Olen sellainen mies, joka saisi kenet tahansa
Kommentit (22)
- en ole miehiä kokeillut, mutta todennäköisesti Haavisto dumppaisi Antonion vuokseni
- en ole hyvännäköinen, korkeintaan Mika Häkkisen naamalla varustettu.
- vapaa aikaa vietän milloin missäkin, se ei ole paikkasidonnaista vaan aikasidonnaista. Joskus on aika käydä museioissa, joskus lojua sohvalla, joskus mökillä, joskus pyöräilemässä, joskus olla ja antaa olla vain yksin.
- osaan nauttia myös yksinolosta, joten jos SINÄ kestät 150 päivää ilman minua, odotan kyllä. Olen omakotitaloni itse rakentanut, joten sen tai pihan ylläpito ei ole ongelma, enemmin elämää. Mutta voin tulla myös yllätysvierailulle.
- en ole koskaan pannut ketään, se on totta. Rakastellut kyllä.
- laiheliini en ole, enkä lihava. Eli siltä väliltä, löytäisit varmasti kohdan jossa on sopivasti lihaa luiden ympärillä. Hiukset ei ole ponnarilla, mutta se on melko yleistä alalla jonka työskentelen. Tuskin muokkaisin hiuksiani sinua miellyttääkseni, vaikka niin haluaisit minun tekevän. On sekin tapa osoittaa halua ja mielenkiintoa.
Ei ole ihme Jos olet sinkku. Kaikki hyvännäköiset käy. Ihan sama millainen elämäntyyli tai luonne. Kaltaisesi jankuttaa palstalla viikottain.