Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on, että ovulaation aikaan olen niin ärtynyt miehelle

Vierailija
07.04.2021 |

Muuten meillä on asiat ihan hyvin, mutta ovulaation aikaan menetän hermot ja ärsyynnyn kaikesta. Pitäisi muuttaa aina viikoksi pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärä mies. Oikea olisi hätää kärsimässä kun olet mouruamassa vähän väliä.

Vierailija
2/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ns. vit.tuilevat naiset ovat usein olleet pian sängyssä kanssani. Jos baarissa nainen tulee vit.tuilemaan, niin se on merkki että kohta naidaan.

Ehkä ne on siis ovuloineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että ns. vit.tuilevat naiset ovat usein olleet pian sängyssä kanssani. Jos baarissa nainen tulee vit.tuilemaan, niin se on merkki että kohta naidaan.

Ehkä ne on siis ovuloineet.

Vttumaiset naiset on kyllä jostain syystä kiihkeimpiä, en ymmärrä.

Vierailija
4/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on väärä mies. Oikea olisi hätää kärsimässä kun olet mouruamassa vähän väliä.

Niin, ovulaation aikaanhan nainen yleensä on anteliaimmillaan miehelleen, joten minäkin luulen, ettei ap ja miehensä sovi toisilleen oikeasti, ovat enemmän sisko ja veli suhteessaan toisiinsa.

Vierailija
5/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ovulaation aikaanhan nainen yleensä on anteliaimmillaan miehelleen, joten minäkin luulen, ettei ap ja miehensä sovi toisilleen oikeasti, ovat enemmän sisko ja veli suhteessaan toisiinsa.

No jo on taas poppamiesdiagnoosit. Olisikohan mahdollista, että ihmiset ovat erilaisia?

Vierailija
6/6 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen.

mies53v