Oletko sinäkin LIERON, narsustisen ihmisen UHRI: ensin autetaan, sitten lopetetaan olemasta yhteydessä?
Ensin ollaan NIIN auttavaisia ja kuunnellaan. Mutta mitenkäs käy, kun tarvitsetkin pidempiaikaista tukea? Ei vastata puhelimeen ja sähköposteihin, lopetetaan olemasta yhteydessä. Todella LIEROn ihmisen toimintaa, vain narsisti tekee näin. Itse jouduin tällaisen LIEROn uhriksi. Sinun kokemus?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Hän huomasi ettet sinä anna hänelle mitään. Kaverisuhteet ei ole hoitosuhteita. Oli sitten narsisti tai ei.
Tuon on kirjoittanut narsisti.
AP
Millaista tukea olisit tarvinnut? Oletko vaatinut ihmiseltä liikaa, oletko imenyt hänestä mehut? Onko kaveri vain sitä varten, että voisit käyttää häntä hyväksi? Mitä itse annat kaverisuhteelle?
Vierailija kirjoitti:
Millaista tukea olisit tarvinnut? Oletko vaatinut ihmiseltä liikaa, oletko imenyt hänestä mehut? Onko kaveri vain sitä varten, että voisit käyttää häntä hyväksi? Mitä itse annat kaverisuhteelle?
Toisen ihmisen hätään todellinen ihminen, sympaattinen ihminen, empaattinen ihminen vastaa pyytettömästi. Vain LIERO ajattelee itseään.
AP
Ap itse on nyt haksahtanut narsismiin. Kenenkään ei tarvitse ryhtyä toisen palkattomaksi terapeutiksi tai apulaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen ihmisen hätään todellinen ihminen, sympaattinen ihminen, empaattinen ihminen vastaa pyytettömästi. Vain LIERO ajattelee itseään.
AP
Ap, sinun täytyy ajatella muitakin kuin itseäsi, kuka jaksaa aina olla käytettävissä.
Hän huomasi ettet sinä anna hänelle mitään. Kaverisuhteet ei ole hoitosuhteita. Oli sitten narsisti tai ei.