Sairausvakuutus, mistä vakuutusyhtiöstä olet ottanut
Kommentit (9)
Mulla ei oo ollu mitään ongelmia if:n kanssa, kaikki korvattu sopimuksen mukaan.
Maksan joka vuosi 30.000e veroja, en maksa lisää palveluista jotka minulle kuuluu "ilmaiseksi".
OP, tosi hyvä, kaiken olen saanut vakuutukseen. Aiemmin ifillä, jopa perusasioista sa tapella ja tuttava jäi ilman korvauksia ihan selvän asian jälkeen, siksi vaihdoin
Vierailija kirjoitti:
Maksan joka vuosi 30.000e veroja, en maksa lisää palveluista jotka minulle kuuluu "ilmaiseksi".
Sit, kun sairastut, huomaat, että et saa mitään ilman vakuutusta. Suomessa toimii perusjutut tosi hyvin, mutta oikeasti jää ihan tyhjön päälle, kun oikeasti sairastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit, kun sairastut, huomaat, että et saa mitään ilman vakuutusta. Suomessa toimii perusjutut tosi hyvin, mutta oikeasti jää ihan tyhjön päälle, kun oikeasti sairastut.
Annapas esimerkki. Eihän meillä ole kuin muutama yksityinen sairaala. Mikä sairaus on semmoinen, että ei saa hoitoa? Syöpäsairaaloitakinmtaitaa olla 1 yksityinen koko maassa.
OP! Terveysvakuutus, 30e/kk, 35v mies.
En mistään. Jos sairastun vakavasti, niin ”joudun” joka tapauksessa hoitoon julkiselle puolelle.