Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastakkaista sukupuolta olevat ystävyyssuhteet

Vierailija
07.04.2021 |

Onko teillä parisuhteessa olevat, vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Miten puolisonne suhtautuu näihin ystäviin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Puolisoni sietää heitä.

Vierailija
2/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, emme elä Saudi-Arabiassa. Ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän selvää että on

Vierailija
4/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei suhtaudu mitenkään. On ollut vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä jo ennen kumppania ja uusia on tullut parisuhteen aikana. Kumppanilla sama juttu. Olen tavannut heistä monia, mukavia ovat. Voisin kuvitella ystävystyväni heidän kanssa myös. Toivon myös kumppanini ystävystyvän omien ystävieni kanssa, olivat mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
5/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää läheisiä ystäviä, koska läheisin miespuolinen ystäväni kuoli muutama vuosi sitten. Mutta miespuolisia tuttavia tottakai.

Vierailija
6/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen mahdollista, jos vastapuoli on tarpeeksi ruma ja/tai läski.

Vierailija
7/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tuntuisi oudolta. En myöskään hyväksyisi mieheltäni hänen luonteensa tietäen. 

Vierailija
8/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihan ok, jos miehelläni olisi naispuoleisia kavereita. Itse en halua enää mieskavereita, eikä oma mieskään tykkäisi kun nämä "pelkät kaverit" ovat aina yrittäneet enemmän.

Vierailija
9/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty olemaan kauniin ja seksikkään naisen kaveri, koska mies ihastuu naiseen heti ja alkaa panettaa. Ei-seksikkäiden kanssa periaatteessa on mahdollista olla kaveri.

Vierailija
10/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmilla ja se on kummallekin ok. Minä tunnen miehen ystävät ja mies tuntee minun ystävät sukupuolesta riippumatta. Hyvät ja asialliset välit on kaikkien kesken.

Mihinkään ystävyyssuhteeseen ei liity mitään salailua tai muuta vilunkia, aina kerrotaan puolisolle kenen kanssa aikaa vietetään ja mitä tehdään.

Itse en ole koskaan pettänyt, en kaverin enkä tuntemattoman kanssa. Toisesta ei tietenkään voi olla koskaan varma, mutta olisin kyllä hyvin yllättynyt jos mies olisi pettänyt minua jonkun kanssa. Mitään epäilyttävää käytöstä ei ole koskaan ollut, ja tiedän kenen kanssa mies viestittelee ja kenen seurassa milloinkin on. Rehellisyys ja reiluus on aina ollut meidän parisuhteen kulmakiviä. Toisaalta kummallakin on riittävästi omaa tilaa ja vapautta, joten mitään ei tarvitse salailla eikä tehdä toisen selän takana.

Vierailija
11/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kokemuksesta tiedän että miehelleni se ei onnistu. Liian vietävissä oleva, flirttiluonne ja aina ns. omat säännöt, jotka joustaa tilanteen sattuessa kohdalle.

Esim. työreissuilla koluaa yökerhot, tanssii muiden kanssa ym. mutta ei koskaan mun kanssa, vaikka esim. lomareissuilla olisi ollut mahdollisuus. Hän kuulemma tietää, mitä aikuinen tekee. Avioliittosopimus ja yhdessä sovitut rajat, ei mitään väliä. Koska aikuinen tietää mitä tekee!!!

Vierailija
12/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on mies ja joskus riitojen aikana mieheni haukkuu häntä minulle. Ei ole kuitenkaan koskaan vaatinut välien katkaisua eikä rauhallisena reagoi hänestä puhumiseen tai häneen mitenkään. Olen tuntenut ystäväni vauvasta asti, joten mies ymmärtänee etten hänestä ole luopumassa.

Vierailija
13/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä on kummallakin ystäviä jotka ovat vastakkaista sukupuolta. Ei se ole meille mikään ongelma, eikä minulle tulisi mieleenkään rajoittaa toisen ystävyyssuhteita.

Vierailija
14/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kokemuksesta tiedän että miehelleni se ei onnistu. Liian vietävissä oleva, flirttiluonne ja aina ns. omat säännöt, jotka joustaa tilanteen sattuessa kohdalle.

Esim. työreissuilla koluaa yökerhot, tanssii muiden kanssa ym. mutta ei koskaan mun kanssa, vaikka esim. lomareissuilla olisi ollut mahdollisuus. Hän kuulemma tietää, mitä aikuinen tekee. Avioliittosopimus ja yhdessä sovitut rajat, ei mitään väliä. Koska aikuinen tietää mitä tekee!!!

Miksi olet parisuhteessa tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
15/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pysty olemaan kauniin ja seksikkään naisen kaveri, koska mies ihastuu naiseen heti ja alkaa panettaa. Ei-seksikkäiden kanssa periaatteessa on mahdollista olla kaveri.

Älä viitsi nolata muita miehiä.

Vierailija
16/16 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ystäviin suhtaudutaan ystävinä.