Vierailija
Poiminta

Mulla se on tällä hetkellä paprikamaustetut Tuc-keksit ja Castello-sinihomejuusto. Lautaselle vielä jotain viinirypälettä, päärynää tms hedelmää niin noita voisi mennä päivittäin!

• ylös 179
  • alas 27

Sivut

Kommentit (333)

Vierailija

Uuniperunaa raejuustolla, olen syönyt sellaisen lounaaksi varmaan joka arkipäivä viimeiset kolme viikkoa eikä loppua näy.
Tätä ennen en ollut syönyt raejuustoa varmaan kymmeneen vuoteen.

• ylös 205
  • alas 15
Vierailija

Olen hurahtanut kaupan valmissalaatteihin. Tällaisia hurahtamisia ei tapahdu usein. Tosin olen syönyt samaa iltapalaa varmaan monta vuotta ihan muuten vain, mutta se ei ole hurahtamista.

• ylös 127
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Syön tiettyä ruokaa yleensä viikkoja kunnes kyllästyn. Esimerkkejä
Broileri ja riisi , veriletut, palapaisti ja muusi, spagettiateria valmisruokina.

• ylös 59
  • alas 8
Vierailija

Pikkelöityyn inkivääriporkkanaan.
Tosin tuo pikkelöity nyt on sama sana mistä kai ennen käytetiin nimeä etikka-joku.

• ylös 71
  • alas 7
Vierailija

Mulla on päinvastainen ongelma kun pystyn syömään samaa ruokaa max kahtena päivänä peräkanaa. Omat vanhempani ovat syöneet eläkeikään asti joka jumalan aamu lautasellisen kaurapuuroa kinkkuvoileivällä mut minulta ei onnistu kuin max parina päivänä ja jo hylkii.

• ylös 192
  • alas 8
Vierailija

Aamupalaksi kaksi ilmagrillissä lämmitettyä paahtoleipää juustolla ja 3 kuppia kahvia. Tätä olen nyt syönyt varmaan pari kuukautta joka aamu. Kohta kyllästyn, tiedän sen. Vain aamulla himottaa tuo kombo ja kuulostaa tosi tylsältä muina aikoina.

• ylös 73
  • alas 6
Vierailija

Hapankorpulle oivariinia, kalkkunaleikkele ja oltermanni viipale. Lasi punaista maitoa. Tähän komboon hurahdan aina välillä.

• ylös 72
  • alas 17
Vierailija

Kinkku-juustogrillileivät. Tämä on kaikinpuolin outoa, koska kinkkua en syö käytännössä koskaan, leipääkin harvoin ja juustoa lähinnä pastaruokien lisukkeena.

Avokado on myös sellainen, että joskus syön ihan tuhottomasti ja sitten on useamman vuoden tauko ettei maistu. Nyt on taas avokadovuosi meneillään 😅

• ylös 96
  • alas 8
Vierailija

Keso-raejuusto, laktoositon maistuu jostain syystä paremmalta. Menisi välipalana joka päivä.

• ylös 48
  • alas 7
Vierailija

Mangot. Olen vihannut niitä koko ikäni mutta tänä vuonna makuaistilleni on tapahtunut jotain outoa. (Korona?) Nyt nautin mangoja päivittäin tuoreena, pakasteena, mehuna, smoothiena, limpparina, jogurtissa, jätskinä... Milloinkahan iskee kyllästyminen?

• ylös 172
  • alas 7
Vierailija

Lidlin sellaiset paksut einespihvit. Ei ole huvittanut kokkailla viime aikoina ja kaipasin jotain äärimmäisen helppoa syötävää ja nyt sitten jäin jumiin noihin

• ylös 60
  • alas 8
Vierailija

Mämmi kuohukermalla <3
Viikon sisällä oon syönyt kolme rasiaa mämmiä ja 6 dl kuohukermaa. Tänä keväänä on mennyt yhteensä seitsemän rovetta.

• ylös 164
  • alas 19
Vierailija

Makulan vuohenjuustosalaattia meni eräskin rasia dieetillä ollessa.  On vain aika hintavaa, jos syö muutakin.

• ylös 41
  • alas 6
Vierailija

Olen syönyt lokakuusta alkaen lounaaksi ja pöivälliseksi riisiä-jauhelihaa-hernemaissipaprika eli köyhäilyfitness-aterian. En ole kyllästynyt. Muutenkin voisin hyvin syödä samaa ruokaa joka päivä, mutta perhe valittaa, jos teen edes joka sunnuntai lasagnea, että taasko tätä samaa. Mulla siis omat safkat ja perheelle sitten erikseen onat.

• ylös 71
  • alas 16

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.