Mitä värejä kapseli vaatekaappiin?
Mitä värejä teillä on tyylikkäässä mutta rennossa kapseli vaatekaapissa?
Kommentit (31)
Kapseli vaatekaappi kirjoitetaan yhteen. Tarkista vaikka kirjoittamalla hakuun! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse niitä värejä, joista pidät ja jotka sopivat sinulle.
Tykkään harmaasta, tummansinisestä, vaaleansinisestä, valkoisesta, mustasta, ehkä tietty beige. Valkoisen pitää myös olla valkoista, ei luonnonvalkoista. Nää on osoittautuneet lempiväreiksi.
Ap
Eli neutraalit värit:
Luonnonvalkoinen
Musta
Beige
Harmaa
Muut värit:
Tummansininen
Vaaleansininen
Khakin vihreä
Tuolla perusteella pidät hyvin klassisesta värimaailmasta. Punainen tai viininpunainen voisi sopia. Mutta kyllähän nuokin jo riittävät.
Mulla on tummansinistä, ruskeaa, beigeä ja vaaleanpunaista. Vähän mustaa myös ja luonnonvalkoista.
Uh. Harmaat ankeat ihmiset ankeassa maassa käyttävät harmaata ja mustaa:(
No joo, mun bisnesvaatetuksen alaosat (housut ja hame) on mustat mutta kaikki muu värikästä. Musta mekkokin on mutta hautajaisiin ostettu, muuten en sitä voi käyttää - vie kaiken värin ihosta
Kesävaatekapselivärit? Se onkin vaikeampaa, itse käytän 90% mekkoja mutta voisin ottaa hameen/housujen väriksi myös tummansinisen
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on kapselivaatekaappi?
Se on aamiaiskaapin kaveri, joka sijaitsee master bedroomissa.
Miksi nostatte yhdyssanavammaisen aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että uutena lempivärinä on sellainen khakin vihreä....
Ap
Khakinvihreä on itse asiassa oikein oiva väri sellaiselle, joka haluaa vähentää vaatteiden määrää. Väri nimittäin sopii sekä talvisiin että kesäisiin sävyihin yhdistettynä. Esim. khakinvihreä neule tai housut toimii talvella mm. mustan, tummien ruskeiden, viininpunaisen ja harmaiden parina. Kesällä ovat raikkaita yhdistettynä valkoiseen, vaaleisiin neutraaleihin tai vaikkapa vaaleanpunaiseen.
Mulla on beigeä ja ruskeaa. Ja luonnonvalkoista. Eri sävyissä. Ja sitten vähän vaaleanpunaista ja tummansinistä.
Kokeile värianalyysia. Se on aika helppo, kylmä tai lämmin, tumma tai vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on kapselivaatekaappi?
Se on aamiaiskaapin kaveri, joka sijaitsee master bedroomissa.
Ei vaan kapselivaatekaappi on se sisältö. Mieluiten tietysti walk in closetissa.
Tässä vinkkejä värikkään kapselin kokoamiseen: