Röyhkeimmän kuskin automerkki
Kommentit (42)
Hiiru laiset pullistelee Audeilla.
Kyllä ne on niillä Nissanin citymaastureilla ajelevat jotka eniten perseilee liikenteessä.
Raksafirman tarroilla varustettu Toyota Hiace, VW transporter tai Ford transit.
Kaikki 3 plus Volvo-kuskit on näitä piittaamattomia. Röyhkein on kuitenkin farkku-skodalla ajava.
Kyllä se mitä Audi-kuskeista sanotaan, pitää valitettavasti paikkansa liikenteessä.
Millä mahtoi ajaa se suomussalmen ohittelija? Maikkarilla olevan animaation perusteella "jonon ohittaminen" on pahasti liioiteltua kun eihän tuo reppana päässyt kuin just ja just sen edessään menneen auton rinnalle kun rysähti..
Pienikaluiset miehet ajavat audilla ja sekin on työsuhdeauto.
Skoda-kuskit. Tarve päteä ja osoittaa, että kyllä kulkee. Niin moneen kertaan nähty.
Audi-antipatiat tuli pienoisena yllätyksenä. Itse olen ajatellut että Audi on vain vähän parempi Volkkari. Luulin että bemarikuskeista ajateltaisiin noin kuin Audikuskeja on kommentoitu.
t. Audi A4
Vierailija kirjoitti:
Audi-antipatiat tuli pienoisena yllätyksenä. Itse olen ajatellut että Audi on vain vähän parempi Volkkari. Luulin että bemarikuskeista ajateltaisiin noin kuin Audikuskeja on kommentoitu.
t. Audi A4
A4 on just se kalliimpi volkkari. Sitten on Audit A6:sta eteenpäin.
Jos viimeisen parin vuoden ajalta muistelee kaikista hulluimpia liikennekäyttäytymisiä, siis sellaisia jotka ei selity kuin huumeilla tai mt-ongelmilla, kaikki olleet Audeja.
Itsekin ennen pidin BMWtä pahimpana mutta kyllä se on muuttunut niin että nyt se on Audi jolla hullut ajaa.
1. BMW
2. Audi
3. Mersu
+ uudehkot pakettiautot. Niillä ajavat duunarit jotka ovat peräisin amiksen autopiireistä joissa pitää roikkua takapuskurissa ja "uskaltaa ajaa lujaa".
Vierailija kirjoitti:
t. Audi A4
Ennen olikin noin. Bemarilla ajoivat ääliöt jotka kuvasivat ajotyyliään "urheilulliseksi". Sittemmin Bemareista on tullut myös teinien menopelejä, omassa nuoruudessa ne olivat nuorille liian kalliita.
Nykyään Audista on tullut se ääliöiden auto koska merkki on panostanut nuorekkuuteen ja sporttisuuteen. Ennen Audi oli konservatiivinen keskiluokan auto.
BMW, varmasti enemmistö on fiksujakin kuskeja, mutta kyllä lähes joka kerta kun todistaa liikenteessä jotain pahimpia vaaratilannetta, ajaa törppö Bemarilla.
Röyhkein ja eniten taitojaan yliarvostava on Skodalla ajava. Pahin tolloilija taas enimmäkseen osaamattomuuttaan on jollain qashqailla, farkku-volvolla tai volkkarilla ajava.
Nämä pikkuiset kauppakassit taas tekee ihan uskomattomia muuveja markettien parkkipaikoilla ja etenkin maakuntien keskustoihin vievillä valtateillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Audi A4
A4 on just se kalliimpi volkkari. Sitten on Audit A6:sta eteenpäin.
Hyvä. Eli minua ei pidetä kuspäänä kun ajan vain pikkufarkkua.
Vierailija kirjoitti:
Mersuhan se. Itteensä täynnä :D
Ooppa letukka hiljaa
mies53v
Hiirulaiset pullistelee Audeilla.