Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyskosinta julkisesti, oletko ollut todistamassa tällaista?

Vierailija
07.04.2021 |

Oliko romanttista vai supernoloa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todistamassa sukujuhlissa. Oli ihan romanttista, koska paikalla oli vain sukua, vaikkakin sitten koko iso suku. Henkilökohtaisesti kannatan kuitenkin kahden keskistä kosimista. 

Vierailija
2/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi. Kuolisin varmaan myötähäpeästä. Kyseessä on intiimi, kahden välinen tilanne. Jos haluaa tulla kosituksi yleisön edessä, on jonkin sortin narsisti. Esimerkiksi se Uniikin kosinta muutaman vuoden takaa, hrrr. Pakkohan sen Eevin oli suostua. Ero tuli pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todistamassa sukujuhlissa. Oli ihan romanttista, koska paikalla oli vain sukua, vaikkakin sitten koko iso suku. Henkilökohtaisesti kannatan kuitenkin kahden keskistä kosimista. 

Tuliko myöntävä vastaus?

Vierailija
4/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin, sirkuksessa. Ja pänni olla siinä valokeilassa, parin takana. Toivoin vain että loppuisi pian.

Vierailija
5/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kosittu noin ja vastasin iloisesti, että tämä on kahdenkeskinen asia, joka päätetään neuvottelemalla eikä mikään hauska leikki.

Emme menneet naimisiin.

Kosinnat ylipäätään on mielestäni sitä nyt niin muodikasta mikroaggressiota eli nainen asetetaan tilanteeseen, jossa päätös ja ehdot ovat kokonaan miehen, vaikka nainen myöntävästi vastaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi