Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko tarot-kortit?

Vierailija
06.04.2021 |

Millaisia asioita ja kuinka usein luet itsellesi niistä? Oliko vaikea opetella lukemaan tarot-kortteja? Mistä tiesit, mitkä tarot-kortit sopivat juuri sinulle?
Luokitteletko itsesi noidaksi?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot-kortit ovat sielunvihollisen keino yrittää eksyttää ihminen pois oikealta tieltä.

Vierailija
22/51 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustajaeukko kirjoitti:

Mulla on kanssa ja teen kavereille sellaisia "hupiluentoja" ja  hmmm joskus joku ottaa tosissaan

Mutta hauskaa puuhaa ja kehittävääkin,laittaa mirettimään asioita

Kirja kannattaa ostaa ja aloittaa sen kanssa

Mikä kirja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarot-kortit ovat sielunvihollisen keino yrittää eksyttää ihminen pois oikealta tieltä.

Sielunvihollinen? Mikä se on?

Vierailija
24/51 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucifer, Saatana itse.

Vierailija
25/51 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä?  Mitä ovat tarotkorti.

Voisko joku kertoa, tavan tallaajalle, mutta silti tietyllä tavalla ajantasalla olevalle ihmiselle.

Olen perheellinen ihminen, oma asunto, molemmat meistä ovat töissä, ja on kesämökkikin järven rannalla.

Mutta joku taro tai jotkut tarokortit, mitä ne ovat käytännössä?

Ja jos jotakuta niin mielettöämästi kysymys ärsyttää, niin ohita tämä-

Vierailija
26/51 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista, Mut usein katson netistä tarokkeja. Oon käyny myös tulkittavana. Osa tulkitsijoista aika paskoja, räplää kortteja, nopeasti pöytään ja puhuvat ympäripyöreitä. On suomessa hyviäkin.

Yhdellä tutulla on toth- kortit. Ne pelottaa, en haluaisi omistaa. Rider-waite on tuttu ja turvallinen, kannattaa aloittaa niillä tai Marseille-korteilla.

Ja kirja pakan mukaan.

En Ole noita.

Vierailija
27/51 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit kertoo kohtalomme Lea Laven Lauloi kirjoitti:

Hei en omista Tarok kortteja , mutta olen Muutaman kerran erehtynyt Soittaan Ennnustajalle , joka on katsonut Tarok Korteista, tai Tavallista Korteista ja Kun Kaupoissa oli ostettavissa irtonumerona tai tilattavissa Naistenlehti Regina, siinä kun oli Joku Ennustaja jolle sai Lähettää kirjeen ja siihen piti vielä Laittaa 20:€ seteli maksuksi se sitten Ennustukseni Kyllä viipyi kauan matkalla kun sain sen postissa ennusti Minulle Hyvää Talon perheen kaikki siis Ei Mikään Ennustaja Ei ole Tiennyt Mitään Mikään Ei ole Toteutunut!

Ja

Kysyit olenko noita..Jos Olisin Noita Ehkä Oisin Pysäyttänyt Erään Nimeä Mainitsemattoman Ääririkollisryhmän taikonut He sammakoksi kai..

MIKSI ihmeessä kirjoitat noin typerästi isoilla kirjaimilla,kukaan jaksa moista roskaa lukea!

Vierailija
28/51 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih täällä Vaan saatana VITTUILAAN JOS JOKU KIRJOTTAA ASIALLISESTI JA AINA MULLE! HAISTAAKAA VAAN PASKAT SAATANA!

MITÄ TE SITTEN LUULETTE OLEVANE AINA OOTTA ALAPEUKUTTAMAS

Vierailija
29/51 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä? Mitä ovat tarotkorti.

Voisko joku kertoa, tavan tallaajalle, mutta silti tietyllä tavalla ajantasalla olevalle ihmiselle.

Olen perheellinen ihminen, oma asunto, molemmat meistä ovat töissä, ja on kesämökkikin järven rannalla.

Jos olet ikinä kuullut puhuttavan "korttien lukemisesta" tai "korteista ennustamisesta", on todennäköisesti puhe jonkinlaisista tarotkorteista. Yleisimmin käytössä on 78-korttinen pakka, johon kuuluu normaalit pelikortit (52kpl, 13 korttia neljästä maasta, joskin maita ovat lantit, sauvat, miekat ja maljat perus ruutujen ja patojen sijasta) ja 26 "suurta", peruspakan ulkopuolista korttia, jotka on numeroitu 1-26 ja nimetty erilaisten asioiden tai hahmojen mukaan. Yleensä näistä korteista puhutaan nimenomaan nimillä. (Hallitsija, Torni, Ylipapitar, Aurinko, Oikeus...)

Yleensä kortit on kuvitettu kauniisti, kuvitus vaihtelee yksilökohtaisesti eri pakkojen välillä. Jotkut uskovat, että korteilla on maagisia ominaisuuksia, toiset taas inspiroituvat lähinnä kuvista ja käyttävät niitä lähinnä meditaatioon ja oman ajattelun provosoimiseen. Korttien lukemiseen on opaskirjoja, mutta ihan yhtä hyvin niitä voi käyttää pelkän oman intuition ja mielikuvituksen avulla.

On myös muutamia korttipelejä, joita tarokeilla voi pelata, mutta niistä en osaa kertoa sen enempää.

Vierailija
30/51 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan tarotit, mutta en ole nyt vähään aikaan kokeillut niitä. Paketin mukana tuli ohjekirjakin. Joskus olen povannut tutuille ja ystäville.

Vierailija
31/51 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ikinä kuullut puhuttavan "korttien lukemisesta" tai "korteista ennustamisesta", on todennäköisesti puhe jonkinlaisista tarotkorteista. Yleisimmin käytössä on 78-korttinen pakka, johon kuuluu normaalit pelikortit (52kpl, 13 korttia neljästä maasta, joskin maita ovat lantit, sauvat, miekat ja maljat perus ruutujen ja patojen sijasta) ja 26 "suurta", peruspakan ulkopuolista korttia, jotka on numeroitu 1-26 ja nimetty erilaisten asioiden tai hahmojen mukaan. Yleensä näistä korteista puhutaan nimenomaan nimillä. (Hallitsija, Torni, Ylipapitar, Aurinko, Oikeus...)

Yleensä kortit on kuvitettu kauniisti, kuvitus vaihtelee yksilökohtaisesti eri pakkojen välillä. Jotkut uskovat, että korteilla on maagisia ominaisuuksia, toiset taas inspiroituvat lähinnä kuvista ja käyttävät niitä lähinnä meditaatioon ja oman ajattelun provosoimiseen. Korttien lukemiseen on opaskirjoja, mutta ihan yhtä hyvin niitä voi käyttää pelkän oman intuition ja mielikuvituksen avulla.

On myös muutamia korttipelejä, joita tarokeilla voi pelata, mutta niistä en osaa kertoa sen enempää.

Okei! Mielenkiintoista :) haluaisin Tarot-kortit, mutta en halua ennustaa niistä sillä ne menee vastoin uskontoani. Voinko siis käyttää niitä muuten vaan meditointiin, ajatusten herättelemiseen jne? Kauniit kuvat niissä kiehtoo ja sellainen ”yllätys” mikä kortti sieltä seuraavaksi ilmestyy minulle.

Vierailija
32/51 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä alapeukutat?

Vierailija
33/51 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei! Mielenkiintoista :) haluaisin Tarot-kortit, mutta en halua ennustaa niistä sillä ne menee vastoin uskontoani. Voinko siis käyttää niitä muuten vaan meditointiin, ajatusten herättelemiseen jne? Kauniit kuvat niissä kiehtoo ja sellainen ”yllätys” mikä kortti sieltä seuraavaksi ilmestyy minulle.

Kyllä saat ostaa. Jos haluat katsoa erilaisia pakkoja ennen ostamista, youtubesta löytyy flip through -videoita.

Vierailija
34/51 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, jossain italiassa niitä käytetään pelikortteinakin. Että siinäpä teille sielunvihollista.

Vierailija
35/51 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista. En ole noita. En ole suuntautunut kortteihin millään tavalla. Pidän muuten luonnon elementeistä ja symboleja löytää muutenkin, värejä.

Vierailija
36/51 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka erkaantunut kristillisestä perinteestä ja katsoisi olevansa kuinka maallistunut, on vaikea ymmärtää, miten jonkun mielestä korteista ennustamisessa on jotain aidompaa ja parempaa kuin kristillisyydessä.

Monissa uskonnollisissa kirjoituksissa on opetettu, että ennustamisessa on kyse pahuuden kanssa kommunikoimisesta. Kuolleet ihmiset eivät sieltä vastaile vaan pahat henget.

Meditaatiota tai ei, ja uskoo tähän tai ei, en ymmärrä, mitä hyvää tällaisesta voi kenellekään seurata.

Itse en halua leikkiä asioilla, jotka eivät ole sielulle hyväksi.

Vierailija
37/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 vuotias mies, ja omistan 6 tarot-pakkaa. Pääasiassa itselle olen tulkintoja tehnyt. Äitille joskus jotain kortteja olen nostanut. Lisäksi Ylilaudalta ja Jodelissa olen tulkintoja tehnyt.

Vierailija
38/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole mun juttu. Joku muu.

Vierailija
39/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap tulkita mulle? Kysymys: ryyppäiskö vai ei?

Vierailija
40/51 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucifer, Saatana itse

Lucifer ja Saatana ovat eri henkilöitä. Hrlvetissä on kuulemma 7 eri prinssiä jotka hallinnoivat kukin yhtä kuoleman syntiä. Saatana vihaa ja Lucifer muistaakseni ylpeyttä. Leviathan on kateus, Mammon ahneus, Belzepub laiskuutta ja Admodeus himoa, Belbeghor liiallisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän