Mun pitäis hakea paketti joka painaa ainakin 15 kg
Matkaa n. puoli kilometriä. Ei autoa. Miten selviän?
Kommentit (51)
Jos se on lyijytäytteinen dildo niin varmaan tiedät minne sen voi sitten laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vittumaisen iso paketti josta on vaikea ottaa kiinni? Telkkari tms. iso paketti.
Äh, nämä on pahimpia. Ja näissä on aina ne viiltävät muovi”nauhat” ympärillä, jotka satuttaa käsineittenkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
nokkakärry
Tai ihan vaan sellainen kaljakärry jolla normisti roudaat kaljalaatikoita Tallinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin fiksuruoasta ruoat, paino 14kg
Paketti tulee ärrälle ja ratkaisen ongelman näin. Otan mukaan repun ja kaksi kangaslaukkua ja puran ärrällä tavarat niihin. On helpompi kantaa kotiin. Mahdollisimman paljon reppuun niin selässä on kevyintä kantaa. Pahvin vien keskustan pahvinkeräykseen joka on ärrän lähellä.Pahvilaatikon saa todennäköisesti jättää ärrällekin, kysy vain myyjältä.
Olen töissä (toisessa) noutopisteessä ja meille saa kyllä jättää tyhjiä laatikoita.
Kiitos vinkistä, pitää kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Paketti tulee ärrälle ja ratkaisen ongelman näin. Otan mukaan repun ja kaksi kangaslaukkua ja puran ärrällä tavarat niihin. On helpompi kantaa kotiin. Mahdollisimman paljon reppuun niin selässä on kevyintä kantaa. Pahvin vien keskustan pahvinkeräykseen joka on ärrän lähellä.
Ärrällä tykkäävät, kun jäät sinne toviksi puuhailemaan ostostesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Paketti tulee ärrälle ja ratkaisen ongelman näin. Otan mukaan repun ja kaksi kangaslaukkua ja puran ärrällä tavarat niihin. On helpompi kantaa kotiin. Mahdollisimman paljon reppuun niin selässä on kevyintä kantaa. Pahvin vien keskustan pahvinkeräykseen joka on ärrän lähellä.
Vähän suklaata taisit tilata?
T: 20v ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Mulla on sellanen iso lätkäkassin tapainen, ehkä yritän sen avulla. Tuskin mahtuu kyllä, kun paketin pituus yli metrin.
Fillari ei ole vielä ajokunnossa talven jäljiltä ja lunta ei enää ole.
Voisin tietysti pyytää apua, mut olen vähän huono pyytämään..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen iso lätkäkassin tapainen, ehkä yritän sen avulla. Tuskin mahtuu kyllä, kun paketin pituus yli metrin.
Fillari ei ole vielä ajokunnossa talven jäljiltä ja lunta ei enää ole.
Voisin tietysti pyytää apua, mut olen vähän huono pyytämään..
Ap
Seksinukkehan se siellä...
Maksa naapurille/kaverille että hakee paketin samalla kun käy kaupassa jos sinulla ei ole autoa. Voitko lainara pyörää? Entä voiko paketin jakaa osiin niin että laittaisit lokeroon puolet ja kannat eka uolet kotiin?
Huonekalujen osista kyse.
En voi jakaa pakettia osiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huonekalujen osista kyse.
En voi jakaa pakettia osiin.
Ap
Miksipäs menit tilaamaan paketin noutopisteeseen? Eikö tullut mieleen tilata paketti kotiinkuljetuksella? Tuskinpa lisäkulu kotiinkuljetuksesta olisi ollut mitenkään suuri.
Mä haen kissanhiekkaa 12kg vetolaukun kanssa, pyörät alla siis. Sitä käytin lentolaukkunakin silloin kun sai vielä matkustaa. Mahtuu just 2x6kg hiekkaa. Hyvin menee vaikka koko paluumatka on ylämäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paketti tulee ärrälle ja ratkaisen ongelman näin. Otan mukaan repun ja kaksi kangaslaukkua ja puran ärrällä tavarat niihin. On helpompi kantaa kotiin. Mahdollisimman paljon reppuun niin selässä on kevyintä kantaa. Pahvin vien keskustan pahvinkeräykseen joka on ärrän lähellä.Ärrällä tykkäävät, kun jäät sinne toviksi puuhailemaan ostostesi kanssa?
Tuskinpa niitä kiinnostaa.
T: Entinen Ärrän täti
Olen laittanut kiristettävän hihnan/narun laatikon ympärille, niin joskus olen saanut niin kannettua paketin tekemistäni sangoista.
Kaljakärryt kaatuvat usein, nokkakärryjä minäkin suositan.
Huutista naisille ja heidän lihaskunnolleen! Itse kannoin 15kg painavan huonekalupakkauksen parin kilometrin matkan
Kerran olen kantanut 18 kiloa painavan paketin ( Ikean pöytä) ja se oli yhtä tuskaa vaikka matka oli lyhyempi. Ehkä johtui paketin muodosta sitten.
Valmistaudun koitokseen.
Ap
Pahvilaatikon saa todennäköisesti jättää ärrällekin, kysy vain myyjältä.
Olen töissä (toisessa) noutopisteessä ja meille saa kyllä jättää tyhjiä laatikoita.