Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon eksän miettimisestä

Vierailija
07.04.2021 |

Siinä se tulikin. Vatvon eksää ja eroa. Mietin, onko hänellä jo joku uusi. Mietin, mitä tein väärin. Mietin, mitä hän ajattelee minusta. Jne. Miten tästä vatvomisesta pääsee eroon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele olemaan ajattelematta mitään. Siis yhtään mitään. Keskity vain hetkeen ja hengitä rauhallisesti.

Kiitos. Kokeilen tätä. 

- ap

Vierailija
22/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että eksäni seurusteli joskus itseään reilusti nuoremman naisen kanssa (joskus pari vuotta ennen minua). Olen saanut jostain päähäni, että tuo nainen oli miehen elämän suurin rakkaus ja ihannenainen. (En tiedä, oliko.). Nyt mietin, mitä mies ajattelee minusta, ajatteliko hän tuota naista meidän seurusteluaikanamme, vertailiko hän minua tuohon naiseen, haaveileeko hän edelleen tuosta naisesta, oliko tuo nuori nainen hänen mielestään parempi kuin minä jne. En tietenkään koskaan saa vastauksia näihin, joten tämä vatvominen on turhanpäiväistä ja naurettavaa. 

Minulla on masennuksen oireita ja ahdistuspaniikkia. Heräsin päiväunilta, minua pyörrytti ja sydän hakkasi hulluna. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte?

Vierailija
24/26 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte?

Se oli lähinnä yhteinen päätös. Molemmilla oli omia ongelmia, joten oli paljon riitoja ja erimielisyyksiä. 

Olen alkanut syyttää kaikesta itseäni. Mietin koko ajan, olisiko se voinut onnistua, jos olisin vaikka hakenut aikaisemmin apua omiin vaikeuksiini.

- ap

Vierailija
25/26 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
26/26 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 päivää no contact, ei lipsumisia. Mieti jotain muuta. Katso sitten kuukauden päästä, onko olosi muuttunut tai parantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi