Mitä teet kun näet jonkun ilman maskia?
Kommentit (42)
Soitan heti ilmiantonumeroon ja annan tuntomerkit.
En mitään. Itsekin käytän vain siksi että en jaksa niitä viiden minuutin tuijotuksia.
Viimeksi tuossa tilanteessa syötin maskitonta ja taisin olla aika iloinenkin siitä, että ei tarvitse kehittää mitään "näin pujotat lusikan maskin taakse ja syötät" -systeemiä.
Kierrän niin kaukaa kuin on mahdollista. Maskittomuudelle voi kuitenkin olla pätevä syy, esim. astma tai keuhkoahtauma tai joku sellainen. Jos kyseessä on joku josta näkee että asenne on evvk, niin mulkaisen vihaisesti.
En mitään. Itse käytän lähinnä siksi että kiinnostukseni kohde on maskimies.
Itse joskus unohdan, ei Ole mulle vielä kuin pipo.
Alan tehdä mustan magian taikoja ja lukea isämeitää takaperin.
En mitään sen enempää kuin maskinaamoja nähdessäni. Itse käytän maskia vaan siksi, että en lietsoisi hysteriaa joillekin ihmisille. Käytän samaa maskia monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi tuossa tilanteessa syötin maskitonta ja taisin olla aika iloinenkin siitä, että ei tarvitse kehittää mitään "näin pujotat lusikan maskin taakse ja syötät" -systeemiä.
Lapsesi räkii ja pärskii ympäriinsä paljon enemmän viruksia ja bakteereja kuin maskiton joka ei puhu vaan tekee ostokset hiljaa.
Ahmin paljasta naama, vaikkasivusilmilläni jos on vaara ett kohde huomaa suoran tuiotukseni. Paperinaamakansan katselu ei viristä mieltä sen enempää kuin sokerinen raakalohisiivu janoon kuolemaisillaan olevaa aavikon vaeltajaa
Pieraisen, koska vain hän voi haistaa sen.
En yhtään mitään.
Huolehdin omista asioistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi räkii ja pärskii ympäriinsä paljon enemmän viruksia ja bakteereja kuin maskiton joka ei puhu vaan tekee ostokset hiljaa.
Vai voisko kyseessä olla hoitokodin asukki? Joku vanhus tai vammainen?
Väistän. Kuten muitakin, jotka osoittavat tuhmyytensä ja muista ihmisistä piittaamattomuutensa ja jotka saavat tai saattavat saada minulle pahan olon. Myös nega-kaverit on väistölistalla.
Pistän high fivet ja kutsun kotiini drinkille!
Luultavasti ostoksia.