Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-LUKU vko:33

14.08.2006 |

Hyvää huomenta kaikille !

Viikonloppu on ohitse ja se tulin vietettyä ihan kotisohvalla :-)

Mitenkäs te toiset kuumeilijat ? Sonjaemmaa olen miettinyt viikonlopun aikana ja toivon, että siellä olisi kaikki mennyt toiveiden mukaisesti!!! Sanoit, että vaihdoit ovis-testiti digitaalisiin, itse silloin pari vuotta sitten käytin persona-monitoria, mutta en tykännyt siitä, koska se ei kertonut 100%sti onnko ovis vai ei-vaan näytti ovista n.3 vuorokauden ajan eli sait sitten itse päätellä milloin olisi se huippu- Anyway käy kertoilemassa miten asiat menivät ..

Entäs meidän Pietu- Onko tullut mitään uutta oireenpoikasta viikonlopun aikana ?

Ja Tetikö palaili töihin ?

Trattis, senniina, vm69, ja kaikki uudet kuumeilijat, mitä kuuluu ?

Täällä ollaan saatu nauttia mukavasta viikonlopusta. Aamut ja päivät olleet kohtalaisen normaleja-iltaisin tulee sellainen kuvotus, mutta nopsaa jotakin suuhun ja se helpottaa. Lauantaina kyllä oksentelenkin illalla, mutta ei haittaa, kun päivä muuten oli hyvä, ja sunnuntai oli todella hyvä .. Ja nyt hyvä olotila vain jatkuu. Olen syönnyt aamupalan ilman suurempia kuvotuksia ja juonnut jopa kupillisen pikakahvia :-)

Voi kun tämä olotila pysyisi tälläisenä niin voisin aloittaa työt tällä viikolla, alkaa jo kyllästyttämään tämä kotona oleminen.

Aionkin tässä varata lähipäiville ultran, ajattelin käydä ennen kuin menen nauvolaan 28.8.-kurjaa kun sinnekin joutuu odottamaan näin kauan !!!

Hyvää viikonalkua kaikille t. emmi rv-8+1

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli kamalin päivä koko alkuraskauden aikana. Pahaaoloa oli koko päivän, mutta illalla alkoi sitten oksentelu mikä kesti muutamia tunteja :-( Olin aivan loppu klo 24 kun vihdoin sain muroja pysymään sisällä. Arvatkaa onko kamalaa oksentaa kaaressa ja heti sen jälkeen alkaa vatsa kurnimaan nälkää, ja sitten taas syöt, vaikkei tekisi mieli syödä, ja menee about 15-30min ja kaikki tulee taas ulos. Olin aamullakin vielä aivan loppu, eilis illasta. En olisi voinnut uskoa, että tälläistä pahoinvointia on olemassakaan. Nyt olo sellainen ' kohtalainen' ei hyvä eikä huono, mutta nuutunut. Päätä ei vielä särje-onneksi-

sonjaemma en muistanut, että olit jo ed. parisuhteessakin ilman ehkäisyä sen kaksi vuotta. Onhan tuo 4.5 vuotta pitkä aika odottaa raskauden alkamista. Seurasitko ovista myös ed.parisuhteessasi vai oliko se enemmän, jos tärppää niin tärppää-ajatuksella ? Hyvä, että mielialasi oli hieman kohonnut ja asiat taas hoidossa. Toivotaan, että tämän kuukauden aikana kaikki menisi odotusten mukaisesti !!!

Senniina oli viennyt -näytteen- labraan eli sielläkin ollaan pian viisaampia.

Entä toiset tyttöset ?

Pian on pakko lähteä kauppaan ostamaan purtavaa, nyt tekee mieli taas maksalaatikkoa, kaalilaatikkoa, .. maksalaatikoa en uskalla syödä, kun juuri toissapäivänä tuli hotkaistua koko paketti kerralla.

t. emmi rv-8+4

Vierailija
22/40 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyttömäinen olo onkin, aamulla laitoin letit päähän...

