Milloin olet viimeksi riipaissut kunnon kännit?
Kommentit (30)
1984 loppiaisen alla.
Sen jälkeen olen alkoholia juonut helkkarin paljon, mutta en humalahakuisesti ja kunnon känniin ei.
Viime torstaina ja lauantaina. Pe ja Su oltiin vähän rauhallisemmin.
Joulukuussa, kun istuttiin kaverin kanssa viinillä pitkästä aikaa ja parannettiin maailma. Sitten tuli se seuraava aamu ja heräsin.
Alkoholi ongelmaisten kokoontumisajot.
Viime pe.
Kerran viikossa riipaisen.
N46
Vuonna 1993. Vai sittenkin 1992? Kuka tällaisia jaksaa muistaa?
Taisi olla elokuussa ellei heinäkuussa. Aika töttöö olin jonkin aikaa. Sitten vettä päälle ja aikaisin nukkumaan. Joo heinäkuussa se oli, aamulla heräsin auringon sarastukseen ja painelin kotiin maalaamaan seinää.
Kunnon känneistä on kyllä jo aikaa. Itse lasken kunnon känneihin mm. tyhjän talon ja oman tekemisen. Eli seurassa nautiskeltu alkoholi ei koskaan tuo sellaista rentoutunutta ja nollattua oloa, mitä yksin vedetty känni.
Yleensä aloitan pienellä nautiskelulla jo iltapäivällä, hyvää itse valmistettua ruokaa, sauna omassa rauhassa, ehkä joku leffa tai tv-sarja ja sitten shaissen suoltaminen vauva.fille. Onhan kello vasta kahdeksan.
Viime vuosituhannella, joskus 1990-luvulla.
2015, kalsarikännit kun kaikki elämässä meni päin vttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1993. Vai sittenkin 1992? Kuka tällaisia jaksaa muistaa?
Onko tämä nyt sitä asennetta, että: "Yök. En halua juoda alkoholia, koska se maistuu pahalta ja siitä tulee jotenkin sekava olo."
Tiedoksi, että sehän se koko idea onkin ja makukin muuttuu aina vaan paremmaksi.
Maaliskuussa 2013 ja se oli samalla myös viimeinen kerta kun join enemmän kuin saunakaljan/kaksi. Nekin kerrat oli tuona samana vuonna ja koska mulle ei sovi moinen himmailu niin päätin sitten, että jatkossa juon vissyä.
Hurjaa muuten huomata, että käytännössä absolutistina on vierähtänyt jo pian 8 vuotta.. Mihin ihmeeseen tämä aika oikein katoaa?!
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuussa 2013 ja se oli samalla myös viimeinen kerta kun join enemmän kuin saunakaljan/kaksi. Nekin kerrat oli tuona samana vuonna ja koska mulle ei sovi moinen himmailu niin päätin sitten, että jatkossa juon vissyä.
Hurjaa muuten huomata, että käytännössä absolutistina on vierähtänyt jo pian 8 vuotta.. Mihin ihmeeseen tämä aika oikein katoaa?!
Joten miksei välillä vetäisi kännit vaihtelun vuoksi, kun se aika joka tapauksessa tulee loppumaan kesken.
Viime viikonloppuna kovimmat pitkään aikaan. Ensi viikonloppuna känni tiedossa taas.
Varmaan joskus helmikuun lopussa