Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla kokemuksia siitä että kalaöljy aiheuttaa ihonsisäisiä paiseita?

Vierailija
07.04.2021 |

En tiedä onko paise oikea sana mutta tulee perseeseen jättifinnejä jotka on lukossa ihon alla. Isoja ja punaisia. Luulin että minulla on paha akne. En kehdannut mennä ihotautilääkärille esittelemään persettä.
En aluksi tajunnut että johtui kalanmaksaöljystä ja kalaöljykapseleista. Käytin noita vuorotellen. Hoksasin tämän vasta kun minulle varattiin aika leikkaukseen ja luin että kalaöljyt voivat olla haitaksi leikkauksessa ja jätin ne heti pois. Meni ehkä viikko kun paiseet katosivat. Ja ovat pysyneet poissa nyt monen vuoden ajan. Päätin kuitenkin kokeilla kolme viikkoa sitten kalanmaksaöljyä 1 tl päivässä. Meni kolme päivää kun ensimmäinen paise tuli takapuoleen. Jätin kalanmaksaöljyn heti pois ja paiseiden tulo loppui siihen.

Mistähän tuollainen vaikutus voisi johtua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä kalaöljyjä on lipitellä?

Eräskin ukko kuulemma meinasi hirttäytyä mutta köysi petti ja ukko putosi alas loukaten itsensä jonkin verran, minkä jälkeen mietiskeli: "Hulluissa konsteissa saattaa vaikka tappaa itsensä".

Vierailija
2/2 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaikutus! Paiseet tosin tulevat kasvoihin ja selkään. Akne minulla kyllä on, mutta noita ihonalaisia paiseita alkaa aina  nimenomaan tulla runsaasti kalaöljyn takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla