Mikä siinä on, että ovulaation aikaan olen niin ärtynyt miehelle
Muuten meillä on asiat ihan hyvin, mutta ovulaation aikaan menetän hermot ja ärsyynnyn kaikesta. Pitäisi muuttaa aina viikoksi pois.
Kommentit (6)
Olen huomannut, että ns. vit.tuilevat naiset ovat usein olleet pian sängyssä kanssani. Jos baarissa nainen tulee vit.tuilemaan, niin se on merkki että kohta naidaan.
Ehkä ne on siis ovuloineet.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että ns. vit.tuilevat naiset ovat usein olleet pian sängyssä kanssani. Jos baarissa nainen tulee vit.tuilemaan, niin se on merkki että kohta naidaan.
Ehkä ne on siis ovuloineet.
Vttumaiset naiset on kyllä jostain syystä kiihkeimpiä, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärä mies. Oikea olisi hätää kärsimässä kun olet mouruamassa vähän väliä.
Niin, ovulaation aikaanhan nainen yleensä on anteliaimmillaan miehelleen, joten minäkin luulen, ettei ap ja miehensä sovi toisilleen oikeasti, ovat enemmän sisko ja veli suhteessaan toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärä mies. Oikea olisi hätää kärsimässä kun olet mouruamassa vähän väliä.
Niin, ovulaation aikaanhan nainen yleensä on anteliaimmillaan miehelleen, joten minäkin luulen, ettei ap ja miehensä sovi toisilleen oikeasti, ovat enemmän sisko ja veli suhteessaan toisiinsa.
No jo on taas poppamiesdiagnoosit. Olisikohan mahdollista, että ihmiset ovat erilaisia?