Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä olisit valmis tekemään että saisit kauniin vaimon?

Vierailija
06.04.2021 |

Niin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sana avauksessa tappaa mielenkiinnon. ASAP! EVVVK!

Vierailija
22/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostavaa naista kohtaan olen valmis tekemään kaikkeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin mitäs se kaunis nainen on valmis tekemään että saa minut? Toiseksi ei minulle pelkkä kauneus riitä, pitää olla myös fiksu, mukava ja huumorintajuinen. Jos nämä löytyy ja on myös valmis tasa-arvoiseen ja luottamukseen perustuvaan aikuiseen suhteeseen, niin sitten nainen voidaan hukuttaa hyviin lahjoihin ja herrasmiehen kohteluun. 

Niin eli hänen on myös lahjottava sinua jos on tasa-arvoinen suhde.

Vierailija
24/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli hänen on myös lahjottava sinua jos on tasa-arvoinen suhde.[/quote]

Juuri näin, en lähde palvomaan ketään joka ei palvo minua takaisin. 

Vierailija
25/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe kauneutta samanlaisissa stereotypisissä asioissa kuin merkittävä osa miehiä.

Omien ihanteideni mukaisen naisen puolesta olen valmis vaikka menemään Kuuhun. Tosin sellainen nainen minulla jo on - no, hänen vuokseen olen siltikin valmis tekemään vaikka mitä.

Vierailija
26/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis kosimaan. Jomman kumman se kai täytyy tehdä että naimisiin pääsee?

Vierailija
27/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, naisen tulisi olla alle bmi 21, pitkähiuksinen ja himokas neitsyt, alle 25 -vuotias, joka nöyrästi ja hymyillen hoitaa ja maksaa kodin ja lapset. Miehet ovat tietysti vain ihan omia valloittavia itsejään, kuinkas muuten.

Ainakin tällä palstalla.

Vierailija
28/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä myös kaunis peräreikä?

Tämä kysymys ei ollut esitetty homomiehille.

Vierailija
29/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset yleensä halua niin paljon miehiä kuin miehet naisia..

Voi voi sua. Naiset ei halua tietynlaisia miehiä, toisenlaisia ne haluaa hyvin paljon :) 

No ehkä nuoret ja elämästä ymmärtämättömät, mutta kolmenkympin jälkeen sekin muuttuu. Kun uutuudenviehätys parisuhteessa olemisesta karisee niin sen jälkeen peli on pelattu.

Vierailija
30/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisilla todellakaan ole muuta tarjota kuin ulkonäkö ja pillu? Miehen pitäisi sitten vielä hyppiä esteradan läpi että edes näistä pääsisi nauttimaan.

Alkaa kyllästyttää koko touhu.

Vierailija
31/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Minun genetiikallani ainoa keino saada kaunis nainen (tai edes tavallisen näköinen mutta sporttinen nainen, vaikka olen tavallisen näköinen ja sporttinen itsekin) olisi hankkia huomattavaa taloudellista menestystä. Joutuisin luopumaan mielenkiintoisesta työstä omasta yrityksessäni ja irtisanomaan kaksi työntekijää jotka ovat huipputyyppejä.

Vierailija
32/32 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauniin vaimon eteen pitäisi tehdä jotain? Kaunis vaimo pitäisi olla jokaisen miehen perusoikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän