Menisitkö viikonloppuna juhliin alueella
Jossa kotona on melko hyvin hallinnassa. En haluaisi mennä mutta kehtaako olla menemättä kun sukulainen kyseessä. Osallistujia noin 25.
Kommentit (6)
Menisin. Mutta se ei tietenkään tarkoita, että sinun pitää mennä. Kasva aikuiseksi ja opettele päättämään ihan itse omista asioistasi.
Ei noin suuria juhlia saa järjestää. Jos joku meinaa järjestää, sinne ei kuulu mennä.
Kuka idiootti järjestää juhlia tämmöisenä aikana??
Ai, niin. Näitä järjestetään koko ajan kaikkialla ja siksi täällä vielä kärvistellään.
Mikä siellä kotona on hallinnassa? ;)
Ei, en todellakaan menisi nyt juhliin eikä niitä pitäisi nyt järjestää. Sanoit hallinnassa, et että sitä ei ole alueella, joten äkkiäkös se on taas pois hallinnasta kun juhlitaan menemään.
Jos Sijaltainen nousisi.
Minä menen vappuna isoihin juhliin, eka kertaa viime kesän jälkeen. Ja juu, en aio pitää asiasta huonoa omaatuntoa. Ihan riittävästi on nyt kärvistelty. Jos päättäjät olisivat ottaneet peukalon pois perseeestään edes joulun tienoilla, koko kansa olisi jo rokotettu. Eli hoidan kansalaisen hommani yhtä tehokkaasti kuin päättäjät omansa. Eikä minulle edes makseta tästä mitään.
En menisi.