Ei tänne mitään uutta, eilen aloitin tikuttelun, negaa näytti. Jatkuu sitten tänään uudella yrityksellä. Kovalta kuulostaa Emmi tuo pahoinvointisi. Minulla ei missään raskaudessa ole ollut juurikaan pahoinvointia, joten en osaa kuvitella miten pahaksi se saattaa yltyä. Koita jaksaa... palkkion saat sitten myöhemmin.

Meillä satoi tiistaina kovastikin, tänään aamulla pien ripsaus vaan. Tosin nyt olen töissä, kaukana kotoa, enkä tiedä millainen sää siellä nyt on.

Mun on pakko yrittää nyt keskittyä töihin... voi miten helpolta se kuulostaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa eilen mukava lääkäri VL:llä, ja hän nyt sitten on ilmeisesti lääkärinä koko ajan. Minulla kun on vaihdellut lääkärit jonkin verran kun " omalääkärillä" on vähemmän potilasaikoja ja enemmän hallinnollisia tehtäviä. Nyt sitten varattiin samalle lääkärille ajat koko hoitojaksolle (jos ei jouduta siirtämään aikoja jostain syystä). Nyt sitten aloitan ensi viikolla sumuttelut ja piikit vajaan kolmen viikon päästä. Punktio ja siirto viikolla 38, jos siis sinne asti päästään. Vähän nostettiin tuota hormonimäärää, toivottavasti ei aiheuta sivuoireita kun on tähän asti päässyt aika helpolla fyysisesti. Mutta henkisesti helpotti kun sai aikataulun eteensä. Keskusteltiin noista edellisistä alkioista ja hyvälaatuisia olivat, mutta määrä alhainen. Arveli että minulla ehkä on vain sen tyyppiset munasarjat että ne ei paljon rakkuloita tuota. Ja mitä enemmän rakkuloita sen parempi mahdollisuus että joku niistä on sitten hyvä ja elinkelpoinen¿Ehkä se on syynä ettei ole onnistunut luomuna kun tulee harvemmin hyviä vaikka ovuloisikin muuten normaalisti, tiedä häntä.

RouvaP, esikoistahan mekin yritetään. Eipä olisi ikinä uskonut että tämmöisen vaivan takana. Toivotaan että tellä ovis osuu kohdalleen ja pääsette inssiin tässä kierrossa. Ja tietysti tuloksekasta inssiä!

Niin, onhan täällä meitä muitakin esikoista kuumeilevia, ja pitkä yritys monella muullakin takana. Edellisessä parisuhteessa en seuraillut ovista, oli ihan tulee kun on tullakseen meingillä (niin, silloin oli vielä " kun" , eli ei tullut vielä pieneen mieleen että jos ei tulekaan...), ei ollut mitään ikäpaineita vielä silloin, kun oli vasta ylittänyt 30-v.

Marikolla ollut näköjään myös aika stressaavaa, mutta toivottavasti loma on tehnyt tehtävänsä. Itselläkin on ollut noita työpaikan vaihtoon liittyviä ajatuksia jo pidemmän aikaa, mutta tässä sitä vaan istuskellaan samassa duunissa mammaloman toivossa. Ehkä sitten jaksaisi taas uudella innolla. Toisaalta täytyy tässä vähän muutenkin miettiä mitä sitä tulevaisuudessa haluaa ja muutama muukin vaikuttaa siihen että tässä on miettinyt työpaikan vaihtamista. En ole vain jaksanut aktivoitua tässä hoitorumban keskellä ja onhän tässä ihan kädet täynnä töitä ei sen puoleen.

Olipas täällä illalla ukkonen, eipä ole tainnut olla koko kesänä. Ja yölläkin paukkui oikein kunnolla. Sopii hyvin että yöllä sataa ja päivällä paistaa.

Ikävä kuulla että Emmillä alkoi taas pahaolo, muistathan että maksa on kielletty raskauden aikana (tiedä sitten paljonko noissa valmiissa laatikoissa on oikeasti maksaa¿).

Vierailija
24/40 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi emmi tosiaan miten ihanasti laitoit -tyttöset. Kymmenen vuotta lähti ainakin hetkessä iästä pois. Tosi kurjaa tuo sinun oksentelu, sitä ei voi sellainen kuvitella joka sitä itse ei ole kokenut. Oletko kysynyt neuvolasta tai äitipolilta apuja siihen? Kunhan muistat vain juoda paljon. Minä huomasi että piimä tekee etomiseen hyvää, samoin vichy vesi. Tosin minun etominen ei ole mitään emmin oksenteluun verrattavissa. Mutta nyt olen varannut rasvatonta piimää ja vichyä kaappiin.

Toivotaan vm69 että ovis löytyy. Minä muuten puolitin niitä aconin tikkuja kun testailin kaksi kertaa päivässä(muuten olisi pitänyt tilata niitä huimasti enemmän).

Sonjaemmalle ja rouvaP.lle onnea tulevaan, toivotaan että kaikki menee nyt hyvin. Millois senniina aloitat sen vuorotteluvapaan? Ihan pikkasen kateellisena täällä ollaan....

Täälläkin sateli aamulla vettä ja kun selkänä yli vilkaisen niin sataa ripsii parhaillaankin vähäsen. Sää on täällä ihan selvästi viilentynyt eli syksyä kohti mennään.

Pitäisiköhän yrittää käydä seuran vuoksi hörppimässä mustaa kahvia. Vitsit että ei meinaa mennä millään alas. Nuorimmaisen kohdalla join sitä töissä ihan kevyesti mutta nyt tökkää, jospa se vielä maistuisi, Maitokahvi kyllä menee. Maksalaatikosta sen verran emmille, että vanhinta odottaessa se oli minun suurta herkkua, enkä kyllä miettinyt kuinka paljon sitä menee. Menihän sitä pari pakettia viikossa, mutta ei siitä tytölle ollut mitään haittaa, onneksi. Tosin minulla oli hemppa sen verran alhaalla että varmaan elimistö huuti rautaa lisää ja siksi maksalaatikko maistui niin julmetun hyvälle.

Vointi on täällä edelleen hyvä; mahaa nippaa ja rinnat aristaa ja väsyttämäänkin on alkanut ihan kiitettävästi, joten tosi kiva kun oireita on, toivotaan vain että mahassa myös olisi elämää....

Nyt kahville,palaillaan!

-pietu-

Vierailija
25/40 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu: täällä nyt varmaan " tyhmä" kysymys, mutta miten niitä puolitetaan? Siis ovistikkuja.

Haahuissakin joku vinkkasi puolittamisesta, mutta kun en oikeen tajua miten ne voi puolittaa.

Voi miten mä vieläkin iloitsen Pietu sun plussasta!! Ja kaikkien muidenkin tietenkin!!

Vierailija
26/40 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan Pietulle esitettyyn kysymykseen, kun olen tuota puolittamista itsekin säästösyistä harrastanut. Jos on siis kyseessä sellanen pikkunen liuskaovistesti, niin terävillä saksilla vaan pitkittäissuunnassa keskeltä kahtia. Syntyy kaksi ohutta tikkua.

Ei kai se muuten niinkään se maksa, vaan sen sisältämä a-vitamiini, mitä pitäis raskaanaollessa jossakin määrin välttää. Kohtuus kaikessa pätee varmaan tähänkin.

Joku kyseli lämmöistä ym. Itse en ole siihen ryhtynyt, ei jotenkin sovi mulle. Muutama päivä ennen tätiä palelee ja se tarkoittanee lämmön tippumista. Yleensä seurailen vaan kalenteria ja yritän olla seuraamatta..Joistain merkeistä aina tietää, missä kierron vaiheessa mennään. Nyt on täti lähestymässä viikon sisällä vatsanväänteistä, v-käyrännoususta ja ihon kukkimisesta päätellen. Ilmeisesti vatsakipu johtuu siitä, että mua syöpöttää ennen menkkoja ja ylensyönti aiheuttaa turvotusta ja rupsuttelua. En tiiä sitten, tulisko nämä kaikki vaivat, jos tärppäis.

Mitäs tässä meikäläinen muuta. Eipä mittään. Seuraava " etappi" simppatestin tulokset ensi viikon torstaina. Ja sen viheiläisen akan vierailu..

Vierailija
27/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä arvelinkin, että noin sen puolittamisen täytyy tapahtua, eipä ole paljon vaihtoehtoja. Mut kun se on jo muutenkin niin kapea, niin jotenkin uskoni horjui. Kiitokset.

Harmaa aamu täälläpäin. Mielikin vähän surkeena. Kai tämä tästä iloksi muuttuu, kun saa lasten kanssa nauttia viikonlopusta.(= tappelua, riitelyä, kinastelua...)

Viikonloppuja kaikille!!

Vierailija
28/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm69 kyselit liuskan puolittamista ja senniina ehti siihen vastaamaankin. Juuri noinhan se menee ja varovasti kun leikkaa pienillä kynsisaksilla ja samalla sormilla tukee niin minulla se toimi ihan hyvin. Sitten kun viivat vahvistui testasin kokonaisella tikulla. Vielä noista tikuista kun joillakin palstoilla kertovat että siitä kun viivat ovat yhtä paksut niin ovis on 1-2 päivän päästä. Minä huomasin että jos aamulla oli yhtä vahvat viivat niin tasan 14 vrk siitä alkoi menkat. Voihan se olla että minulla se luteaalivaihe on lyhyempi tai sitten ovis menee julmetun nopeasti ohi. Kesäkuussa kun pähkäilin viivojen paksuutta, kun oli tasavahvat viivat ja seuraavana päivänä tuli sitten vielä paksumpi testiviiva kuin kotrolliviiva niin silloin ainakin minulla oli myöhäistä koska eka päivästä 14 päivää niin täti saapui käymään. Viime kierros jäikin tikuttelussa väliin. Olipa sekava teksti mutta en ole mikään ekspertti noissa asioissa.

Kuuluuko tetille mitään uutta? Masu kasvaa ja eikä varmaan kovin kauaa mene kun eka liikkeet alkavat tuntua. En taas muista joko kävit siinä np-ultrassa kun loma-aika välissä sotki minun muistin.Minäkin olen taas miettinyt sitä mitä teen sen lapsivesipunktion kanssa mutta ehkä se on vielä liian aikaista, kaikki on vielä niin alussa.....

Vointi on kyllä hyvä eikä ole tullut ylimääräistä syöpöteltyä, ei ole edes tehnyt mieli. Poikkeaa kyllä siinä aiemmista odotuksista. Mahaa nippaa ajoittan ja väsyttää ihan älyttömästi, varsinkin heti töiden jälkeen. Mutta en valita, muistelen vain emmin kertomaa miten kurjaa se oksentelu on. Toivottavasti se on jo sinulla emmi helpotanut.

Nyt on sen verran oven takana liikennettä että pakko lopettaa. Palaillaan.

-pietu-

Vierailija
29/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viime viikolla palstauduin tänne, mutta eipä ole sen jälkeen ollut aikaa kirjoitella. Töissä hirveä härdelli näin loman jälkeen, olisin voinut kyllä vielä lomaillakin, mutta ei kai se auta kun yrittää sopeutua taas aikatauluihin.

