Lue keskustelun säännöt.
Kauanko meni että mahduitte omiin housuihin?
14.08.2006 |
Kiloja on nyt raskauden jälkeen jäänyt 6 (yhteensä tuli 21), mutta
tuo peffa on melko leveä vielä omiin vanhoihin housuihin.
Kauanko meni, että saitte ne mahtumaan taas päälle?
Maha on tietenkin vielä löllö, kohdusta en osaa sanoa onko jo palautunu ennalleen. Tämä meidän toinen tyttö on nyt 11 päivää vanha että eihän tässä nyt mitään hätää vielä oo :)
Mietin vain, minkä hameen mahdan itseni päälle ahtaa kolmen viikon päästä oleviin ristiäisiin...
Ja meenkö ostamaan housuja kaupasta, nuo raskausajan vaatteet kun tulee jo korvista ulos...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pojalle tulee sunnuntaina ikää kaksi kuukautta. Mulle tuli kiloja 16, sairaalaan jäi kuusi ja kotona ekan viikon aikana lähti viisi. Nyt on vielä se viisi jäljellä. Ostin yhdet housut, kun olin saanut edellisen vauvan. Housut oli heti synnytyksen jälkeen tiukat ja ehkä 8-10kk kuluttua tippuivat. Nyt on ovat taas tiukat... Odottelen niiden tippumista..
Mulla on ongelmana se, etten pääse vaunulenkeille! Olkaa onnellisia te, jotka pääsette! Menkää!! Tyttö 2,5v ei viihdy yhtään rattaissa, eikä näin pieni nuku hyvin meidän tuplissa (valuu alaspäin, kantokoppa taas vielä kuuma). Mies on usein myöhään illalla töissä, joten en voi jättää tyttöä. Yritän nyt alkaa käydä lenkeillä vauvan kanssa aina kun mies on kotona. Pääsen ehkä myös aloittamaan jumpan. Ruokaremontin aloitin jo.
Perustettaisiinko joku laihdutusryhmä -ja pino meille tänne vauvapuolelle? Olisi kivempi laihduttaa porukassa! Kuka lähtee mukaan?
Laihdutus alkaa NYT! Ei huomenna!!
Mikäs ryhmälle nimeksi?
t. Liinaharja ja tyttö ja poika