Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se väärin jos äiti kertoo lapselleen, että hänen isä on kohdellut äitiä huonosti?

Vierailija
07.04.2021 |

Vai pitäisikö lapsen olla tietämättä näistä?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas äiti haukkui isän täysin, joten välit isään jäi koko lapsuuden ajan etäisiksi. Äiti käytännössä pilasi isäni ja minun välit valheillaan. Vasta aikuisena ymmärsin, että äitini on narsisti ja isä oli hänen uhrinsa, joka sai tuntea koston nahoissaan. Isäni on kiltti ja rauhallinen mies, joka ei koskaan puhunut pahaa äidistäni.

Toisen vanhemman totuus voi olla joskus valitettavasti hyvin erilainen kuin toisen, joten minusta järkevintä olisi jättää kertomatta ellei ole ihan pakko.

Niin, lapsihan yleensä osaa muodostaa ja muodostaakin itse omat näkemyksensä, varsinkin kun on vanhempi. En minä ole lapsille yrittänytkään tuputtaa jotain totuutta kertomalla. En ole ikinä kertonut mistään. Valitettavasti itse ovat ottaneet joskus isän ikävää käytöstä puheeksi ja on ollut pakko keskustella aiheesta. Eli kyseessä tilanteet, jossa ovat itse olleet näkemässä ja kuulemassa. Lapseni ovat myös sen verran järkeviä, että osaavat erottaa oikean käytöksen väärästä. Saan minäkin kritiikkiä omasta käytöksestä heiltä, jos aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä