Miten päästä eroon eksän miettimisestä
Siinä se tulikin. Vatvon eksää ja eroa. Mietin, onko hänellä jo joku uusi. Mietin, mitä tein väärin. Mietin, mitä hän ajattelee minusta. Jne. Miten tästä vatvomisesta pääsee eroon?
Kommentit (26)
Tiedän, että eksäni seurusteli joskus itseään reilusti nuoremman naisen kanssa (joskus pari vuotta ennen minua). Olen saanut jostain päähäni, että tuo nainen oli miehen elämän suurin rakkaus ja ihannenainen. (En tiedä, oliko.). Nyt mietin, mitä mies ajattelee minusta, ajatteliko hän tuota naista meidän seurusteluaikanamme, vertailiko hän minua tuohon naiseen, haaveileeko hän edelleen tuosta naisesta, oliko tuo nuori nainen hänen mielestään parempi kuin minä jne. En tietenkään koskaan saa vastauksia näihin, joten tämä vatvominen on turhanpäiväistä ja naurettavaa.
Minulla on masennuksen oireita ja ahdistuspaniikkia. Heräsin päiväunilta, minua pyörrytti ja sydän hakkasi hulluna.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi erositte?
Se oli lähinnä yhteinen päätös. Molemmilla oli omia ongelmia, joten oli paljon riitoja ja erimielisyyksiä.
Olen alkanut syyttää kaikesta itseäni. Mietin koko ajan, olisiko se voinut onnistua, jos olisin vaikka hakenut aikaisemmin apua omiin vaikeuksiini.
- ap
30 päivää no contact, ei lipsumisia. Mieti jotain muuta. Katso sitten kuukauden päästä, onko olosi muuttunut tai parantunut.
Kiitos. Kokeilen tätä.
- ap