Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko tarot-kortit?

Vierailija
06.04.2021 |

Millaisia asioita ja kuinka usein luet itsellesi niistä? Oliko vaikea opetella lukemaan tarot-kortteja? Mistä tiesit, mitkä tarot-kortit sopivat juuri sinulle?
Luokitteletko itsesi noidaksi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko ap tulkita mulle? Kysymys: ryyppäiskö vai ei?

Vastatkaa joku tähän

Vierailija
42/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, elikkäs nostin pakasta kortin maljojen seitsemän. Kortti kertoo että on hyvä aika nauttia alkoholista ja rentoutua. Kortti edustaa mielihyvää ja fantasioita, joten tämä voi olla hyvä hetki unohtaa arjen stressi ja antaa mielikuvituksen lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää, enkä suosittele noihin sekaantumista kenellekään. On oikeasti olemassa henkivaltoja joiden kanssa et halua olla tekemisissä, ja joita et - ehkä vastoin kuvitelmia - pysty lopulta kontrolloimaan. Tarot ja magia kuulostavat ehkä harmittomalta, mutta avaavat oven maailmaan johon et haluaisi jos tietäisit ennalta totuuden.

Höpö höpö taas. Mulla kortit eikä mitään pahoja voimia ole näkynyt.

Saatanakin ajattelee olevansa valkeuden enkeli ja sellaiseksi naamioituu. Tiesitkö, että Raamatussa sanotaan hänen olevan kaikista enkeleistä kaunein?

Vierailija
44/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, elikkäs nostin pakasta kortin maljojen seitsemän. Kortti kertoo että on hyvä aika nauttia alkoholista ja rentoutua. Kortti edustaa mielihyvää ja fantasioita, joten tämä voi olla hyvä hetki unohtaa arjen stressi ja antaa mielikuvituksen lentää.

Voi vttu, kai se on pakko sitten. Oon kova suorittaan elämää mut ei se aina niin mene.

Vierailija
45/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan. En ennustele vaan käytän itsetuntemuksen välineenä ja ajatusten selventäjänä. En lue muille.

M46

Vierailija
46/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan tarot-kortit, käytän niitä lähinnä meditaatioon. En usko, että niillä on sen yliluonnollisempia voimia, kuvat vain saavat ajattelemaan asioita eri kantilta kuin itse olisi ehkä osannut.

Totuus on totuus. Vaikka sitten itse haluaisi uskoa johonkin muuhun. Minäkin luulin tarot-korttien kanssa leikkimisen olevan viatonta ja turvallista.

Vierailija
47/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää, enkä suosittele noihin sekaantumista kenellekään. On oikeasti olemassa henkivaltoja joiden kanssa et halua olla tekemisissä, ja joita et - ehkä vastoin kuvitelmia - pysty lopulta kontrolloimaan. Tarot ja magia kuulostavat ehkä harmittomalta, mutta avaavat oven maailmaan johon et haluaisi jos tietäisit ennalta totuuden.

Tarkista se oma psyykkeesi ja tee itsellesi jotakin sillä kortit eivät ole syypää sinunkaan ongelmiisi.

Vierailija
48/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista se oma psyykkeesi ja tee itsellesi jotakin sillä kortit eivät ole syypää sinunkaan ongelmiisi.

Uskot, että korteissa on jotain voimaa? Mutta että sinä ihmisenä saisit päättää minkälaista?

Vierailija
49/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta löytyy noita kortteja...

Vierailija
50/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niih täällä Vaan saatana VITTUILAAN JOS JOKU KIRJOTTAA ASIALLISESTI JA AINA MULLE! HAISTAAKAA VAAN PASKAT SAATANA!

MITÄ TE SITTEN LUULETTE OLEVANE AINA OOTTA ALAPEUKUTTAMAS

Ota rauhallisesti ja syö lääkkeesi ajallaan. Sinulla on skitsofrenia.

Vierailija
51/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan noita tai muukaan vaikka korteista tulkintoja harrastankin tehdä. Olen kiinnostunut vain asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä