Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako miehet

Vierailija
06.04.2021 |

Voin näyttää kiltiltä ja olla rauhallinen ja kaikin puolin ihana enkeli, mutta hitto soikoon joskus miehet voisi olla vähän miehisempiä ja rohkeampia ja todella näyttää halunsa. En muuta niin paljon toivokaan kuin, että mut painetaan kyselemättä seinää vasten, työnnetään se kulli sisään ja pannaan oikein viimeisen päälle kunnolla!
Ja olen suht varma, että aika moni nainen on kanssani samoilla linjoilla.

N40

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tykkäisin, jos tuon tekisi oma mies ja usein. Kenenkään muun tekemänä ei maita.

Vierailija
2/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tykkäisin, jos tuon tekisi oma mies ja usein. Kenenkään muun tekemänä ei maita.

Toki näin. Itse olen tuoreehkossa parisuhteessa äärettömän mukavan miehen kanssa. Mutta onko se mukava heppu aina se maitomainen myös? Täytyy kohta yrittää johdattaa tuohon edes. Ennakkoaavistus, että ottaa kädestä ja vie sänkyyn laiskan romanttisesti.

T. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä yritetään aika järjestelmällisesti tukahduttaa mm. metoon siivillä (joka on itsessään 100 % ok asia mutta valjastettu miesten kastroimiseen)

Vierailija
4/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä pyytää? Meillä se toimi. Kauan vaati rohkaisua ja kannustusta, mutta nykyään tekee yllättäenkin. Ja todellakin on nautinnollista!

Vierailija
5/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin jos tekee, on suuri todennäköisyys että lätkäistään raiskaussyyte. Viisas mies pidättäytyy tekemästä tuommoista.

Vierailija
6/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin jos tekee, on suuri todennäköisyys että lätkäistään raiskaussyyte. Viisas mies pidättäytyy tekemästä tuommoista.

Tuohonkin auttaisi ihan perusjutut. Jos nainen vastaa intohimoiseen suudelmaan samalla mitalla. Jos mies sanoo: "Haluan sut tässä ja nyt, seinää vasten", ja näkee hymyn ja himon naisessaan, niin antaa mennä!

Ap.

Vierailija
7/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kannata tehdä ellei tiedä että vastaanottava pää haluaa sitä.

Vierailija
8/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki näin. Itse olen tuoreehkossa parisuhteessa äärettömän mukavan miehen kanssa. Mutta onko se mukava heppu aina se maitomainen myös? Täytyy kohta yrittää johdattaa tuohon edes. Ennakkoaavistus, että ottaa kädestä ja vie sänkyyn laiskan romanttisesti.

T. Ap.

Raiskaussyytehän tommosesta pian tulee ilman toisen suostumusta. Kai nyt oot sentään asiasta puhunu miehelle? En mäkää uskaltais antaa naiselle piiskaa kysymättä asiaa tai ellei nainen sitä etukäteen toivois.

Vierailija
9/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako naiset, että me miehetkin tykättäis jos te tulisitte tolla lailla kanssa joskus kimppuun ?

Vierailija
10/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa siitä mitä haluatte. Mistä se voi tietää että sä tahdot sellasta?  Ja etenkin kun on tuore suhde...

Mutta ehkä sä haluat että sua luetaan hyvin ja aistitaan sun fiilikset sanomattakin? 

Ja eri kerrat on erilaisia, ei aina sitä samaa.

Vierailija
11/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihanaa, onneksi olen löytänyt tuollaisen miehen. Meillä kyllä lähinnä seksisuhde, nähdään viikottain. Ja silloin molemmilla jo halut katossa. Yleensä jo eteisessä nostaa syliinsä ja siitä lähtee. Meillä on iso kokoero, joten tuo on siksikin niin kuumaa. Hän on tosin etelä-Euroopasta, joten ehkä siksikin tuota kiihkeyttä löytyy.

Vierailija
12/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenimismi ja metoo kusee silmille. Sitten vänistään, että miehet on lampaita. Itse kannatan tasa-arvoa. Ja seksissä leikit on leikkiä.

Vierailija
13/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohonkin auttaisi ihan perusjutut. Jos nainen vastaa intohimoiseen suudelmaan samalla mitalla. Jos mies sanoo: "Haluan sut tässä ja nyt, seinää vasten", ja näkee hymyn ja himon naisessaan, niin antaa mennä!

Ap.

Siinä suudellessa on jo raja ylitetty, jos nainen vaikka ei vastaakkaan siihen intohimolla. Jos taas sanoo tuon "haluan sut..." niin eihän se oo sitä mitä sä ap haluat, että mies vaan ottaa sut kyselemättä mitään.

Itse en ainakaan uskalla ketään naista ottaa tuosta vaan, kun ei koskaan voi tietää...

Vierailija
14/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fenimismi ja metoo kusee silmille. Sitten vänistään, että miehet on lampaita. Itse kannatan tasa-arvoa. Ja seksissä leikit on leikkiä.

Minä sytyn kunnon sukupuolirooleista sängyssä. Mies on dominoiva, vahva ja vaativa, minä alistun. Olen kokeillut olla sellaisten ääritasa-arvoisten feministimiesten kanssa, mutta ikävä kyllä, minä en siitä kostunut (no pun intended). Arjessa ja elämässä muutenkin kannatan tasa-arvoa, mutta mitä tulee seksiin, miehen tulee olla Mies ja naisen Nainen.

Vierailija
15/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako naiset, että me miehetkin tykättäis jos te tulisitte tolla lailla kanssa joskus kimppuun ?

Oma mies joskus tunnusti tämän :) Saanti on taattu joka kerta, kun vaan menen hänen kimppuunsa, alan kouria ja riisua häntä ja suudella ja näykkiä hänen ihoaan. Innostun siitä itsekin, mikä oli hauskaa huomata :D Usein tuo menee siihen, että minä dominoin aika vahvasti, käskytän esim. istumaan ja pitämään turvan ummessa, mutta toisaalta annan sitten suuhoitoa heti perään.

Vierailija
16/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Siinä suudellessa on jo raja ylitetty, jos nainen vaikka ei vastaakkaan siihen intohimolla. Jos taas sanoo tuon "haluan sut..." niin eihän se oo sitä mitä sä ap haluat, että mies vaan ottaa sut kyselemättä mitään.

Itse en ainakaan uskalla ketään naista ottaa tuosta vaan, kun ei koskaan voi tietää...

Ei se ole kysymys. Se on himokas toteaminen.

Vierailija
17/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hai miehet! Kai te nyt tajuatte,milloin nainen on mukana, milloin ei. Ei kai kukaan kysy. että no rakastellaanko men nyt sitten, ja millä voimalla`? minä lähtisin vissiin jo kävelemään tuoos kohdin! Kyllä se on yhteinen "sanaton" sopimu, että nyt jatkuu hommat  vähitellen. Ei nyt ekalla kerralla revitä vaattteita päältä ja nosteta seinälle, mutta hiukan myöhemmin voi olla hiukan rajumpikin,...kun tarkkailee mitä toinen reagoi, tietysti!

Vierailija
18/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas syyllistetään miehiä. Teeppä näin, niin seuraavaksi saat syytteen ahdistelusta tai jopa raiskauksesta. Naiset voisivat kerrankin olla itse alotteellisia näissä asioissa.

Vierailija
19/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas syyllistetään miehiä. Teeppä näin, niin seuraavaksi saat syytteen ahdistelusta tai jopa raiskauksesta. Naiset voisivat kerrankin olla itse alotteellisia näissä asioissa.

Joo, kannattaa rohkeasti pyytää, jos tällaista toivoo. Raivofeminismi on taannut sen, ettei miesten kannata tehdä oma-aloitteisesti mitään tällaista, valitettavasti. Ajatus oli alun perin kaunis, mutta sekin piti vetää överiksi.

Tämä naisen suusta.

Vierailija
20/99 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä miehiä syyllistää? En ole huomannut..ihan hyvä vinkkejä annettu vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme