Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulmakarvojen laminointi

Vierailija
06.04.2021 |

Kokemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään todella paljon! Ei niitä tarvitse pystyyn laittaa, vaan ne muotoillaan itse aamuisin. Osalla näyttää kyllä ihan tollolta kun laitetaan pystyyn sojoittamaan. Mulla kestää viisi viikkoa. Saa kivasti ryhtiä ja mulla peittää kolon oikean kulmakarvan päällä. 

Voi hyvänen aika. Ihan kuin kulmakarvat ei ilmankin päässä pysyisi. Vai oikein ryhtiä. 😂

Voi hyvää päivää! Täällä kysyttiin kokemuksia, eiköhän jokainen tajua, että karvat pysyy päässä ihan ilman mitään hoitoja. En ole koskaan kokeillut, mutta kiinnostaa!

- Eri kun jolle vastasit

Vierailija
22/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ihan olemattomat vaaleat haituvat ja kyllä olen saanut niihin toivottua tuuheutta ja symmetriaa laminoinnilla. En harjaa niitä tosiaan pystyyn, kuin vaan vähän keskeltä. Jos on luonnostaan tuuheat kulmakarvat, niin en tosiaan suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on harvat ja epäsymmetriset kulmakarvat, ei varmaan laminoinnilla tule silloin hyvää lopputulosta?

Vierailija
24/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on harvat ja epäsymmetriset kulmakarvat, ei varmaan laminoinnilla tule silloin hyvää lopputulosta?

No, siihen se on juuri tarkoitettu. Permanentti tuuheuttaa karvaa ja niitä harjailemalla saa mieluisan lopputuloksen. Kosmetologi myös muotoilee kulmat samalla.

Vierailija
25/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa vaaleet kulmat. Mä oon tykänny silleen ottaa mustan tussin ja piirtää sellasen yhden suoran viivan ottaan. Kestää viikon ja on NIIN SEKSIKKÄÄT että. Kulkaas näkyy ja on upeet. Tää on ihan uus juttu, suosittelen!

Vierailija
26/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä miesnäyttelijällä joka esitti yhen faijaa kaikissa American pie leffoissa noi laminaatit?

Vierailija
28/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän myytiin joskus niitä sellaisia feikkisilmälaseja johon kuului tekonenä ja sellaiset tummat isot kulmakarvat.

Vierailija
29/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/search?q=kulmakarvojen+laminointi&client=ms-andr…

Tässä todella siisti lopputulos.

Paljon paremmat, kuin mitä ennen luonnollisessa tilassa!

Vierailija
30/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/search?q=kulmakarvojen+laminointi&client=ms-andr…

Tässä todella siisti lopputulos.

Kyllä. Noi on kauniit ja luonnollisen näköiset. Eikä liian tummatkaan.

Vierailija
31/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.ytimg.com/vi/XFIYHUzHbW8/maxresdefault.jpg

https://bluelagoon.fi/wp-content/uploads/2019/12/mitc3a4-pidc3a4t-vuode…

Hulvattomia. :DD

No, tuossa ekassa kuvassa jälkeen oli paljon paremman näköiset.

Vierailija
32/37 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
33/37 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta vastaan jos joku muukin etsii kokemuksia kulmien laminoinnista. Itselläni väri ja kulmien muoto onnistui täydellisesti, mutta käsittely oli ehkä liian vahva, koska kulmakarvoja irtoilee paljon enemmän kuin normaalisti. Saas nähdä, kaljuuntuvatko kulmani kokonaan tämän seurauksena.

Itse otin laminoinnin, koska kulmakarvat kasvavat sumppuun ja näyttävät kahdelta vaalealta viirulta silmien yläpuolella. Laminoinnilla ne saatiin harjattua kauniin klassiseen siipimuotoon ja samalla ne värjättiin, jotta näkyvät paremmin. Lopputulos on siis kaunis, mutta en vielä tiedä, koituiko se karvojen kohtaloksi.

Vierailija
34/37 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan laminointiin, joka olikin yllättävän halpaa verrattuna vaikka ripsienpidennysten laittoon tai huoltoon. Toivon, ettei jatkossa tarvitsisi enää piirtää itse kulmia meikatessa, koska se ei tunnu koskaan onnistuvan täydellisesti. Peilistä katsoessa näyttää vielä hyvältä, mutta valokuvissa niin hupsut, että hävettää. Annan ammattilaiselle nyt mahdollisuuden. Nypitty ja värjätty kulmiani on monta kertaa sekä kampaajalla että kosmetologilla ja olen toki molempia harrastanut itsekin, mutta rasvaisella ihollani kestoväri näkyy maksimissaan viikon. Kulmien piirtäminen ja silmien rajaus on ne kaksi asiaa mitä meikatessa vihaan eniten. Jos mulla olis isommat silmät ja tuuheemmat kulmat, en vaivautuisi edes tekemään niitä.

Vierailija
35/37 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään todella paljon! Ei niitä tarvitse pystyyn laittaa, vaan ne muotoillaan itse aamuisin. Osalla näyttää kyllä ihan tollolta kun laitetaan pystyyn sojoittamaan. Mulla kestää viisi viikkoa. Saa kivasti ryhtiä ja mulla peittää kolon oikean kulmakarvan päällä. 

Aivan ihanat!! Viime kesänä otin ja se n5 vk kestivät. Nopea myös harjata aamulla.

Mut köyhänä en raaski ennen kevättä laitattaa uusiks.

Vierailija
36/37 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ

Vierailija
37/37 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällå taas kateelliset haukkuu ihmisiä. Pitäkää te vaan naamanne ja silmänne kunnossa mäntysuovalla ja harjalla hinkkaamalla.  Ja älkää missään nimessä luopuko rehottavista kulmakarvoistanne.