Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairausvakuutus, mistä vakuutusyhtiöstä olet ottanut

Vierailija
06.04.2021 |

Suosittele omaasi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Jos sairastun vakavasti, niin ”joudun” joka tapauksessa hoitoon julkiselle puolelle.

Vierailija
2/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollu mitään ongelmia if:n kanssa, kaikki korvattu sopimuksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela.

Vierailija
4/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan joka vuosi 30.000e veroja, en maksa lisää palveluista jotka minulle kuuluu "ilmaiseksi".

Vierailija
5/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LähiTapiola. Voin suositella.

Vierailija
6/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP, tosi hyvä, kaiken olen saanut vakuutukseen. Aiemmin ifillä, jopa perusasioista sa tapella ja tuttava jäi ilman korvauksia ihan selvän asian jälkeen, siksi vaihdoin

Vierailija
7/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan joka vuosi 30.000e veroja, en maksa lisää palveluista jotka minulle kuuluu "ilmaiseksi".

Sit, kun sairastut, huomaat, että et saa mitään ilman vakuutusta. Suomessa toimii perusjutut tosi hyvin, mutta oikeasti jää ihan tyhjön päälle, kun oikeasti sairastut.

Vierailija
8/9 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit, kun sairastut, huomaat, että et saa mitään ilman vakuutusta. Suomessa toimii perusjutut tosi hyvin, mutta oikeasti jää ihan tyhjön päälle, kun oikeasti sairastut.

Annapas esimerkki. Eihän meillä ole kuin muutama yksityinen sairaala. Mikä sairaus on semmoinen, että ei saa hoitoa? Syöpäsairaaloitakinmtaitaa olla 1 yksityinen koko maassa.

Vierailija
9/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP! Terveysvakuutus, 30e/kk, 35v mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi