Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Röyhkeimmän kuskin automerkki

Vierailija
06.04.2021 |

Mikä näistä kolmesta? :D

Röyhkeimmän kuskin automerkki

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulaiset pullistelee Audeilla.

Vierailija
2/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiru laiset pullistelee Audeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda

Vierailija
4/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on niillä Nissanin citymaastureilla ajelevat jotka eniten perseilee liikenteessä.

Vierailija
5/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersuhan se. Itteensä täynnä :D

Vierailija
6/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksafirman tarroilla varustettu Toyota Hiace, VW transporter tai Ford transit.

Vierailija
7/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 3 plus Volvo-kuskit on näitä piittaamattomia. Röyhkein on kuitenkin farkku-skodalla ajava.

Vierailija
8/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mitä Audi-kuskeista sanotaan, pitää valitettavasti paikkansa liikenteessä.

Vierailija
9/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mahtoi ajaa se suomussalmen ohittelija? Maikkarilla olevan animaation perusteella "jonon ohittaminen" on pahasti liioiteltua kun eihän tuo reppana päässyt kuin just ja just sen edessään menneen auton rinnalle kun rysähti..

Vierailija
10/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikaluiset miehet ajavat audilla ja sekin on työsuhdeauto.

Vierailija
11/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda-kuskit. Tarve päteä ja osoittaa, että kyllä kulkee. Niin moneen kertaan nähty.

Vierailija
12/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi-antipatiat tuli pienoisena yllätyksenä. Itse olen ajatellut että Audi on vain vähän parempi Volkkari. Luulin että bemarikuskeista ajateltaisiin noin kuin Audikuskeja on kommentoitu.

t. Audi A4

Vierailija
13/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi-antipatiat tuli pienoisena yllätyksenä. Itse olen ajatellut että Audi on vain vähän parempi Volkkari. Luulin että bemarikuskeista ajateltaisiin noin kuin Audikuskeja on kommentoitu.

t. Audi A4

A4 on just se kalliimpi volkkari.  Sitten on Audit A6:sta eteenpäin.

Vierailija
14/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimeisen parin vuoden ajalta muistelee kaikista hulluimpia liikennekäyttäytymisiä, siis sellaisia jotka ei selity kuin huumeilla tai mt-ongelmilla, kaikki olleet Audeja.

Itsekin ennen pidin BMWtä pahimpana mutta kyllä se on muuttunut niin että nyt se on Audi jolla hullut ajaa.

Vierailija
15/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. BMW

2. Audi

3. Mersu

+ uudehkot pakettiautot. Niillä ajavat duunarit jotka ovat peräisin amiksen autopiireistä joissa pitää roikkua takapuskurissa ja "uskaltaa ajaa lujaa".

Vierailija
16/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Audi A4

Ennen olikin noin. Bemarilla ajoivat ääliöt jotka kuvasivat ajotyyliään "urheilulliseksi". Sittemmin Bemareista on tullut myös teinien menopelejä, omassa nuoruudessa ne olivat nuorille liian kalliita.

Nykyään Audista on tullut se ääliöiden auto koska merkki on panostanut nuorekkuuteen ja sporttisuuteen. Ennen Audi oli konservatiivinen keskiluokan auto.

Vierailija
17/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW, varmasti enemmistö on fiksujakin kuskeja, mutta kyllä lähes joka kerta kun todistaa liikenteessä jotain pahimpia vaaratilannetta, ajaa törppö Bemarilla.

Vierailija
18/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkein ja eniten taitojaan yliarvostava on Skodalla ajava. Pahin tolloilija taas enimmäkseen osaamattomuuttaan on jollain qashqailla, farkku-volvolla tai volkkarilla ajava.

Nämä pikkuiset kauppakassit taas tekee ihan uskomattomia muuveja markettien parkkipaikoilla ja etenkin maakuntien keskustoihin vievillä valtateillä..

Vierailija
19/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Audi A4

A4 on just se kalliimpi volkkari.  Sitten on Audit A6:sta eteenpäin.

Hyvä. Eli minua ei pidetä kuspäänä kun ajan vain pikkufarkkua.

Vierailija
20/42 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersuhan se. Itteensä täynnä :D

Ooppa letukka hiljaa

mies53v