Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutusurakka yli puolen välin.

Vierailija
14.08.2006 |

7 kilon tavoitteesta on 4,5 tiputettu. Enää pari kiloa jäljellä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen urakka, ja tuossa vaiheessa aloin lihoa ja lihoin jo laihdutettujen kilojen lisäksi muutaman päälle.

Mutta ei sulle yhtä hullusti käy! Tsemppiä loppurutistukseen!

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt painan 65,5 kg ja tavoite on olla alle 63 kg (62,9 jo kelpais ;-) Lähtötilnne oli 70 kg, joten kevyeltä jo tuntuu. Ihmedieetillä kaikki noi lähti kahdessa viikossa! Loput saa lähteä hitaamminkin, mutta missään tapauksessa kyllä takaisin kilot eivät enää tule!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä enää 40kg:sta 3 jäljellä..

Tuntuu ikuisuusurakalle taas

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vähähiilihydraattipitoinen dietti. Tarkat määrät mitä syödään esim.

Päivä 1:

kahvi

-

2 munaa

pinaattia

1 tomaatti

-

1 suuri pihvi

salaatti

Itse en täysin noudattanut, koska käyn töissä ja myös syön töissä lounaan. Söinkin töissä aína ison lautasellisen salaattia (mitä nyt tarjolla sattui olemaan) ja jos oli kalaa tai pihviä tai muuta " irtolihaa" niin sitten sellaista. Kahvia join joka päivä pari kupillista.

Tosiaan 4,5 kg hävisi vajaassa kahdessa viikossa. Nyt olen kolme päivä dieetin jälkeen jatkanut kevyempää linjaa, tarkoitus siis pikkuhiljaa (kuukaudessa kuitenkin) tiputtaa loput vajaa 3 kiloa. Näiden kolmen päivän aikana en ole laihtunut grammaakaan, mutta en myöskään lihonut, mikä on minusta hyvä saavutus. Yleensä kun sanotaan, että kilot tulevat samantien takaisin. Itse olen tämän dieetin tehnyt pari kertaa aiemminkin ja iana hyvällä menestyksellä. Minust akun ei ole odottamaan näkyvää kilojen tippumista kuukausitolkulla, tuloksen pitäisi näkyä heti, jotta motivaatio säilyy!