ja Senniina, teillä kaikilla siis jänskää tiedossa. Pidetään peukkuja.

Irmeli72 - mä en tiedä, minkä kokoinen olis hyvä, varmaan joku muu " kokeneempi" osaisi kertoa.

Täällä ei kummempia. Huomenna pitäisi syödä ensimmäinen clomi - saa nähdä miten käy, muutunko vihreeksi? No, tuskin kuitenkaan.

Viikonloppuja kaikille ja paljon plussauutisia heti alkuviikkoon!

Vierailija
33/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli72: mua ultrattiin muistaakseni kp12 ja follikelit olivat n. 17-19 millisiä muistaakseni ja kp:t huomioiden olivat hyviä. Limis oli 8mm ja se kuulema riittää ja 6 milliselläkin kuulema pärjää. Follikkeleja löytyi tuolloin 3 kpl ja kaikki vasemmalla puolella. Muakin on ottanut pattiin, kun diagnoosi tähän asti ollut, että " ei ole vaan tärpänyt" . Vähän täsmällisempää tietoa olis kiva saada, mutta kai nämä selittämättömät lapsettomuudet vähän tällaisia ovat. Hirvittää myös se, minkälaisen lääkityksen saan jatkossa ja minkälaisen masiksen ne saavat aikaan. Kiitokset muuten peukutuksista! Ainahan sitä täytyy toivoa pitää yllä, vaikka luomutärppi taitaa meille olla mission impossible.

Vierailija
34/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aamulla pitkät tekstit, mutta viesti katosi bittiavaruuteen.

Lyhyt uusintayritys. Minä ilmoittaudun myös piinailijaksi. Ensi keskiviikkona pitäisi tädin kurvata paikalle. Oireet ovat sellaiset, ettei tarvitse kysellä saapuuko täti vai ei. Kierto saattaa olla pari päivää pidempi kuin edellinen. Oireet kertovat aika tarkasti, koska täti tulee ja oireettomuus raskaudesta. Näin minulla, joten tämän kuun osalta haaveet voi jättää.

Tajusin juuri, että kohta on vuosi yritystä täynnä. Alkoi ottamaan pattiin ihan tosissaan. Toiset vielä kehtaavat valittaa kuinka pitkä aika oli, kun vasta neljännestä kierrosta raskautui. Tiedän ettei se oli minulta pois, mutta silti se välillä tympäsee.

Meni taas valitukseksi. Piti jotain kommentoida, mutta en nyt enää muista. Enkä ehdi lukea koko ketjua läpi, joten yritän käydä illalla netissä uudemman kerran.

Toivottavasti saamme kuulla plussauutisia maanantaiaamuna! Ja muistakaa pieniä ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa. :)

Vierailija
35/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin viimeksi ultrassa, että minkä kokoisena munarakkulasta irtoaa munasolu, niin vastaus oli että suunnilleen +- 22 mm. Ja limakalvon paksuus ois kai hyvä olla jotain 10 mm luokkaa tai enemmänkin, mutta tosiaan vähemmälläkin voi pärjätä.

Tsemppiä piinailijoille! Minäkin olen jo piinailuni aloittanut, vaikka oviksesta on vasta n. 4 päivää ;)

t. Meri

Vierailija
36/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi piinailijoille pitkää pinnaa, toivotaan pikaisia plusaauutisia... Hanna ja Sätky tulevat sitten hti ensi viikon alussa niitä keroilemaan, eiks joo?!

pikkumyy: (ja muutkin) ei noita pisteitä tarviikaan kirjoitella, Kirsti mä yritin " nickiksi" laittaa ensi, mutta joku muu oli ehtinyt ensin. Siksi tunkesin pisteet väliin.

ON: Ärsytti ihan sikana, kun kävin lääkärissä (kerrankin muissa kuin raskautumisasioissa... hyvä etten hypännyt heti pöydälle ja alkanut levitellä koipia...;) ja kerroin lääkkeiden syönnistä kysyttäessä veteleväni clomeja. No, ei se kertominen siis tietenkään ärsyttänyt (oon sekavalla päällä) vaan lääkärin kommentti: minun mielestäni tuollainen on turhaa. Pitäisi vaan lopettaa se vauvan saamisesta stresaaminen. En tiedä ketään jolla ei ole tärpännyt heti kun ovat lähteneet lomalle!

Voitteko kuvitella? Lääkäri, nainen, sanoi jotain tuollaista.

Katsoin suu auki hetken aikaa ja tuumasin sitten, että: " Täytyypä varata matka Egyptiin. Saako sen Kelan piikkin?" . Lääkäri ei ymmärtänyt, tietenkään, vaan vastasi että " Ei tietenkään. Matkoihin on oikeutettuja vain pahasti ihosairaat" . Voi luoja, mikä törppö...

Muuten ok olo. Migreeni hiukan helpottanut, tänään on melkein särytön päivä ja olen ollut jopa jalkeilla, hih. Kuumat aallo kylläkin vieraana edelleen.

Koittakaas taas jaksella, clomikamut!

Vierailija
37/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui edeltä:

aiheuttaako clomit teille kutinaa/valkovuotoa tms.? Mulla ei ainakaan ekassa kierrossa ollut tällaista, nyt on, mutta ei tunnu hiivatulehdukselta... on jotenkin erilaista. Siksi vaan tässä utelen, onko clomit olleet tollaseen syynä jollakin?

Aurinkoista viikonloppua!

terveisin Kirsti

Vierailija
38/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä minä tuossa onnistun. Otan uusiksi.

Kirsti: Voi jee millainen lääkäri. Itku siinä olisi tullut. En voi muuta sanoa kuin, että naiset ovat pahimpia toisilleen. Ei meillä ainakaan lomat ole auttaneet..... Minulla Clomit vaikuttivat valkovuodon määrään. Jotain sentään muistaa viime syönnistä. Onneksi migreeni on helpottanut. Itse kärsin samasta vaivasta ilman auroja (vai mitä ne nyt olikaan).

Senniina: Toivottavasti saat perua sen poliajan. :)

Tervetuloa porukkaan Nyyhky!

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
39/45 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle vielä aamu kun just vasta heräsin, meni niin myöhään yöllä et kyllä uni maistui.

Senniinanalle ja haaveelle onnea piinailuun toivottavasti saataisi ainakin kolme plussaa ens viikolla :)

Huomasin tässä et oikeastaan odotan tätiä saapuvaksi vasta tiistana. Meinaan et jos tulee taas kierron pituudeks 26pv niin tiistai on kp27 eli silloin pitäisi alkaa. Jos jo maanantaina niin kierron pittudeksihan tulisi 25pv ja sitähän ei haluta sais nyt kyllä pidentyä luteaali jos siitä on raskautuminen kiinni.

Melko tökerö lääkäri kirstillä ja vielä nainen voi hyvänen aika. Ei näköjään yhtään miettinyt mitä sanoo. Jokainen joka on kauemman aikaa yrittänyt tietää kyllä et ei sitä vain voi pitää lomaa kuumeilusta, sehän on ihan mahdotonta. Toki joillakin se voi vähän unohtua, mut kyllä se sinne taustalle jää.

Tuttavani kertoi yhdestä pariskunnasta joille olisi pitänyt aloittaa rankemmat hoidot, mutta raha tilanne ei sitä sallinut joten joutuivat jättää vauva haaveen sikseen, no heillehän tuli pian luomuylläri. Uskon kuitenkin et vaikka kuumeilu jäi niin siltikkin he varmaan toivoivat et jospa tulisikin joskus luomuplussa joten ei se koskaan kyllä ihan täysi unohdu.

Mulla ainakin clomitauolla oli niin et vaikka tiesin ettein kunnon ovista tapahdu ilman clomeja niin siltikin jaksoin toivoa ihmettä. Tavallaan unondin asian kun tiesin sen " mahdottomaksi" mutta kuitenkin se toivo jostain löytyi. Jospa tämä ensimmäinen kierto tauon jälkeen toisi kauan toivotun plussan, vaikka kyllä pelkään että ei. Ei kyllä oikein ole oireita suuntaan tai toiseen, mut tuon laskuvirheeni takia menkkaoireetkin alkaa sit päivää myöhemmin.

Tämmöstä tällä kertaa, en muuten ole tilannut testejä enkä aio tilata. Miehelle sanoin et kunhan maanantaihin asti pysyn poissa kotitestien sivuilta niin ok. Jos tiistaina tilaan niin sit kun tulee niin ovat jo myöhässä(täti alkanut) tai sit keskiviikkona saa jo testata kun olis päivän myöhässä. Päivä on paljon.

Sori jos jäi jotain kommentoimatta :) on tää omanapa nyt aika vahvasti esillä kun jänniä aikoja eletään.

Vierailija
40/45 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pitany hiukan hiljaisempaa aanta talla puolella- ja kayny lukemassa vaan! Nyt kuitenkin alkaa lahestya piinis, joten pienta kommenttia kuitenkin.

Elikka kp 18 tanaan, ei minkaanlaisia oloja suuntaan ei toiseen. Kummalliset ovikset oli, mulla siis tosiaan oli kivut kaks' kertaa - kp 10-12 ja kp 15-17; tieda sitten hanta oliko kumpikaan ' aktiivinen' vai muuten vaan kroppa on sekaisin...

Kovin toiveet on korkeella, soinhan ma vaan yhden kierron clomeja kevaallakin mista plussasin (sori jos jotakuta loukkasin), mutta tosissani uskon etta kun on jo monta lasta, niin nuo clomit vaan ' puskee' kovemmin... eli lahinna tuon ikakysymyksen takia noita syon(37). Toivon niin tuloksia joka pysyiskin...nyyh

Ens viikko kuitenkin piinaillaan kunnolla; ja toivottavasti +++-aaltokin aloitettaisiin!

Hauskaa vkl kaikille!