Täällä on harmaa sää ja niin on nyt kyllä mun mielikin, on niin selvät peeämässät kuin olla voi. Mulla nyt kp 20 (24-26). Ennen mun kierto oli n. 30, mutta vuodessa se on lyhentynyt useammalla päivällä, onkohan se jotain iän mukanaan tuomaa. Onko muille käynyt näin?

Pitäisköhän munkin hommata niitä tikkuja, mistä niitä saa? Tähän asti ollaan menty täysin " luomuna" , mutta alkaa tuntua, että jotain apuja tarvis, että osuis yritykset edes oikeaan aikaan.

Onneksi täällä on plussanneitakin, se antaa toivoa meille kaikille. Toivotaan kaikkea hyvää ja myös hyvää oloa teille odottajat! Jatketaan me muut yritystä ja tsempataan toisiamme.

Vierailija
30/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa! Hiukka on ollut sutinaa viime viikkoina... Viimeiset kesävieraat saatiin pois jaloista ja hiljalleen opetellaan takaisin arkirutiineihin. Ihanaa!!!

Me aloitettiin neljäs yritys heti, kun lääkäri antoi luvan. Istukan pad-näytteestä ei löytynyt mitään ja lääkäri sanoi, ettei aleta tutkimuksiin kun on jo ennestään lapsia. Kun näin on, niin se on vaan rohkeesti yritettävä uutta raskautta heti, ettei aika lopu tiimalasista (joku täällä taisi pohtia aiemmin samantapaista). Mulle raskautuminen on onneksi käynyt aina helposti. Raskain mielin luin muiden kertomuksia siitä, kun sitä plussaa ei yrityksistä ja hoidoista huolimatta meinaa tulla - joten siinä mielessä ei tee mieli ruikuttaa omaa huonoa onneaan. Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja Onnittelut kaikille plussanneille!

Me aletaan kohta piinailemaan!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
31/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen menikin ihan mukavasti, en oksentanut, vaikka sellaista kuvotuksen tunnetta oli ilmassa, mutta sekin meni ohitse syömällä muroja. Nyt aamulla kiskoin 5 paahtoleipää lisukkeilla ja olo on ähky, mutta onneksi ei okseta :-) Ihanaa, että noiden huonojen päivien jälkeen on aina ainakin 1 hyvä päivä, että jaksaa taas halia sitä wc-pyttyä.

Pietu samaa olen kuullut maksalaatikosta, että siinä ei niin hirmusti olisi tuota A-vitamiinia ja ihmisen elinmistö pystyy pilkkomaan sen, ettei kertymiä tule. Oma terv.hoitaja kaveri sanoi, että muutaman purkin voi huoletta syödä viikossa. Maksamakkarat ovat kuulemma enemmän kiellettyjen liställä. Maksalaatikossa sitä A-vitamiini pitoisuutta vähentää vielä se ruuan ryynimäisyys.

Mitään erityisiä mielitekoja ei ole tullut ! Mutta tietyt ruuat inhottaa sekä käryt. Kahviakaan en oikein voi juoda, kuin muutaman kulauksen, ja sekin pitää olla pikakahvia, eli tavalista kahvia en voi keittää, koska kahvin haju etoo.

Meidän piti lähteä maalle, mutta nyt ainakin peruttiin se lähtö. Katsotaan, jos vaikka lähdettäisiinkin vaikka lauantai aamuna .. Mutta jotenkin ei haluta lähteä sinne, jos joutuu vaikka oksentamaan koko ajomatkan, ja viikonlopun.

Aivan, tetihän kohta saa tuntea vauvan potkut :-) Ihanaa ... Oletko teti palannut töihin vai vieläkö lomailet ?

Kaikille hyvää viikonloppua ! t. emmi rv-8+5

Vierailija
32/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan niitä mielitekoja ainakin 1 eli salmiakki, sitä pitää olla saatavilla ... emmi

Vierailija
33/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiju68, Tervetuloa joukkoon! Ollaankin samaa vuosikertaa ja yrityskin tainnut alkaa samoihin aikoihin. Mulla tosin ehkäisemättömiä vuosia takana jo 13, mutta tällä kertaa tositähtääminen alkanut 9/05.

Jotkut ovat kirjoittaneet tuosta kierron lyhenemisestä iän myötä. Itellä ei ole sellaista ilmiötä ollut vielä. Kierto heittelee 26-36 päivän välillä.

Tikkuja saa apeekista (kalliita), hyvin varustelluista kaupoista (marketit ainakin myy) tai netistä www.kotitestit.com. Parhaat kokemukset mulla kaupan ferttestistä.

Täällä on satanut koko päivän. Kyllä sitä on kaivattukin, eikä yhtään harmita, vaikka on niin harmaata.

Noita pahoinvointijuttuja lukiessa tulee mieleen oma raskaus kohta 7 vuoden takaa. Oksensin yhden ainoan kerran ja silloin olin himooni vetänyt kunnon satsin apteekin salmiakkia. Salmiakin himo loppui siihen=) Etovaa oloa oli kyllä ja varsinkin iltaisin. Raskaus oli kaikenkaikkiaan helppo ja olo tosi hyvä loppuun asti. Mieluusti vielä kerran sen kokisin vaikka pahemmankin pahoinvoinnin kera..

Vierailija
34/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se kyseli mistä ovistikkuja saa; itse tilasin aconin tikkuja 14kpl/16.50 kotiin postitettuna. Tulee jo seuraavana päivänä jos ennen, oliko se klo 14 tilaa. Muista ei ole kokemusta.

Maiju ja valdevina, mukava kun tulette joukkoon turisemaan. Toivotaan teillekin mahdollisimman pian plussaa.

Tuosta salmiakista;ekassa odotuksessa se oli ihan valtava himo, hermot meni jos ei sitä ollut taskun pohjalla jemmassa. Viikolla ostin pussin salmiakkia ja mies sen pussin sitten lopulta söi, ei mennyt kuin se yksi alas. Samoin suklaa ei mene myöskään alas. Näin ne mielihalut vaihtelee.

Tetin kuulumisia kovatiodotellaan....

Lämmintä viikonloppua kaikille, jos en ennen maanantaita palaile.

-pietu-

Vierailija
35/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset perjantaiset tervehdykset vain kaikille!

Tikkuasiaa: eli aconeita minäkin tilailin aikoinaan ja ihan hyviksi totesin. Itsekin niitä joskus puolitin, varovasti kynsisaksilla (tavalliset keittiösakset oli liian paksut) vaan pituussuunnassa halki kuten pietu kuvailikin.

Kiirettä riittää...

Viikonloppu on onneksi ihan hetkisen päässä, ei mitään uutisia kuin apteekin kautta kotiin, sumuja nenään sitten maanantaiaamusta alkaen

Vierailija
36/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti harvoin olen tänne mitään laitellut, mutta nyt sairasvuoteelta hiukan. Mahatauti siis riivannut ja olo on kuin kissanpojalla, heikko ja heiveröinen.

Maiju kyseli kierron lyhenemisestä. Mulla on sitä ollut, tosin sekin vaihtelee jatkuvasti. Toisinaan kierto on ihan normaali 29-30 päivää ja sitten seuraavassa saattaa olla 26-27. Iän piikkiin sen olen laittanut.

Meillä eletään todellista luomuyritystä, tämäkään kierto ei tulosta tuo, kun siihen aikaan ei ollut huvitus päällä. Harmittaa kyllä, mut ei voi mitään. Mä en jaksa niin hirmuista laskemista ja touhuilua jos ei huvita. Meillähän on ne neljä lasta jo ennestään. Tottakai se viidennen haluaisin kun ilman ehkäisyä on jo puol vuotta menty, mut meillä nyt on näin.

Joskus taannoin taisi levinia laitella ikägalluppia. Porukan nestoreihin ilman muuta lukeudun, ensi viikolla tulee 40 täyteen.

Vierailija
37/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan linjoilla. Loma on nyt sitten lopuillaan ja maanantainna pitäisi sitten töihin suunnistaa.

Niin niistä liikkeistä. kovasti olen yrittänyt tunnustella josko jotain jo tuntuisi mutta ei saa selvää onko se ilmaa vai jotain muuta. Nyt on tällä viikolla taas jotenkin enemmän nipistellyt ja alavatsa ollut " tiukempi" . Lie ihan normaalia vaikka jossain vaiheessa hieman mietin että mitä tämä on. Vatsa on hieman pyöristynyt toisin sanoen se läskimaha mikä oli ennen on hieman työntynyt eteenpäin:) Olo on muuten hyvä. Pietulle sanoisin että minulla silloin alussa ei rinnat oleet juurikaan kipeät hieman ehkä tuntui, mutta nyt ovat kyllä arat varsinkin öisin. Vanhat liivit ei enää sovi vaan jouduin liivikaupassa käymään. Tuli meinaan rinnat ihan kipeiksi vanhoista liiveistä.....siis päättelen tästä että jotain minussa tapahtuu ja kaikki on kai hyvin.

Tervetuloa vaan uusille kuumeilijoille. Meitä jo plussanneita täällä pyörii jo muutama mikä ihan mukavaa pitkän tauon jälkeen.

Emmille pahoittelut pahasta olosta, se on tosi kurjaa. Kuitenkin jos on oireita voi olettaa että kaikki kohdallaan vaikka paha olo ei koskaan kivaa.

Niin pietu minä kävin jo siellä np-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Otettiin myös se verikoe mistä ne laskee sen riskin. Ei ole soittoa tullut äitipolilta joten oletan että kaikki hyvin ainakin nyt.

Maanantainna menen sitten neuvolaan ja odotan kyllä kovasti sydänäänien kuulumista. En ole niitä vielä kuullut vain nähnyt että kovasti sydän sykkii.

No tässä loman rippeitä pidetään joten pitäisi nauttia näistä päivistä vielä...... mutta, jotenkin tuo töihin meno pelottaa kun työ johon nyt kesän jälkeen tosiaan palaan on fyysisesti paljon raskaanpaa kuin nyt tämän alkuraskauden aikana ollut. Niin ainahan sitä voi jäädä sairaslomalle jos siltä tuntuu, yhtään en riskeeraa nyt, on niin kallisarvoista lastia masussa:)

Viikoloppuja kaikille tyttösille niinhän se oli, ja peukkuja yrityksiin.

T: Teti 13+3

Vierailija
38/40 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teti, hienosti sulla jo viikkoja... Pakko jaksaa uskoa, että perästä tullaan - jossain vaiheessa.

Kiitti ohjeista... Leikkasin tikun kahtia, kynsisaksilla. Jotenkin tuntui epäilyttävältä, kun jäi niin ohueksi ne kappaleet. Ihan sitten vaan testausmielessä testasin miten ne puolitetut toimii ja ihan samaan malliin kuin kokonainen.

Mä painun nyt lenkille. Haahuista jo kyselin seuraa, olisiko täälläkin halukkaita. Olis mukavaa rupatella tuolla lenkkipolulla.

Vierailija
39/40 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ylemmäs, kun oltiin jo tuolla toisen sivun alaosassa...

Miten on viikonloppu mennyt tähän asti? Tänne ei kuulu mitään erikoista. Väsyttää, kun yö oli aika levotonta painajaisten takia, mutta kahvia koneeseen, niin eiköhän tämä tästä.

Vierailija
40/40 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mitaan ' superuutta' ei ole esilla!

Pikkuisen alan ' piinailla' ens viikolla; toivottavasti kaikille tulisi tuloksia ja pian !

-levinia69 kp 19-