Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon eksän miettimisestä

Vierailija
07.04.2021 |

Siinä se tulikin. Vatvon eksää ja eroa. Mietin, onko hänellä jo joku uusi. Mietin, mitä tein väärin. Mietin, mitä hän ajattelee minusta. Jne. Miten tästä vatvomisesta pääsee eroon?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain muuta tekemistä.

Vierailija
2/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinunkin pitäisi vaan hommata joku uusi saman tien, se helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene eroterapiaan, voit myös jutella esim. seurakunnan työntekijän kanssa. Etsi kirjastosta Bruce Fisherin kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Vatvominen kertoo siitä, ettet ole vielä päässyt yli erostasi. Jos siirryt suoraan uuteen suhteeseen käsittelemättä erosi syitä, kohtaat mahdollisesti uudestaan samoja ongelmia kuin edellisessä suhteessasi.

Vierailija
4/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nyt vaan hyväksyä se, että useimmat suhteet päättyvät eroon ja että elämä jatkuu silti.

Vierailija
5/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene eroterapiaan, voit myös jutella esim. seurakunnan työntekijän kanssa. Etsi kirjastosta Bruce Fisherin kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Vatvominen kertoo siitä, ettet ole vielä päässyt yli erostasi. Jos siirryt suoraan uuteen suhteeseen käsittelemättä erosi syitä, kohtaat mahdollisesti uudestaan samoja ongelmia kuin edellisessä suhteessasi.

Kuka ihme muka edes oikeasti voi kiinnostua jostain heti eron jälkeen? Kyseessähän on väkisinkin itsensä laastarointi ja halutaan vaan helpottaa sitä eron ahdistusta, ei kyse ole aidoista tunteista. Lähinnä surettaa sitten ne jotka sinä laastarina toimivat, eivätkä edes tajua tilannetta.

Vierailija
6/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositteko sun tahdosta?

Muistele, mitkä oli ne kaikki syyt, miksi halusit erota.

Muistele hänen ikäviä puoliaan. Muistele, mitä hän tarkkaan ottaen sanoi, miksi hän haluaa erotaja yritä ihan aidosti tajuta, mitä hän tarkoitti.

Ja erityisesti: kehitä elämääsi jotain muuta!

Vierailija
7/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mahdollistaa, niin exän kanssahan voi käydä läpi, mikä johti eroon. Ei se ole mitään syyttelemistä vaan siinä oppii sekä itsestään että muista jotakin. Itse en ole koskaan riidoissa eronnut ja ihan hyvät välit niihin exiin joita nykyään näkee.

Vierailija
8/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä vaihtoehtoa on alapeukutettu? Ei kukaan tiedä millainen parisuhde oli. Kuulostaa helvetin tutulta. Eron jälkeen olin ihan sekaisin. Ruoka ei maistunut, vollotin päivät ja töissä piti käydä pokerinaamalla. Keksin tikusta asiaa ja pistin viestejä exälle ja hänkin otti muhun yhteyttä. Sitten yhtenä päivänä tapasin sattumalta miehen jonka kanssa kemiat osui kohdalle ja rakastuttiin. Seksi on loistavaa ja olen tosi onnellinen tästä ihanasta tyypistä🙂

Vierailija
9/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mahdollistaa, niin exän kanssahan voi käydä läpi, mikä johti eroon. Ei se ole mitään syyttelemistä vaan siinä oppii sekä itsestään että muista jotakin. Itse en ole koskaan riidoissa eronnut ja ihan hyvät välit niihin exiin joita nykyään näkee.

Vierailija
10/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä vaihtoehtoa on alapeukutettu? Ei kukaan tiedä millainen parisuhde oli. Kuulostaa helvetin tutulta. Eron jälkeen olin ihan sekaisin. Ruoka ei maistunut, vollotin päivät ja töissä piti käydä pokerinaamalla. Keksin tikusta asiaa ja pistin viestejä exälle ja hänkin otti muhun yhteyttä. Sitten yhtenä päivänä tapasin sattumalta miehen jonka kanssa kemiat osui kohdalle ja rakastuttiin. Seksi on loistavaa ja olen tosi onnellinen tästä ihanasta tyypistä🙂

Ja nytkö olette olleet 10 vuotta yhdessä onnellisesti? Päätellen siitä, miten hajalla olit eron jälkeen, edellinen suhde oli sinulle tosi merkittävä ja sitä suuremmalla todennäköisyydellä tuntuisi ainakin minusta, että eron jälkeen haetaan laastaria.

Vierailija
11/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä mietin edelleen mun ihastusta, jonka kanssa tein töitä 7 vuotta. En oo nähnyt häntä nyt neljään vuoteen ja silti melkein päivittäin mietin. Ihan typerää. Ollaan molemmat tahoillamme suhteessa.

Vierailija
12/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nytkö olette olleet 10 vuotta yhdessä onnellisesti? Päätellen siitä, miten hajalla olit eron jälkeen, edellinen suhde oli sinulle tosi merkittävä ja sitä suuremmalla todennäköisyydellä tuntuisi ainakin minusta, että eron jälkeen haetaan laastaria.

Oli merkittävä suhde, enkä ollut hakemassa ketään, niin vaan tapahtui. Nykyiselle kihlatulle olen ollut täysin rehellinen menneisyydestäni ja olen hänen kanssaan todella onnellinen. Ei sitä nuoremmaksikaan enää tule, joten tein niinkuin sydän sanoi ja annoin mennä.

Vierailija
13/26 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti,eroon on yleensä jokin syy

Vierailija
14/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. En ole aikeissa etsiä ketään uutta nyt heti. En ole valmis. Tähän erosoppaan liittyy muutakin sotkua, ja tunnen olevani todella sekaisin. 

Itkettää. Kai se on totta, että huhtikuu on kuukausista julmin. 

Vierailija
15/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänään tuntunut taas vaikealta. Katsoin YouTubesta englanninkielisiä videoita "how to get over your ex", ja kaikissa sanottiin, että yhteydenpito ja eksän seurailu kannattaa lopettaa. Niin teenkin. Poissa silmistä, poissa mielestä... toivottavasti. Ehkä muutaman päivän/viikon/kuukauden päästä helpottaa. 

- ap

Vierailija
16/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain mielekästä tekemistä, joka vaatii keskittymistä ja vie ajatukset muualle..

Vierailija
17/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ainakaan helpottanut.

Vierailija
18/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi jotain mielekästä tekemistä, joka vaatii keskittymistä ja vie ajatukset muualle..

Joo kiitos. Onneksi on töitä ja muutama ystävä. 

- ap

Vierailija
19/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna eksän miettiä.

Vierailija
20/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan ajattelematta mitään. Siis yhtään mitään. Keskity vain hetkeen ja hengitä rauhallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän